Bevezető

718 25 0
                                    

Nadynn szülőbolygója a Bespin, ami egy gázóriás, fővárosa Felhőváros, ahol az űrtől számított kb. 180 km-es mélységben van az életzóna. Értékes Tibanna gázban gazdag, e miatt alakult ki a lakosság nagy részénél a halvány lila haj és szem szín. A kilátás csodálatos, ha az égre pillantunk, rózsaszínes- lilás felhőket láthatunk. Az éjszakai égbolt is páratlan látványt nyújt, ilyenkor ugyanis 2 hold jelenik meg. Bányaközpontok alakultak ki a bolygón, nagyon keresett ez a gáz, sugárvetőkben is tudják hasznosítani, aminek ezáltal megnő a teljesítménye.

Nadynn édesanyja, Margaret páratlan tárgyalás levezető. Édesapja, Alan pedig befolyásos politikus, e mellett aktívan részt vett a kereskedelmi hálózat kiépítésében, bizonyára sokszor a fekete piacon is tevékenykedett, valamint fegyverkereskedelmet is folytatott. Számára legfontosabb az üzlet.

Alan széles ismeretségeinek köszönhetően és az üzletek miatt kapcsolatba került az Ellenállókkal és a Jedikkel, ugyanis fivére Mark mester volt. Ahogy megszületett Nadynn, ő tudta, hogy átjárja az erő. A lányt 11 évesen elküldték nagybátyjával a Jedi Akadémiára, hogy a férfi kitanítsa és nem mellesleg megtanuljon viselkedni. A türelmet, az önfegyelmet nem ismerte és nagyon makacs volt. Az akadémián megtanították a jártasságokat használni, kitartó lány lett, ám a makacsság még mindig jellemző volt rá, önfejű és kissé szófogadatlan volt néha. A képzés során megismerkedett a jedi rend szabályaival, azonban nem mindennel tudott azonosulni. Ki tilthatja meg egy tini lánynak a szerelmet? Főleg, ha az viszonzott...

Nadynn megismerkedett mestere jó-barátjának Luke-nak egy tanítványával, a nála 2 évvel idősebb Ben-nel. Eleinte csak barátok voltak, ám nem sok idő elteltével a barátság szerelemmé alakult át. A mestereik próbáltak ellene tenni, de a két fiatal mindig addig trükközött a tanárával, hogy tudjanak találkozni. Számtalan kisebb szabályszegést követtek el, ezért a fiú mestere más megoldást talált ki a taníttatására. Igyekezett minél több bevetésre elvinni, Ben-t ez nagyon megviselte, mivel csak a lány maradt neki. A lila hajú lány, a csodálatos lila szemeivel, szinte hófehér bőrével és apró termetével. A fiút az apja verte, mert iszákos volt, anyja pedig gyáva, mert nem állt ki mellette. 8 éves volt, mikor a család barátja magához vette és elvitte az akadémiára a kék, zöld foltos síró kisfiút. Sokszor azonban egyedül kellett hagynia, így a fiú merengett a fájó emlékein és gyűlt benne a keserűség, míg nem találkozott Nadynn-nel. A lány mindig felvidította, ha az kellett csak meghallgatta. Ez egészen addig tartott, míg Luke el nem vitte egy másik bolygóra. Nadynn és Ben többé nem látták egymást. 

Hamis remény ~ Kylo Ren ~Where stories live. Discover now