M-am trezit dimineata,defapt nu era dimineata.Era ora 11:45. Eram odihnita dar piciorul meu era amortit putin din cauza taiturilor.M-am dat jso din pat si am vrut sa merg in bucatarie sa fac ceva sa mananc.Dar surpriza Jasy era deja acolo.Ma asteptam ,in ultimul timp a fost foarte grijuliu.
-Buna dimineata,Jasy! Ce faci?
-Buna dimineata! Bine ,pregatesc ceva de mancare,tu? Ai dormit bine?
-Da,multumesc mult ca m-ai primit!
-Nu e nici o problema,din potriva imi convine.
Am ras sec la asta dupa care m-am asezat pe scaun.
-Vrei sa te ajut?,am intrebat eu cascand.
-Nu,multumesc.Tu asteapta acolo si cand va fi gata vom manca,bine?
-Bine,cum zici tu.
Stateam pe scaun si ma uitam la el cum gatea.Chiar si in pijamale era frumos si imi place.Mai ales ca avea un maieu care lasa la vedere putin din spatele lui bine lucrat iar in fata se vedea aproape tot.Imi placea asa tare cum arata.Dar nu numai asta.Mai tare imi placea felul lui de a fi ,de a se comporta cu mine si cum imi vorbea.Deja trec intr-o alta parte.Mi-am scuturat putin capul ca si cum as fi atipit si vroiam sa imi revin.
-E gata,mi-a spus el introcandu-se cu doua farfurii spre mine.
-Multumesc!
Am inceput sa mananc alaturi de el.Imi prindea bine o masa dimineata mai ales ca nu am mancat dimineata de mult timp.
-Deci,cum esti?,ma intreaba el parca suspectand ceva.
-Sunt mai bine.M-am odihnit.Tu?
-Bine.Pot sa te intreb ceva?
-Da,i-am raspuns putin speriata.
-Ce sunt astea?,m-a intrebat parca tipand la mine dupa ce a scos din buzunar pachetul de lame.
-Un pachet de lame nu vezi?
-Ba da vad! Stii unde le-am gasit?
-Le ai tu.Stii si tu te tai.
-Nu! Le-am gasit la tine prin haine.Ce-s cu ele? Cand le-ai luat?
Proasto,le-ai uitat in pantaloni!
-Pai,ieri,i-am raspuns fara nici un stres.
-A da? Si ce ai facut cu ele?
-Pai am facut cu una si m-am taiat.Probleme?
-Da,Darsy probleme.De ce ? Asa din senin?
-Stii nu din senin dar aveam nevoie sa ma eliberez intr-un fel.Lasa-ma in pace!,am tipat duap care am plecat in camera sa ma schimb.
Am intrat in camera si am inceput sa ma schimb ca sa pot pleca acasa.
-Darsy....
-Nu Jasy!Gata lasa-ma! Ce mai vrei de la mine? Intelege-am si pe mine macar acum!
-Dar Darsy puteai sa imi spui ce ai patit sa te descarci.De ce nu ai facut-o?
-Pentru ca nu aveam incredere.Nu am incredere in nimeni.Ce vrei sa fac?
-Sa vorbesti cu mine.De asta sunt aici!
-Ok,vorbim mai incolo? Eu am plecat!
Am esit din camera si l-am lasat acolo privindu-ma.Am deschis usa de la intrare si am plecat.In nici doua minute eram in casa.Mi-am aruncat hainele pe jos si am plecat in camera mea.Am deschis televizorul si m-am pus in pat.Mi-am dat jos hainele de pe mine si mi-am luat o rochita de noapte.M-am aruncat in pat si m-am invelit cu un cerceaf.Eram nervosa.Mereu trebuia sa ii spun lui ce fac.Nu vreau asta pentru ca stiu ca nu ma intelege.Mai bine cu lama si gata.Dar na...Abia ma trezisem dar tot imi era puitn somn.Am gasit un canal TV cat de cat bun si am adormit inca putin.Peste doua ore m-am trezit.Eram mai bine parca nu asa nervoasa.Imi cautam telefonul.Cand l-am gasit am gasit si 12 apeluri de la Jasy.Doamne! 12?!? E disperat! Nici ca l-am sunat.Nu aveam de gand sa ma enervez iar.M-am dus in baie sa fac o baie.Am intrat in cada si am dat drumul la apa.Nu ca aveam nevoie de o baie dar nu stiam ce sa fac si am zis ca mai bine fac o baie si poate es putin prin oras.Nu aveam vesti nici de la mama si nici de la tata deci puteam sa petrec ceva timp singura.Cand am terminat baia am mers in camera si mi-am cautat niste haine pentru a putea pleca.Am ales o pereche de pantaloni negrii pe care i-am indoiat putin jos cu o camasa indigo cu maneci lungi iar in picioare vesnicii tenesi.Mi-am uscat parul si l-am piptanat lasandu-l pe spate.Eram gata doar ca aveam nevoie de niste bani.Am mers in camera parintilor mei si am gasit acolo un portofel.Nu stiam al cui e asa ca am luat tot ce era fara sa-i numar.Bun,aveam bani ,m-am imbracat dar problema era cum es din casa.Pun pariu ca Jasy se uita dupa mine si nu am chef sa vorbesc cu el.O idee mi-a trecut prin cap.Sa es pe usa din spate.Asa am si facut.Am esit pe usa din spate si am incuiat-o.Dupa care am plecat inainte si mergand pe strada opusa casei lui Jasy.Nu cred ca m-a vazut si mi-am vazut linistita de drum.Nu stiam unde sa merg.Nu imi era foame iar acum cluburile sunt inchise.Nu prea imi ardea de cumparaturi.Mai degraba sa merg la un masaj sau la piscina.Eram nehotara. Am mers totinainte si ce mi-a esit prima data in cale acolo am intrat.Deci la masaj.Nu stiam ce caut eu acolo dar na am zis ca merge.
Trebuia sa pun aseara dar nu am putut,iartati-ma! Sper sa va placa,e scrut dar mna....Incerc sa pun vineri continuare.Multumesc ca citit!! :* :*