Na koni strávili niekoľko dní ale nakoniec dorazili do neznámeho starého domu, ktorý vyzeral na to, že padne.Zosadli z koňa Legolas ho priviazal k najbližšiemu stromu, ktorý bol na okolo.Spoza starého domu ich niekto pozoroval. Legolas veľmi dobre tušil kto tam stojí háčik bol v tom, že tam nebol len jeden ale boli traja s Legolasom štyria.Nakoniec s tadiaľ vyšli až k nim. Hallen nevedela kto tam je.Ako tak pred ňou stáli jeden mal bielu palcu,druhý bol od nej menší a držal v ruke sekeru čomu sa teda čudovala.A posledný mal na sebe rifle alebo niečo také potom košeľu a v opasku mal dlhý meč.Všetci traja mali taký istý plášť ako Legolas a na hlavách mali kapucne. ,,Toto sú moji priatelia"povedal s úsmevom na ústach nevedel čo na to povie Hallen mal strach. ,,Moje meno je Hallen neprišla som s vami bojovať ked máte pri sebe zbrane prišla som s princom Legolasom."Naraz si dali všetci dole kapucne a pozerali na Hallen s vážnym pohľadom. ,,Moje meno je Aragorn toto je Gandalf Bieli a toto je trpaslík Gimli"povedal to s vážnim hlasom. ,,Čo som mohla čakať ked som stretla Legolasa ja veľmi dobre viem kto ste ani ste sa prestaviť nemuseli len neviem prečo som tu"pozrela sa na nich s nechápavým pohľadom. ,,Hallen potrebujeme ťa stratili sme sa pri jednej hádanke ktorá znela takto- Nájsť jedno dievča musíme rozum má inteligentná je ale jej meno zistiť musíte niekoľko dní sme ťa pozorovali neboj nechceli sme ťa uniesť nie sme taký.Raz sme išli po dedine a trafili sme k vašemu domu videli sme ťa vonku vyzerala si múdro a vznešene tak sme sa teda rozhodli pre teba bola si dobrí kandidát tak a teraz si tu a s nami"dopovedal to s takou pohodou, že ju našli práve tu. ,,Trocha to chápem ale odkiaľ ste sa tu vzali a kde to sme nepozerajte tak na mňa povedzte mi." ,,Ach drahé dievča sme na okraji vášho lesa vidno, že to tu tak nepoznáš ale ako sme sa sem dostali to nevieme"so smiechom jej to povedal Gimli. Blížil sa večer a tak sa tam teda utáborili a prespali tam.
YOU ARE READING
Začiatok nového dobrodrúžstva 2
FantasyJedno dievča menom Hallen zažilo veľký šok ked sa prechádzalo v lese. Verili by ste tomu bol to elf.