...Cu o fată ce a sărit pe Alex imediat cum l-a vazut.
Avea parul ciufulit blond cu varfuri albestre. Era îmbrăcată cu o fustă verde, foarte scurtă și un maieu roșu, foarte decoltat. Fata se uită la Alex, zâmbind și spune:
—Buna iubire ce faci?
—Ăăăă....Tu cine ești? Alex nu ne-a spus că are iubită. Mă bag eu iritată. Fata avea o voce subțire ce îmi rănea urechile.
—Ce? Nu e iubita mea. E doar una care se tot ține după mine. Se explică Alex încercând să se îndepărteze de fată.
—Hei Angi nu te ambala așa, sigur spune adevarul, eu îmi cunosc varul. Mă asigură Criss punând mâna pe umărul meu.
—Hai iubitule, recunoarte că suntem împreună și că simți ceva pentru mine. Se miorlăie ea agățându-de de Alex.
—Fetițo tebuie să îți dau o palmă ca să realizezi ce se întâmplă?! Se răstește Alex împingând-o. Ea îl privește șocată și spune
—A ,stai. Acum înțeleg! Țăranca asta de verisoară-ta și urata asta de langa tine ți-au băgat prosti în cap.
—Ai grija cum vorbești panaramo! Mă răstesc eu nervoasă.
—Iubitule ai auzit cum m-a facut? Zice ea uitându-se "seducator" la el și punându-i mâna în zona intima. Alex rămâne uimit și cam imobilizat. Eu fac ochii mari și o iau de încheietura celeilalte maini scoțând-o afara din pizzetie.O trag dupa un colt mai întunecat iar în urma noastră vin și ceilalți.
—Cum îndraznești cățea nenorocită! Strig luând-o de par aproape smulgându-l.
—Ce te interesează tâmpito! Răspunde ea dându-i părul de pe ochi.
—Mai zi o dată daca ai curaj... Cum mai facut?!
—TÂM-PI-TĂ! Ce, nu mai știi limba romănă? Cu asta mi-a pus capc. Am explidat de nervi și i-am dat un pumn de toata frumusețea. Am dat atât de tare încât i-a dat sangele la nas.
—Ți-a ajuns? Mai comentezi? Întreb eu gâfâind ușor.
—Da mai comentez vre~o problema? Fata asta chiar era proastă și mă enerva la culme, de aceea atunci am început sea o bat de-a binelea.Daca nu intervenea Adi, care m-a luat pe sus altfel că nu mai puteam să o lovesc și m- îndepărtat de ea, lăsându-mă singură cu Alex.
—De ce te-ai suparat așa? Nu era iubita mea.
—De ce m-am suparat?! TU GLUMEȘTI? DE PARCĂ NU AI ȘTII DE CE M-AM SUPĂRAT! ACUM VREI SĂ-ȚI ȘI RECUNOSC! Strig eu agitându-mă și transpirând.
—Nu înțeleg care e motivul! mai ales ca tipa nu era iubita mea, ci o pițioancă!
—AAAAA... Nu era iubita ta haa... Bine.... ATUNCI DACĂ TOT VREI MOTIVUL PENTRU CARE M-AM SUPARAT ESTE CĂ MĂ DERANJEAZĂ CA O FATĂ SĂ PUNĂ MÂNĂ ÎN ZONA INTIMĂ A BIATULUI DE CARE ÎMI PLACE .... Na esti mulțumit! Strig eu și mă rușinez apoi îmi încrucișez mâinile și las capul în jos apoi el vine îmi ridică capul cu două degete și mă lipește de el apoi spune:
—De asta erai tu supărată și aproape ai omorat-o pe aia? Spune el zambind și cu o voce amuzată, apoi îl împing departe de mine și îi zic:
—Și ți se pare puțin?!
—Nu, dar nu ai de ce să îți faci griji, nici o fată nu poate concura cu tine, ești ce mai frumoasă ineligentă, descurcareată, puternică și gata că mă doare limba căci sunt mult mai multe.
—Deci nu am de ce sa fiu geloasă?Adică pot să am încredere deplină în tine? Spun făcând ochii mari și apropiindu-mă de el.
—Da. Poți să îmi spui orice, să faci orice, căci eu am incredere totală în tine și te susțin în orice. Mă îmbrațișează și mă sărută apăsat, simțind cum o caldură mă cuprinde și eu ii pun mainile de dupa gat si al ma apuca de tali apoi ne oprim si mergem acasa la Adi .
«Alex poveste»
O îmbrățișez pe Angi și apoi o sărut cu foc. Fata asta chiar e o peroană specială, mă înebunește.Cum ajungem acasă comandăm o pizza și jucăm adevăr sau provocare. Pizza sosește și ne așezăm în cerc, fetele aduc sticla și primul care începe, sunt eu.
Învart sticla și cade la Angi. Acum e acum. Ce lucuri o sa îi fac.
—Ooooo! Angi! zic Adi și Criss în același timp.
—Asta o sa fie interesant... Spune Criss dând din sprâncene. Râd la gestul ei și mă întorc către Angi.
—Bine, ce alegi?
—Ăăăăă. Aleg, provocare.
—Te provoc să te dezbraci de tricou în ritmul unei melodii latino. Spun cu o față malefică fiind complet satisfăcut.
—Și dacă refuz? Spune ea cu o sprânceană ridicată.
—Atunci vei fii obligată să mă săruți. Ea face niște ochi mari și pufnește.
—Ok, fac provocarea. Spune ea nervoasă și un pic rușinată. O voce feminina frumoasă mă desprinde din gandurile mele.Melodia începuse era una rapidă și Angi își pune mâinile pe tricou și îl dă jos, aruncându-l spre mine, mișcând rapid din șolduri și fund.
Nu de multe ori am avut ocazia să văd fete dansând atât de bine. Mișcarile ei unduite îmi provoca un nod în gât, nu mai puteam respira și o durere placuta de stomac apăre de fiecare dată când misca din șold.
Mă cuprinsese o caldură ne mai simțită până atunci iar pantalonii începuseră să mă strângă.
Fata începuse să își treacă mâinile prin păr și să își muște buza de jos.Din fericire pentru mine melodia s-a terminat și ea s-a oprit. Se așează langa noi și învârte sticla, care cade la ...mine?
—Ei! Ce alegi? Întreabă ea cu un zâmbet siret.
—Aleg provocare, vreau sa vad cât de malefică ești. Îi zâmbesc fermecator și îi fac cu ochiul. Angi zâmbește involuntar și spune:
—Te provoc să te duci să pupi pe obraz prima fată care îți iese în cale pe stradă și să dansezi provocator fara tricou în fața ei. Rămân surprins de provocarea ei.
—Și dacă nu accept? Spun privind-o viclean.
—Atunci vei dormi afară, în chiloți. Pedeapsa mă șochează de-a dreptul și decid să accept.
—Bine.
«Angi poveste»
O să plătească cu vârf și îndesat că m-a pus să mă dezbrac. O să îl învăt să nu îmi mai dea provocari de genul.Acum vedem cum o să se descurce blondul acela încrezut. Un zgomot de ușa trântită mă trezește din gandurile mele. Alex a ieșit din casă așa că mă duc după el să vad cum se face de râs.
Fata draguță trecea pe stradă în acel moment si Alex fuge repede spre ea, o pupa pe obraz ea îi dă o palma rămânând surprinsă in timp ce Alex își da tricoul jos incet pe o muzica de streaptes.
Încep miscarile provocatoare, am rămas impresionată. Se mișca aproape mai bine decât mine. In acest timp fata era la fel de stupefiată ca mine. La sfârșit Alex o salută și vine spre noi.
Închide ușa și se proptește în fața mea, fătă tricou, cu brațele încrucișate, un fior mă trece prin tot corpul, dar rămâm calmă și îi spun:
—Bravo blondule! Ești aproape la fel de bun ca mine!El vine și mă lipește de abdomenul lui bine lucrat și își unește fruntea cu a mea. Alex zânbește pervers cu o figura satisfăcută spunând:
—Ma bucur că ți-a plăcut.
—Blond încrezut! spun mai încet și el zâmbește. De despreinde de mine și dă să-si pună tricoul dar spun imediat ce îl ia în mâini:
—Stai, stai, stai! Cine ți-a dat voie să îți pui tricoul?
—Aaa... Deci îți place să stau fără tricou. Vorbește el pe un ton jos ușor răgușit, străpumgându-mă cu ochii lui verzi. Mă eschivez o clipă, dar îl înfrunt încrezătoare.
—Nu despre asta e vorba, dar dacă eu trebuie să stau fără atuci și tu trebuie! Îl pufneste rasul și zice aruncând tricoul.
—Aha...
Alex zâmbește, dar sună telefonul și mă salvează de la alte explicatii stupide așa că îi zic:
—Continuam discuția mai târziu blondule! Rostesc încrezatoare sperând să nu deschida discuția mai târziu. El rade în timp ce eu ma uit la telefon să raspund și vad ca era...
CITEȘTI
secretul unei adolescente
Romanceo fata de 14 ani traieste un cosmar acasa dar in paralel incepe sa se indragosteasca de un baiat extraordinar la un moment dat ea pleaca intrun cantonament in spania pentru a intra intrun program special iar cand se intoarce de acolo tatal ei...