Chłopak zgasił auto, wyciągnął kluczki ze stacyjki i delikatnie włożył je do swojej tylnej kieszeni.
-To tutaj? - zapytał z lekką chrypą.
-Tak, dziękuję.- odparłam i posłałam w jego stronę lekki uśmiech.
Odpinając pasy poczułam na mojej dłoni jego dłoń.Co. Ty. Człowieku.Wyprawiasz.
- Skoro mam juz twój adres..-
przerwał na chwile czekając aż złapie z nim kontakt wzrokowy.
-To co ty na to abym był częstym gościem u ciebie ?- dokończył z szyderskim uśmiechem na twarzy.-Ee.. wiesz Shawn?..- moje oczy powędrowały na budynek, w którym uwidziałam drobną postać wychylającą się zza drzwi.
Oh, moja mama już wróciła, a ja tak się poświęciłam dla tych jednych głupich kluczy.
-Wpadnij jutro. - mruknęłam cicho pod nosem.Zamknęłam drzwi samochodu od zewnętrznej strony i pospiesznym krokiem udałam się do drzwi.
Chwyciłam za klamkę i weszłam do środka, na środku korytarza zobaczyłam moją mamę opierającą się o framugę drzwi prowadzących do salonu.
- Kim był ten bardzo przystojny chłopak, który właśnie odjechał z naszego podwórka? - zapytała z nutką ciekawości w głosie.
-Kolega. - odpowiedziałam krótko.
-Kolega? Czemu ja go pierwszy raz widzę na oczy?
-Mamoooo.. Jutro pogadamy okej? Mam już dość na dzisiaj. Zbyt dużo atrakcji. - powiedziałam, po czym poczułam, że do moich oczu napływają łzy.Niska brunetka podchodzi do mnie i mnie przytula.
-Zawsze jestem skarbie, zawsze ci pomogę. Pamiętaj.
-Wiem mamo, kocham cię.- odpowiadam przerywając przy tym nasz uścisk i powolnym krokiem kieruje się w stronę schodów.W moim pokoju panuje jak zwykle przytulna atmosfera.
Zawsze po powrocie do domu idę się uczyć, ale teraz nie mam na to sił.
Ciekawe co przyniesie kolejny dzień.-----------------------------------------
Hejka!
Mam nadzieje, że wam się spodoba! Tym razem rozdziały bedą dodawane regularnie, ponieważ mam ferie i więcej czasu mogę poświęcać na książkę:)
Miłego dnia! xoxo❣
~Em🔥
CZYTASZ
save me||shawn mendes
Fiksi Remaja"-Emma będę zawsze przy tobie, obiecuję." [...] "-Nie odwracaj się za siebie , pozostań w miejscu i poczekaj dopóki nie poczujesz mojej dłoni, okej?"