«Adi poveste»
—EI bine ce ziceti? După cateva momente de gandire mama a zis:
—Bine, dar du-te repede și fa-ți bagajul.
—Aaaaaaaaa!!!! Nu pot să cred , multumesc mult mami, esti cea mai tare!
Angi a îmbrațișat-o pe mama sa apoi a mera cu Cristina să-și facă bagajul. În acest timp eu am asteptat-o în bucatarie unde mama ei m-a analizat din cap pâna în picioare.Aproape de venirea fetelor mă uit atent la ea și observ din privire, riduri și cearcane că este o femeie foarte stresată, obosită și un pic demoralizată, dar este totuși o mână bună. Pe final am început o discuție și am realizat că e o femeie foate veselă, dar e mai serioasa si nervoasă datorita împrejurărilor, în acum s-a terminat și este norocoasă sa aibă o frică precum Angi.
In sfarsit s-au întors fetele, stă doar doua seri de ce a stat atât? Doar nu și-a luat totata garderoba? Nu am înțeles și nici nu voi înțelege obsesia lor pentru haine. Ne-am luat la revedere de la mama Angelei și am plecat la antrenament .
«Angi poveste»
Mă bucur atât de mult că mama m-a lăsat să stau tot weekend-ul la Adi alaturi de Criss va fi minunat. Deja am mici fiori în stomac, de nerăbdătoare.Merg să imi fac bagajul cu Cristi si Adi asteapta în sufragerie cu mama și dupa multe eforturi facute la bagaje mergem la antrenment, iar Adi normal e pis sa care bagajele si așa nu am puat decât o geantă. Când ajungem în sală Adi zice
—Ai vazut cât pot fi de convigător? Zice el trufaș făcându-mi cu ochiul și afișând un zâmbet dintre care numai el știe.
—Da am vazut și mă bucur că brunetul meu e așa convingator! Chicotesc ușor alaturi de Criss.Dupa zece minute de palăvrăgeală a venit antrenoarea, iar noi am început repetiția. La un moment dat eu si Adi am ajuns să ne contrazicem la o miscare așa că în cearta noastra mai în soaepta au intervenit și râsete din partea mea. Până la urma a venit antrenoarea și a clarificat situația și bineînțeles eu avem dreptate.
După antrenament Dan a venit la mine.
—Buna Angi!
—Buna Dan! Ce e?
—Aș vrea să te întreb dacă tu ști să canti?
—Pai..... eu știu să cânt, dar nu prea îmi place cum sună vocea mea.
—Sunt sigur că ai o voce frumoasă! Baiatul zămbește fixându-ma cu ochii lui caprui.
—De ce ma-i întrebat?
Îmi revin eu repede.
—Pentru că aș vrea să cânti cu mine. Eu cant la chitara și nu prea cred că am voce ma-i ajuta să mai exersez, ce zici?
«Adi poveste»
O văd pe Angi că vorbește cu Dan, stai calm......stai calm....,nu te enerva nu ai de ce Angi îți e doar prietenă.L-e aud râsul și nu mai rezis,t mă duc la ei. Poate că Angi îmi e prietenă de puțin timp, dar asta nu înseamnă să o las să vorbeasca cu orice dansator slab din sală.
«Dan poveste »
Vorbeam liniștit cu Angi, dar nu se poate să termin. După nici cinci minute apare Domnul Univers cu un băț în cur care mă întrerupe și o ia de brat pe Angi spunând:
«Adi poveste»
Mă duc la ei cât de indiferent pot si zic pe un ton grav:
— Angi hai să mergem....... Nu avem toată ziua.
—Dar Dan.... trebuie să ii dau un raspun. Spune ea usor umilă. Poate de teamă să nu se facă de râs sau să nu îl supere pe tip.—Lasă că îi dai dupa weekend. Acum haide să mergem!
O iau de brat trâdănd-o după mine, dar ea îi zâmbește înainte să iasim din sala.
Scena asta a fost ciudată pentru mine. Nu înțeleg ce m-a apucat eu de obicei sunt mai calm. Mai ales cu fetele. Va trebuii să clarific aspecul asta.
«Angi poveste»
Nu poat să îi justific comportamentul, ce naiba s-a întâmplat cu el? De când e aici nu a făcut așa ceva nu adar dovada a fii așa de impulsiv, de nervos, de hotărât, de pasional, de...de...Am rămas fara cuvinte și sincer îmi pare bine că m-a luat așa cu forța, căci nu prea voiam să exersez cu Dan, dar nici nu voiam să-l refuz așa că trebuie să îi mulțumesc, dar nu am să o fac , vreau să văd ce zice, ce scuza are fata de comportamentul sau.
Criss a rămas șocată așa că profita de situație, el fiind în fața noastră și ducându-mi bagajul, ea vine langa mine si imi zice :
—Ce a pățit? Spune ea sugestiv, dandu-mi un cot. Eu am zambit și am ridicat o sprânceană .
—Nu știu, dar mi se pare drăguț felul cum a făcut-o.
—OOOOOOOO!!!!!!!! Îți place de el muuult, la felul în care arată fața ta după ce am pomenit de asta. Turuie ea cu un glas pițigăiat, făcând o fată, care după cum se vedea mai avea puțin și exploda și tare m-aș fi bucurat să o facă. Să scap de nebună
—Oare nu poti sa țipi mai tare?!
—Deci e adevarat!
—Nu! Suntem doar prieteni! Eu n-am timp de băieți!
—Treaba ta! Tu pierzi! E bunăciune băiatu'!
În momentul în cere am terminat de rostit propoziția Adi s-a oprit, ne-a așteptat până am ajuns in spatele lui. Atunci s-a întors și ne-a anunțan calm:
—Gata am ajuns!
Ne pofteste înauntru, unde mama sa ne aștepta cu mamsa.
«Criss poveste »
Doamna Nichashi ne aștepta cu masa așa că ne-am lăsat bagajele în holul de la intrare și am mers la masa.Mâncarea a fost delicioasa, iar Angi mi-a citit gândurile zicând pe un ton dulce:
—A fost delicos, vă mulțumesc mult pentru masa!
—Si eu cred la fel mulțumesc mult! Spun ceva mai timidă.Din fericire am terminat toți în același timp așa că am mers în cameră la Adi cu tot cu bagaje fiindcă acolo urmează să dormim, timp de doua seri.
Ne așezăm pe podea comod și cum am discutat cu Adi la școală. Atunci când îmi vine prima dată rândul să îi dau lui Angi provocarea pe care mi-a zis-o el, iar în cazul lui la fel. A doua oara când îmi vine rândul numai ea va avea o provocare de la el pentru a nu-l suspecta de ceva ....... o sa fie amuzant.
—Bine să vedem cine începe.
Zice Angi nerăbdătoare. Și ce să vezi tocmai eu.
—Bine ce alegi adevar sau provocare?
—Ăăă... provocare.
—Bine. Te provoc să....
CITEȘTI
secretul unei adolescente
Romantieko fata de 14 ani traieste un cosmar acasa dar in paralel incepe sa se indragosteasca de un baiat extraordinar la un moment dat ea pleaca intrun cantonament in spania pentru a intra intrun program special iar cand se intoarce de acolo tatal ei...