13 ↺ N

737 124 7
                                    

" em weh aku nak cakap sikit . eh tak jadi , aku nak cakap banyak haa . tak tahu ah kau dengar ke tak en. kalau dengar bagus lah jugak. kalau tak dengar em em ikut sukalah sebab aku malas ulang lagi benda sama "

" aku bukan apa tau , aku tak nak spoil kan kau punya manito challenge tu . ermm aku- aku just nak cakap yang aku rasa sejak kau dengan yeulmin tu .. kau macam tak ralat dengan aku dah. ye lah , aku tahu aku ni sekarang cepat terasa bagai . gedik en aku BAHAHAHA "

" aku penatlah weh tunggu lelama . emm aku mesej kau , kau seen . lepas kau mintak maaf .. aku reply .. lepastu kau seen jugak. aku panggil kau haritu dekat kafeteria tapi kau tak dengar .. aku rasa macam .. tersisih pulak hahaha. aku bukan nak tambah sakit kau. conclusion nya , aku tak nak hilang kawan sebab aku trauma .. banyak kali aku hilang kawan .. cuma kau je yang setia berkawan dengan aku even perangai aku macam lanat kan .. "

" aku sayang kau ..

ss-se..sebagai kawan .. ye kawan . aku sayang kau sebagai kawan baik .."

yooji menggenggam tangan jihoon . dia menangis namun ditahan suara esakan. tiba-tiba tangan jihoon melentokkan kepala yooji padanya .

" aku tak sangka .. kau sayang aku macam ni. aku minta m-maaf " ujar jihoon . dia mengesat air mata yooji yang membasahi pipinya.

"k-kau dengar .. ?"

"kau fikir aku pekak ke ? aku bukannya tidur pun . aku terbangun time kau nak start ceramah tadi" balaa jihoon. dia memberi senyuman cukup manis dan menggoda .

"tapi pasal guan—"

"t-tak jangan salah faham . guanlin buat macam tu sebab.. sebab emm"

"sebab aku jauhkan kau ?"

yooji teragak agak mengangguk. "emm tak pelah , aku ingatkan dah official tadi hahaha—aduh" tawa jihoon mati apabila kepalanya berasa pening semula. " yah kau ni janganlah ketawa sangat . kau tak sihat lagi " yooji gelabah.

" gurau je lah HAHAHA "

" dasar bebi punya manusia " yooji memukul jihoon lembut.

"nak peluk"

" hah ? " yooji terkebil. "aku nak peluk kau" jihoon terus memeluk yooji dengan erat tanpa menunggu jawapan yooji. muka yooji mula kemerahan. dia dapat merasakan degupan jantung jihoon

"aku janji , aku tak sisihkan kau lagi. tapi challenge tu still berjalan tau" ujar jihoon.

" hahahaha ye .. "

❝ hati aku hancur semula ❞

manito ➴ jihoon.Where stories live. Discover now