Mi-a adus paharul cu apa eu l-am luat si am baut putin dupa care l-am pus pe masuta din fata mea.Ma tot gandeam la tot ce mi-a spus.Ma placea iar eu stateam acolo si el ma privea.Nu ma simteam bine deloc.Nu mi s-a intamplat niciodata ca cineva sa ma placa si mai ales fiind vecinul meu dar nu de mult timp.Se uita la mine si cand ma intorceam la el ,el isi indrepta privirea in alta parte ca si cum nu facuse nimic.Ma gandeam ca poate il plac si eu.Daca stau sa ma gandesc mai bine in interiorul meu il plac putin,putin mai mult.Oh ,nu ma pot pacali chiar il placeam?!? De ce? Doar pentru ca ochii lui ma inebuneau ,verzi ceva mai inchis si genele lui lungi...Parul lui negru si mereu bine aranjat dar in acelasi timp parca ciufulit.Deja am mers prea departe.Imi scutur putin capul si revin la realitate.
-Pot sa merg pana la baie?,il intreb incruntata inca suparata.
-Da.Prima usa la stanga.
Am intrat in baie si m-am spalat putin pe fata.M-am sters si ma uitam in oglinda.Cum poate cineva sa ma placa?Cum pot sa plac si eu acea persoana? Dupa toate aceste ganduri despre el mi-am adus aminte un detaliu.Detaliu important.Si el se taie deci are lame si unde poate tine lamele fiind singur in toate casa? incep sa caut peste tot timp de vreo 10 minute si...nimic.Nici o lama ,nici macar urma de de vreo una.Ma mir ca nu m-a strigat pana acum.Am esit din baie si nici bine nu am ajuns in camera ca a inceput sa rada de mine.Am ajuns langa el si l-am intrebta:
-Ce e? Ce,am ceva pe fata?,il intreb speriata.
-Nu,si rade in continuare de mine.
-Atunci de ce razi asa ironic?
-Nu ai gasit nici o lama nu? Stiam ca vei face asta asa ca am luat masuri ,m-am gandit la toate,si rade din nou de mine.
-Oo bravo! Ti-ai dat seama? Felicitari!,ii spun in srcasm si enervata.
Nu a mai zis nimic doar a mai chicotit de vreo 2-3 ori.Inca ma gandeam daca chair il plac si concluzie:Da! Il plac! dar de ce? Nu stiam de ce si cand s-a intamplat dar imi placea.M-am intors cu fata la el si il priveam in ochi.Of,ochii aia care imi palc la nebunie.Ne uitam unul la altul si nu spuneam nimic doar ne priveam.Dar am fost intrerupti de telefonul meu.
-Alo? Da sunt Darsy.
........................
-Vin imediat!
M-am ridicat si am plecat Jasy venind dupa mine.Si-a dat seama ca s-a intamplat ceva asa ca in nici 2 minute eram in masina lui pe drum.
-Spune-mi ce s-a intamplat? Unde mergem?,m-a intrepat speriat.
-La spital.e,e,e vorba de mama,ma balbaiam eu.
-Usor,respira si apoi spune-mi.
-Mama e in operatie.I s-a facut rau si doctorii au spus ca are probleme cu inima.Au descoperit repede asa ca nu e chiar grav dar acum e in operatie.Nu mi-au spus mai multe.
Nu a zis nimci si nici nu ma asteptam sa zica ceva doar a apasat acceleratia.Am inceput sa plang.Nu ma puteam abtine ,nici nu eram intr-o stare buna dupa toate cele intamplate.
-Hey,gata nu mai plange,o sa fie bine!,imi spuse Jasy ca si cum e foarte ok.
-Lasa-ma! Nu a fost bine,nu e bine si nici nu o sa fie bine vreo data! Ai inteles? Lasa-ma in pace!,am tipat la el dupa care mi-am luat fata in palme si am inceput sa plang mai tare.Peste ceva timp vad ca masina s-a oprit iar noi am ajuns in fata spitalului.Mi-am sters fata de lacrimi si i-am spus lui Jasy ca vreau sa merg sa imi cumpar niste servetele.O scuza stupida dar faceam rost de lame mai repede.I-am spus sa am astepte ca vin imediat.Asa a si a fost am intrat intr-un maagazin si am cumparat o cutie cu cinci lame dar si un pachet de servetele ca sa il conving pe Jasy.Apoi am intrat in spital urmata de Jasy.Stiam unde trebuie sa ajung din discutia care am avut-o la telefon.O asistenta de pe hol m-a recunoscut de asemenea si eu ,era asistenta care avea grija de mama.
-Acum este in operatie,mai dureaza 30 de minute cu aproximatie.Este mai bine acum iar operatie decurge destul de bine.O puteti astepta aici.
-Multumesc! Da o vom astepta.
Asistenta a plecat iar eu m-am asezat pe scaun Jasy facand la fel.Ma uitam pe pereti si eram trista.Am simtit ca ceva ma cuprinde.Era Jasy care ma lua in brate.Nu i-am raspuns la imbratisare asa ca a renuntat usor la a mai face asta.M-am ridicat de pe scaun si am plecat.
-Darsy,unde mergi?,m-a intrebat el speriat.
-Pana la toaleta ,vin asteapta-ma.,i-am spus dupa care am plecat.
Aveam de gand sa folosesc o lama dar nu stiam daca pe mana sau pe picior.Asta nu mai conta numai vroiam sa o fac pentru a ma simti mai bine.Asta vroiam acum si nu imi pasa de ce va spune Jasy.Am ajuns la toaleta si am intrat inauntru.Mi-am scos o lama din pacheta si ma gandeam daca sa o fac sau nu.Pentru prima data aveam dubii in asta si nu ma simteam bine.M-am asezat jos si mi-am ridicat pantalonii.Ma uitam la lama si la picior.Nu stiam ce sa fac dar stiam sigur ca intr-un final am sa ma tai.
No bun capitol nou ,stiu ca-i naspa si ca nu-i bun de nimic.Multumesc celor care citesc! :* Scuza-ti-mi greselile de ortografie,va rog frumos! :D :* Am sa incerc sa pun doua capitole pe saptamana de acum! Incerc dar nu promit :*