4. ʀєsz

148 15 1
                                    

Próbáltam elaludni, bár nem ment. Hiába számoltam a bárányokat, hiába gondoltam unalmas dolgokra, semmi se vált be, így inkább elővettem a telefonom, és elkezdtem az üzeneteim olvasni. Persze fele belőlük Moonbyultól jött, az új "barátommal" kapcsolatban. Szemet forgattam miután minden üzenetét elolvastam, majd miután válaszoltam neki egy "Férre érted, majd holnap a bulin elmesélem"-et, újra megpróbálkoztam az alvással ami ezúttal sikeres volt. Mielőtt elaludtam volna, megéreztem, hogy két kéz fonódik a derekam köré, amik természetesen a Jungkooké voltak, és mire megfordúltam, hogy közöljem vele, szedje már le rólam a mancsait, egy cuki, mélyen alvó fiúval találtam szembe magam. Nem volt szívem felébreszteni őt, így hát csak sóhajtottam egyet, és én is álomba merültem.
Reggel rántotta illatára ébredtem. Mikor fordúltam egyet az ágyban, Jungkook már nem volt mellettem, biztos ő munkálkodik a konyhában. Alig egy napja van nálam, máris olyan, mintha már évek óta itt lakna velem. Félhalottan felültem az ágyon, és nyújtózni kezdtem, majd miután még lustálkodtam picit az ágyban, hogy teljesen megébredjek, nagy nehezen lementem a konyhába. Mikor beléptem az említett helyre, Jungkook viszonylag izmos háta tárult elém. Egy szál boxerben volt, rajta a konyhai köténnyel.
-Ömm... Jóreggelt. - Szólaltam meg pár másodperc után halványan elpirulva, és mellé léptem. Jungkook mosolyogva felém pillantott, és elmosolyodott.
-Inkább délutánt. - Mondta, majd újra a rántottát figyelte, nehogy odaégjen.
-Miért hány óra? - Akadtam ki. Nem hiszem el, hogy már megint átaludtam a fél napot. Erről igazán nem ártana leszoknom.
-Fél három körül lehet asszem. - Vont vállat. - Énis most nem rég keltem fel. - Folytatta, majd elővett két tányért, és mindkettőbe tett a frissen készített rántottából, majd az asztalra helyezte azokat. - De most inkább együnk. - Foglalt helyet, majd elővéve az evőeszközöket neki is látott. Én sem ellenkeztem, ugyan azt tettem mint ő.
-Amúgy emlékszel arra hogy mit csináltál álmodban? - Hoztam fel a témát, miközben a "reggelit" fogyasztottam.
-Ummm... Nemigazán. Miért? Csináltam valamit? - Kérdezte elkerekedett szemekkel, mire én csak elkezdtem kínosan nevetni.
-Neeeemm... Csak úgy kérdeztem...!? - Tettem a hülyét, és inkább a kajára figyeltem. -Amúgy nekem ma el kell mennem, egyedül maradsz itthon. - Jelentettem ki.
-Hogy mivan?
-Megyek egyet bulizni Moonbyulhoz, de nyugi, csak pár utcányira lakik, szóval nem lesz baj. - Mosolyogtam lágyan.
-Miiii? És engem itthon hagysz? - Biggyesztette le az ajkait.
-Muszáj lesz. - Pöcköltem meg az orrát, mire sértődötten rámnézett, én pedig ráöltöttem a nyelvem.
Gyorsan be is fejeztem a kajám, majd átöltöztem, elvégeztem a házban pár dolgot amíg Jungkook csak a kanapén hevert, és mire feleszméltem már el is kapott fél hat, ami azt jelentette, hogy készülnöm kell. Mivel tél van már, elég hamar sötétedik, ilyenkor is koromsötét volt kint. Hajat kellett mossak, így birtokba is vettem a fürdőszobát, engedtem a kádba jó meleg vizet, majd megszabadúltam a ruháimtól, beültem a kádba, és elkezdtem mosakodni.
-Jaehee nem tudod ho... BASZKIII! - Kiáltott fel Jungkook, mikor kopogás nélkül belépett a fürdőszobába,én pedig... ruha nélkül lazítottam a kádban.
-KIFELÉ!!! - Parancsoltam rá, egyik kezem gyorsan melleimhez kapva, a másikkal pedig megfogtam a szappant, és jól hozzá vágtam, ami fejen is találta. Abba a pillanatban kiment, becsukva maga után az ajtót, én pedig rákvörösen, sokkolva néztem magam elé.
-Ugye nem.... -Kezdtem bele, majd nyafogni kezdtem, és elkezdtem sietni a dolgokkal, hogy mihamarabb végezhessek velük, és elhagyjam a házat.
Miután mindennel kész voltam, a fürdőköpenyemmel magamon elmentem a szobámig, magamra kaptam a ruháim, amiket már kikészítettem magamnak, utána pedig lementem a nappaliba. Jungkook szokása szerint a kanapén feküdt, és chipset zabált.
-Jungkook... Ugye nem.... - Kezdtem bele, mire ő csak vigyorogni kezdett, és látszott, hogy egy halvány pír jelent meg az arcán, miközben a TVt nézte. Oh baszki még csak ez hiányzott... Fújtattam egyet, aztán pedig ideges lettem.-Kopoghatnál, mielőtt belépsz. - Kezdtem bele az okatásba, majd az ajtó fele indúltam, hogy cipőt húzzak, ugyanis már indulásra kész voltam.
-Nehogy azt mond, hogy engem itthon akarsz hagyni. - Nézett rám cicaszemekkel, mire én csak intettem neki egyet, azzal pedig kiléptem az ajtón, bezárva azt magam után. Remélem nem fog valahogy kiszabadúlni, bár ahogy elnézem nem ártana imádkoznom is ezért.
Beraktam a füleseim a fülembe, azzal pedig el is indúltam Moonbyul háza fele.
Ahj nem hiszem el hogy ilyen pofátlan gyíkkal kerültem egy fedél alá. Mondjuk... Kidobhatnám, ha tényleg annyira zavarna, de nincs ehhez szívem hiszen így is meg akart őlni magát.
-Aiiish kellett nekem hazahoznom! - Mondtam ki véletlenül hangosan, mire az a pár ember aki mellettem volt értetlenül pillantott rám. -Oppps... - Kaptam a kezem a számhoz, és inkább gyorsan tovább álltam. Most még le is égetem magam a tömegben, dejó...
Befordúltam az utcán, ami azt jelentette, hogy már nem a főűton vagyok, hanem egy csendes utcán. A hó már meg volt fagyva, ezért itt-ott megcsúsztam, sőt, seggre is estem egyszer, de szerencsére senki sincs itt hogy lásson, esetleg levideózzon, aztán bekerülnék én is az új Vine videókba.
Ahogy sétálgattam meghallottam valami gyors, és halk totyogáshoz hasonló hangot az út másik feléről. Összehúztam értetlenül a szemöldököm először, és mikor odanéztem, kezeim gyorsan a szám elé kaptam, és lesokkoltam.
-GÜLÜKEE!!! - kiáltottam, majd gyorsan odaszaladtam hozzá, mivel mikor odapillantottam azt láttam ahogy szalad át az úttested (persze mint gyík) és egy bicajos elgázolja, majd mintha misem történt volna tovább áll. -Basszusbasszusbasszusbasszuuuuus!! - Mondogattam kétségbeesetten, mire felvettem őt a tenyerembe, és bevittem egy sikátorba, ahol nyugodtan átváltozhat.

-Baszdmeg a hátaam! - Nyafogott Gülüke, öhmm... Mármint Jungkook, miközben a hátát fogta.
-Nagyon fáj? - Értem hozzá, mire csak felszisszent, és tovább hisztizett. Elhiszem hogy fájhat neki hogy konkrétan átgázoltak rajta, de mikor felemelte a ruháját, alig látszott egy kis karcolás rajta.
-Aish, nem megmondtam, hogy maradj otthon? Eggyáltalán hogy jutottál ki? - Halmoztam el őt kérdésekkel, miközben karbatettem a kezeim, és szigorú módra váltottam.
-Aigoo, az ajtó alatthh... - Mondta nyafisan. - Átkúsztam alatta aztáb utánad indúltam. Nem akarok egyedül maradni. - Váltott át a durcára, mire én csak megráztam a fejem nemet jelezve ezzel.
- A-a, most szépen visszamész, és békénhagysz. - Mutattam irányt neki.
-AHJ! Annyira gonosz vagy! El is gázolnak, aztám most még haza is küldesz, legalább hagyd hogy veled menjek. - Vágott be cuki szemeket, mire én csak férrenéztem.
-Ne nézz így rám.
-De kérlek Jaeheeeeee~~. - Hajolt közel az arcomhoz, ami miatt muszáj volt hátralépnem egyet, és őt is ellöknöm.
-Aish... Jólvan, gyere... - Adtam be végül a derekam, mert valahogy éreztem, ha most nem teszem meg, csak jobban az idegeimre fog menni. -... DE! Normálisan viselkedsz, és nem hozol szégyenbe. Kápissi? - Vontam fel a szemöldököm, majd odanyújtottam a kisujjam.
-Értettem! - Szalutált egyet vigyázba állva mire muszáj volt elmosolyodnom, majd megtettük a kisújj pecsétet. Ezután már annyira boldogan sétált mellettem, mintha misem történt volna. Random mosolygott fűnek-fának, és köszöngetett minden embernek, aki csak szembe jött velünk. Egy idő után kezdtem már idegesítőnek taláni ezt, ezért oldalba böktem.
-Hé, fejezd már be ezt a sok köszöngetést. Idegesítő, és az emberek is csak úgy néznek hogy most miafaszvan. - Sóhajtottam.
-Naaa~ Most mibajod! Hagyd már hogy mutassam ki mindenkinek mennyire jól érzem magam most hogy nem kell otthon maradjak. Bezárva. Egyedül. Mint egy kutya. - Rázta ki a hideg, mire én csak megforgattam a szemeim. Mint egy kisgyerek, aki nem bír elszakadni az anyjától.
Nemsokára már hallattszott is a zene az utcában. Csak pár háznyira lehettünk, majd mikor beléptünk, már telt ház volt. Sőt, szinte már alig fértünk be. Ahogy beléptünk, Jungkook elkezdett kiabálni, hogy "YÁHUUU, MEGÉRKEZETT A BULIKIRÁLY"
Jézusom, ha ez így viselkedik, amikor még józan, mi fog történni, amikor alkohol kerül a kezébe? Bele se merek gondolni, ez lenne a legrosszabb dolog, ami történhetne ezen a világon jelenleg. Szerintem akkor miatta már el is kell majd költöznöm innen máshova, nevet változtatnom, és farmerként dolgoznom valahol a világ végén, ahol senki sem ismer.

Bloodshot Soul - Jeon JungkookWhere stories live. Discover now