Diğer adıyla Zeytin Dalı Operasyonu. Bu ismİ ilk olarak zeytin dalının barışı temsil ettiği amaçlı verilmiş. İkinci sebep ise Afrin' in önemli bir zeytin üretim yeri olduğundan koyulduğu düşünülüyor.
Zeytin Dalı Harekatı' nın amacı, Türkiye' nin sınırlarında ve bu bölgede güvenlik ve istikrarın sağlanması. Aynı zamanda Afrin bölgesinde, PKK/KCK/PYD-YPG ve DEAŞ'a mensup teröristleri etkisiz hale getirmek ve dost ve kardeş bölge halkını bunların baskı ve zulmünden kurtarmak amaçalrın arasında olduğu açık seçik belli.
Bu operasyona karşı gelen her zaman ki gibi vatan hainleride var ve her zaman ki var olmaya devam edecektir. Ama unuttukları bir şey var biz bunlara karşı her zaman daha güçleniyor ve diriliyoruz. hdp ( ismi büyük yazılmayı hak etmiyor ) neymiş savaşa karşıymış. Neymiş halkı sokağa bekliyormuş. Lan siz barış süreci diye bir şey ortaya koyup pkk gibi şerefsiz, ahlaksız, düz-anmaz, kahpe barış yapmamızı istediniz . Ama siz yani pkk ne yaptı silah depoladı, şehirleri tuzaklar, mayınlar vb. şeyler yaptı ve bildiğimiz üzere onları temizlemek için kaç şehit verdik. Sonra savaşa karşı deyin. Adam olan yapdığı şeyin sözünü tutar.
Ve bildiğimiz üzre biz Müslümanlar olarak Müslaman kardeşlerimizi korumak ile yükümlüyüz. " Size savaş açanlarla Allah yolunda çarpışın. Fakat haksız saldırıda bulunmayın. Çünkü Allah, haksız saldırıda bulunanları sevmez." ayette de Allah' ın emrettiği gibi Size yani Müslümanlara savaş açan bize şavaş açmış demektir. Ve biz TÜRK olarak savaşçı doğduk şavaşda ölmeye razıyız. Dün askerin dediği gibi - Ailene bir mesaj gönder +Beklemesinler . Askerler Allah yolunda ölmek için her zaman hazır. Allah yolunda ölene ŞEHİT denir. Ve Kuran da da yazdığı gibi 2/BAKARA-154: Allah yolunda öldürülenlere de ölü demeyin. Onlar diridir ama siz anlamazsınız.
Bu operasyon da da TÜRK ORDUSU nun nasıl kuvvetli ve yerli mühimmat, silah konusunda nasıl üstün bir kuvvet olduğunu görmüş olduk. Oparasyonda kullanılan araçların silahların % 60 % 65 inin yerli olduğu açıklandı. İŞTE ONLARDAN BAZILARI
-İlk yerli İHA olan Bayraktar
-Kirpi
-Fırtına Obüsleri
-Milli Piyade Tüfeği MPT-76
-Zıpkın
HEY TÜRK ORDUSU BU MİLLET SENİN HER ZAMAN ARKANDA VE BU MİLLET DUALARINI HİÇ BİR ZAMAN EKSİK ETMEZ. ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN.
OĞUZHAN T.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DGHT
Short StoryBU KİTAPTA DENEMEDEN HİKAYEYE TARİHİ OLAYLARIN ELEŞTİRİSİNDEN GÜNCEL OLAYLARIN ELEŞTİRİSİNE KADAR GEZİ YAZISI VE DAHA BİR SÜRÜ KISA VE ANLAMLI YAZI SİZLERLE BULUŞACAK