Tragédia

411 20 0
                                    


1 évvel később Luke megjelent az akadémián. Szörnyű hírt hozott: tanítványát Ben-t megölte az Első Rend legfőbb vezére Snoke és annak tanítványa. Az ekkor 15 éves Nadynn összetört. Mély depressziójának és haragjának köszönhetően ott kellett hagyja az akadémiát. Luke száműzetésbe vonult, mert nem védte meg tanítványát, tartózkodásának koordinációi egy térkép részleten voltak, amit Nadynn mesterére Markra bízott, hogy elrejtse. A mester a fénykardja markolatába helyezte azt. 

Margaret és Alan tehetetlenek voltak, lányuk nem evett, nem ivott, egész nap a szobájában volt, nem fogadta a barátait sem. Néha őrjöngött maradék energiájából, mindent szétdobált és közben Ben nevét hajtogatta. Szülei féltek, hogy lányuk megőrül, ezért Alan féltestvérének királyságába költöztek az Aargau-ra a Zug rendszerbe, nem messze található a Coruscantól. Gazdag bolygónak számít egyrészt, mint pénzügyi központ, másrészt a széfjeiben őrzött ritka és értékes fémek miatt. Három szigorú szabályt alkalmaztak:

- a ritka fémeket tilos exportálni engedély nélkül,

- a látogatók nem viselhetnek fegyvert, de a lakosságnak kötelező,

- az Aargau Bank egységének fenntartása.

A szabályok bármelyikének megszegése azonnali kivégzést von maga után.

Nadynn egy része Ben-nel halt, már nem ugyan annak az embernek érezte magát, mint aki a Bespin-en született. Mestere megmondta, ha tovább folytatja amit csinál, viselkedése és gondolatai a sötét oldal felé sodorhatják. Így eldöntötte: Nadynn nincs többé. Aysa lett a neve, halvány lila haját élénk pirosra festette és kék, rikító kontaktlencsét hordott. Nem akarta, hogy bárki még véletlenül is felismerje, egykori bolygójáról csupán 2 dolgot hozott el: 2 db fénykardot. A lány vívó stílusa a Jar' Kai volt, ez a stílus megengedi, hogy a jedi két fénykardot használjon. Általában az egyiket támadásra, míg a másikat védekezésre. A két fegyver színe lila volt, egy kristályt ő, egyet pedig Ben szerzett, mikor bevetésen voltak a Huricane bolygón. A hely erről a kristályról is híres volt.

Hamis remény ~ Kylo Ren ~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora