On Altıncı Bölüm: FİNAL

2.9K 236 18
                                    

İKİ AY SONRA

Jimin verdiği sözü tutmuştu. Artık her şeyi hatırlıyordum. Anlattıklarının hepsi doğruydu. Onlar güvenilir insanlardı.

Henüz Jimin'e her şeyi hatırladığımı söylememiştim ama zamanı gelmişti. Zaten idol olmak onu yoruyorken o kadar işin içinden bir de bana her şeyi hatırlatmak için geliyordu. O gerçekten yoruluyordu.

Bugün yine bana hatırlamadıklarımı hatırlatmak için gelecekti ama ben ona her şeyi hatırladığımı söyleyecektim.

Ayrıca Jimin'e karşı hiçbir şey hatırladığım halde benim için işinden olup bana gelmesi ve buna benzer hareketleriyle beni etkilemişti.

İki gün öncesine kadar hiçbir şey hatırlamıyordum ama Jimin'den hoşlanmaya başlamıştım bile.

Ama iki gün önce her şeyi hatırlamıştım ve Jimin'e karşı hissettiklerim on kat artmıştı.

Jimin'i aradım. Birkaç çalıştan sonra telefonu açtı.

"Jimin bugün ben geleceğim. Bighit'te buluşuruz artık." dedim.

"Gerçekten mi?! Şu an beni ne kadar mutlu ettiğini tahmin bile edemezsin Soo Hyun! Bekliyor olacağım." dedi.

Ben ise onunla konuşurken çoktan arabama binmiştim.

Bighit binasının önüne geldiğimde Jimin'i aradım. Beni içeriye aldıktan sonra pratik odasına gittik. İkimiz de yerde bağdaş kurarak oturduk.

"Jimin." dedim heyecanla.

"Evet?" dedi bana karşılık olarak.

Ona söylediğim sözü hatırladım:

"Bana her şeyi hatırlatırsan sana karşı olan hislerim geri gelir ve sana en güzelinden bir öpücük veririm."

O bana verdiği sözü tutmuştu. Sıra bendeydi. Oturduğum yerden Jimin'e ilerledim ve dudaklarına güzel bir öpücük kondurdum. Bana olduğu yerde bakıyordu. Onun bu haline gülümsedim.

"Soo Hyun! Sen hatırlıyorsun! Her şeyi?!"

"Evet. Senin sayende." dedim.

Oturduğu yerden hızla kalkarak bana sımsıkı sarıldı.

"Seni seviyorum! Seni seviyorum! Seni seviyorum!" diye bağırdı.

Biz hâlâ birbirimize sarılırken içeriye tüm üyeler girmişti. Hepsi gülerek bize bakıyordu.

Jimin elimi tutarak ayağa kalktı ve beni de kaldırdı.

"BEN SOO HYUN'U SEVİYORUM!!!" diye bağırdı.

Koluna vurdum.

"Döverim." dedim mırıldanarak.

"Her şeyi hatırlıyor! Her şeyi!" diye bağırmaya devam etti Jimin.

O günden beri Jimin ile aramız iyi ve ikimiz de canımızı verecek kadar birbirimizi seviyoruz.

Ben doktor olarak yükselmeye devam ederken o da bir idol olarak yükselmeye devam ediyor.

O beni, ben onu fırsat buldukça destekliyoruz.

Ben onarın konserine giderken o ise kim hastlanırsa beni gösterip gururlandırıyor.

İlk kitabımı bitirmiş oldum. Kitabı son bölüme kadar severek okuyan herkese çok teşekkür ederim. Bir sonraki kitapta görüşmek üzere!!! 😘😘

İlk Hastam: Park JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin