MAKİNİST

218 30 59
                                    



        Hey hayat ben kimim bilir misin sen? Ben trenlerin içinde bilet toplayan kondüktör Ali beyim. Aslını söylemek gerekirse kimse bana bey demez ama ben derim bende bey olmayı hak ediyorum.

Evli değilim. Hiç de olmak istememişimdir. Niye diyeceksin şimdi ben hep seyahat halinde olduğumdan kadınımla, çocuklarımla çok vakit ayıramam diye evlenmedim. İyi de yaptım.  Ben bilirim bir babanın olmasını.

 Çünkü babam makinistti. Uzak Yollara giderdi. Eve geldiği gibi yemek yer yatardı. Bu yüzden babamın yoklunu çok çekmişimdir. Babam bir tren kazasında öldü.

 Şimdi soracaksınız neden trende çalışıyorsun o zaman diye. Tren benim için ayrı bir yere sahip. Babamı çok sever istasyonda beklemişimdir. Beklerken babamın arkadaşları bana treni gezdirir. Motor yerini, sürüş yerini gösterir ve bilet toplattırırdı. Tren benim için ayrı bir yere sahip. Treni hoşnut ediyor beni. Aynı zamanda babamın özlemini de arz ettiriyor bana.

 Her gün başkasını hayatını dinlerim. Meslek yüzünden tahin olanımı istersin, sülalesi tarafından kandırılıp kan davasına karışan mı dersin, bütün ailesini bir yangına kaybedip oralardan kaçan mı dersin, yoksa mafyadan para alıp ödeyemeyen mi, borç batağına batan mı dersin. Emin ol ki her çeşit insan var burada. Annemde bana bu her zaman bu işi bırak der.

Benim bu trenlerden ayrılmam imkânsız. Hayatımı burada geçiriyorum ve hayatımın sonuna kadar geçirmeye devam edeceğim

DGHTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin