4.Verdictul.

528 32 0
                                    

-Darsy,incepu el a spune pe un ton linistit...

-Jasy,te rog daca nu are legatura cu ce s-a intamplat aman-o! I-am zis cat de calma puteam chiar daca nu eram.

 Nu a spus nimic si am continuat sa mergem.Era suparat pentru ca i-am zis asta ,mi-am dat seama dar nu voriam sa intram in alte discutii.

   

    Am ajuns la politie.Am coborat rapid din masina nemaistiind daca Jasy era sau nu in spatele meu.Am mers repede la politistul de garda si l-am intrebat:

-Prastony?!? Soti Prastony stiti unde sunt?Sunt fiica lor!,eram agitata ,nelinistita iar asta statea si se uita la mine cu un chef de totul altceva.Puteti mai repede va rog! E urgent!,am ridicat un pic tonul.

-Usor domnisoara!Vedeti ca sunteti la sectia de politie nu intr-un camp!

 Asta nu intelege ca e o urgenta?!?Nu poate ami repede?Deja incepeam sa ma enervez si sa devin mai nelinistita.Intr-un final s-a gandit sa raspunda:

-Veniti dupa mine!,a spus el si incepand a se misca intr-un final.Intrati aici domnisoara.Tu nu baiete.Doar ea are voie sa intre.

 Am intrat in sala unde se aflau doi politisti care stateau ,unul la mama iar celalalt la tata.Mai era un domn care ii interoga destul de sever.Ambii parinti aveau catuse si nu intelegeam de ce asta.Am intrat speriata si am inceput sa plang mergand langa mama si cazand in genuchi.

-Domisoara cine sunte-ti de va permiteti sa intrati? ,m-a intrebat domnul care ii interoga.

-Sunt fiica lor...am raspuns printe lacrimile ce isi facusera aparitia pe fata mea.

-Atunci sunteti binevenita! Chiar trebuia sa veniti si a-ti venit la momentul potrivit!

  Plangeam,dar acest domn m-a ridicat si m-a pus pe un scaun ceva mai departe de parintii mei.Nu am putut sa ii intreb de ce sunt aici sau ce s-a intamplat.Nu eram in stare sa fac asta.Abia daca puteam sa stau pe scaun dar sa vorbesc.Acel domn tot ii intreba ce s-a intamplat si asa am aflat si eu.Mama a inceput sa-si spuna parerea:

-'''Domnule ,asa s-a intamplat! Ne-am trezit diminineata in timp ce fata nostra dormea.Am mers in bucatarie sa imi fac o cafea si el a venit la mine pe la spate si a vrut sa ma duc in pat.Nu am foat de acord cu acest lucru.Nu am sa mai accept asta in vecini.Dar el ma tot forta asa ca am inceput sa tip la el sa ma lase in pace indepartandu-ma de el.Normal ca din cauza lui ,facand asta,am inceput sa ne certam.M-am enervat si am luat cutitul.El a venit si m-a luat in brate reusind sa imi i-a cutitul din mana dar a avut grija sa il impinga in coapsa mea dreapta.''

 -Po..Poftim?!?,m-am ridicat in picioare si am mers furioasa spre tata.Cum ai putut? Tata...de ce? De ce asta? E adevarat tot ce spune mama? Explicam-i acum!

-Nu! Minte! Nu a fost asa! Esti o mincinoasa, tarfo!,a adaugat tata foarte nervos negand tot ce a spus mama.

Nu mai intelegeam nimic.Totul era confuz in capul meu.Plangeam dar nu stiam daca e de furie sau de nervii pe care mi i-a facut tata acum.Nu ii vazusem coapsa mamei deoarece avea pantaloni deasupra bandajului si era cu picioarele sub masa.Dra se observa ca era gros piciorul in cel loc in care cutitul ii strapunse o parte din coapsa.

-Domnisoara,ma intreaba domnul,tu ce stii despre aceasta intamplare?

-Eu nu stiu nimic.Dormeam atunci ai am azuit doar cateva zgomotete si urlete .Am auzit niste tipete dar crede-am ca sunt ei si se cearta...,i-am spus mai mult suparata pe mine ca am vrut sa dorm.

-Deci,e clar!,a spus domnul,Cum domnul Prastony neaga totul si doamna Prastony ne-a povestit intamplarea iar tu domnisoara spui ca ai auzit cateva tipete verdictul e clar! Domnule ,va rog urmariti-ma in celula,sunte-ti arestat 10 zile dupa care ne vedem al tribunal pentru semnarea unor acte si proces.

-Nu! De ce? Tata ,spune-le ca nu e adevarat!.Dar tata nu a spus nimci dezamagindu-ma enorm prin asta.

 Am ramas cu mama si cu politistii care erau in camera.I-au dat catusele jos dar se vedea pe fata ei ca nu este bine:

-Mama?! Ce s-a intamplat?,am intrebat-o speriata.

-CHema-ti va rog salvarea imi e foarte rau iar rana sangereaza,Darsy inca nu am fost la spital sa imi consulte rana,mi-a spus la urche in soapta,le-am zis politistilor ca am fost si m-au consultat ,i-am mintit!...

 In acel moment mi-am scos telefonul si am sunat la salvare....

Mda...scuza-ti greselile si inspiratia care nu e.....

''Sunt bine''...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum