«Adi poveste»
Era dimineață și eu dormeam spate în spate cu Angi. Soarele se juca cu razele pe pielea Cristinei care dormea pe canapeaua micuta din camera.Îmi plăcea cum dormea Cristina. Avea pe ea niste colanti roz și un tricou mulat mov cu maneca foarte scurta, o explozie de culoare.
M-am uitat și la Angi. Era și ea drăguță, dar într-un alt mod...într-un fel matur și puțin vulnerabil. O simpatizam pe Cristina, era uimitor cum sentimentele te pot înșela.
«Cristina poveste»
Dimineața de sâmbătă. Din somnul meu ușor am simțit cum caldura soarelui pune stăpânire pe corpul meu.În acel somn dulce telefonul începe să sune și eu cad din pat în timp ce Angi se ridica brusc în fund, Adi se loveste cu capul de perete, iar telefonul încă sună.
—Ce sună in halul ăsta?! Dacă mai se mai aude mult îl sparg!! Zice Adi nervos în timp ce Angi deșii era nervoasa începu să râdă de amandoi.
—Ho! Că răspund acum! Mă ridic repede și răspund fără să văd cine e.
"Convorvire telefonică"
"Ce vrei ?"
"Hei credeam că o să te bucuri că îți auzi verisorul!?"
"A......deci tu erai...nu m-am uitat cand am răspuns, dar tu de ce ai sunat?"
"Să îți spun că verișorul tau drag și scump a venit să stea cu tine și ce ved? Că vereișoara lui nu e acasa!!"
"A, asta era. Păi vino la Adi, un prieten, aici am petrecut noaptea cu Angi, așa că hai și tu! Stai să îți dau adresa str Florilor nr 5."
"Ajung acolo in 10 minute!!"
"Convorbire incheiata "
«Angi poveste»
Dormeam așa de bine, când, deodata se aude o alarmă enervantă.Adi ssa lovit cu capul de perete, iar Cristina a căzut din pat, iar eu nu mai puteam de râs. Atunci Adi se enervează, iar Cristina raspunde. Vorbește cu cineva la telefon, după ce termină spune:
—Va veni vrișorul meu aici ajunge în 10 minute sper ca nu vă deranjează.
—Nu e nicio problema, dar hai să îl așteptăm, să luăm masa împreună.
—De acord cu Adi. Spun eu căscând.
—Bine, atunci până vine el ce facem? Atunci se aude o btaie la ușă și Cristina se duce să deschidă. Eu mă uit la ceas și văd că era 8:30, devreme pentu weekend. Cristi intra în cameră alături de un băiat blond cu ochii verzi care, te străpungea cu privirea. Înalt cu spatele lat, părul auriu ușor ciufulit.
—Ei bine, el este Alexandru, verișorul meu drag care e foarte bun la scrimă! Spune ea trufașă iar baiatul face o plecăciune.Eu stăteam în pat cu picioarele, iar Adi cu spatele rezemat de perete. Baitul s-a îndreptat de spate și mi-a făcut cu ochiul zâmbindu-mi, provocându-mi un fior pe șira spinării și un nod în gât pe care l-am eliminat cu greu din gât.
Mă uit la Adi și văd că nu era nervos sau gelos. Asta inseamna ca îi place de cineva și eu pot rade liniștită cu Alex.
Dar mai e o întrebare, de cine îi place? Însă asta o să discut cu el altă dată.
—Hei! Bună, eu sunt Angela, iar el e Adrian, dar poti să îmi spui Angi iar lui Adi, dar tie? Cum să îți spunem? Alex sau altfel?
—Pai, de la tine frumoaso accept orice, dar îmi puteti spune Alex. Eu rosesc, Adi devenind puțin iritat de comportamentul lui.Poate nu îi plac astfel de băieți sau nu ia plăcut că m-a alintat, pentru că nu are incredere în el.
—Hei de când îi spui tu frumoaso, hă?! Zice el pe un ton mai ridicat.
Alex zambeste și se uita la mine apoi la el, și zice:
—Dar ce te deranjeaza? Este iubitat ta? Spune el ridicând o sprânceană și încrucișând mâinile, având piciarele departate.Când l-a vazut așa încrezător se încruntă și ia o poziție de atac. Încleștează pumni și maxilarul, încearcă să se îndeptre spre el, dar eu îl împiedic punându-mă în fața lui și oprindu-l.
—Hei gata...nu mai fi așa.....a vrut sa fie politicos. Iar tu Alex mai bine taci-
Acesta întrerupându-mă zice:
—Ce o să faci, o să îl aperi tu pe băiatul mamei? Zâmbește zefemitor privindu-mă.
—Daca mai comentezi chiar te bat! Strigă Adi furios, încercând în continoare să se îndrepte spre el, dar îl împiedic, cu greu, dar îl împiedic și zic, apropiindu-mă foarte mult de Alex cu mâinile încrucișate.
—Ei ia uite! Dar cine ti-a permis ție să comentezi la mine? Nu mai comenta și comporta-te frumos daca vrei să intri în gașcă. E clar?! zic eu încercând să fiu cât mai senzuală și apucându-l de gulerul cămășii. El mă ia de talie și mă apropie mai mult, eu nu mă împotrives, recunosc îmi plăcea.
—E clar frumoas. Și nu uita ceva.... Fac orice pentrtu tine printesa. Îmi face cu ochiul și mă pupa pe obraz.
—Ma bucur că ai înteles. Spun zâmbind și bătându-l pe obraz. Se aude un striga.
—Copii la masa! Era mama lui Adi.
—Venim acum mama! striga Adi când aude vocea mamei sale.
«Adi poveste»
Ce noroc are băiatul ăsta altfel îi dădeam un salut de "Bun venit!" de l-ar fi avut trei zile dar, s-a băgat Angi, apoi mama ne-a chemat la masă. Angi mă ia de braț și zice:
—Hai să mergem!
—Hei Adi, îmi pare rău că m-a luat valul, putem fi prieteni? Îmi întinde mâna iar eu mă uit spre Criss iar lui Alex îi apare un zâmbet sugestiv pe față. Angi se uita la mine cu o privire îngrijorată.
—De acord.....Bine ai venit in gasca! Dând mana cu el .
—Hei! Dar cu noi cum rămâne? Gata nu mai aveți nevoie de noi? Întreabă Criss. Vroiam să zic ceva dar normal că Angi mă întrerupe.
—Nu! Nu mai aveti nevoie de noi! Criss hai la masă că mirosul ajunge până aici, iar eu mor de foame!
—Bine, hai sa mergem!Fetele ies din camera și Alex se apropie de mine și mă ia de gât zâmbind. Mă uit la el speriat puți.
—Eeeeiiii? Ce o să faci acum? Întreabă el dând din sprâncene.
—Cum adică? O să merg la masă. —Eu vorbeam despre verisoara me! E drăguță nu? Spune zâmbind.
—Ăăăăăă...
—Hai măi! Exclamă el lungind ultimul cuvânt. Am văzut cum te uiti la ea, recunoaste, îți place de Criss!
—Și dacă e așa ce? Acum hai să mergem la masă, se vede că ești mort de foame!
—Da, hai! Spune râzând. Mergem la masă și le vedem pe cele două râzând.
«Alex poveste»
Mergem la bucătărie și le vad pe Angi si pe Criss că rad da se îneacă, în special Angi.Angi e așa de draguta când râde și se comportă ca o tipă dură și puternică, deși din câte mi-a povestit Criss este o fată foarte sensibilă.
Probabil asta e cel mai atrăgător lucru la ea, faptul că nu se plânge din lucruri mici și încearcă să pară mai puternică decât este. Să nu uitam ca arata prea bine pentru vârsta ei. Cu formele sale atrăgătoare, buzele extrem de rosii când se enerveaza, cu ochii ei pătrunzători, greu de citit, și râsul său zgomotos. E o fata foarte specială.
Când mă așez pe scaun lângă e, îmi zice:
CITEȘTI
secretul unei adolescente
Romanceo fata de 14 ani traieste un cosmar acasa dar in paralel incepe sa se indragosteasca de un baiat extraordinar la un moment dat ea pleaca intrun cantonament in spania pentru a intra intrun program special iar cand se intoarce de acolo tatal ei...