Odhalenie tajomstva pri boji

19 1 0
                                    

Po raňajkách Aragornovi niečo napadlo.,,Dnes na práci nemám nič tak ma napadlo,že by sme mohli ísť na malú prechádzku všetci."Všetci s tím súhlasili a hneď sa šli prezliecť a stretli sa pred bránou aj s koňmi.Prvý šiel Gandal potom Gimli a pridala sa aj Arwen.Za nimi bol Legolas,Tauriel a Eldarion,ktorý sa úžasne zabávali.No a posledný bol Aragorn a Hallen.,,To čo stalo výsosť včera tak som sa nemala správať odpusť.",,Hallen mne nemusíš hovoriť výsosť cítim sa starším.",,Ale ti si starší a za chvíľu sa s Arwen a ostatnými ľuďmi pomynieš.Eldarion bude dobrým kráľom a Tauriel možno kráľovná."Aragorn sa na ňu pozrel a usmial sa.,,Teraz som tu s ľuďmi,ktorých mám rád.Eldarion sa snaží zblížiť s Tauriel snaží sa ju spoznať dúfam,že sa mu to podarí."Na chvíľu si dali prestávku no narušili ju ohyzdi.Všetci začali bojovať o holí život no Hallen im to zatrhla.,,Ja sa o nich postarám odcválajte na koňoch nikomu už neublížia.Hádanku som stále nepochopila no viem,že musím chrániť najbližších."Legolas jej chcel pomôcť ale Aragorn ho chytil.A vtedy Hallen zavadzali vlasy tak si vlasy zviazala a prehodila k chrbtu.To čo videli ich veľmi prekvapilo.Po chvíli bolo po všetkom.,,Hallen ti si elfka."V ten moment Legolas nasadol na koňa a odcválal no na mieste sa otočil pretože Hallen mala v sebe dva šípi.Odpadla a odniesli ju na hrad kde sa zo všetkých síl snažili prebudiť ju.Legolas a Aragorn sedeli pred dverami izby kde bola Hallen.Ostatný boli na izbách a dúfali v zázrak.Z izby vyšiel Gandalf nie s úsmevom ale zo slzami.,,Je mi to ľúto Legolas Hallen zomiera."S plačom to odišiel oznámiť ostatným.Aragorn s Legolasom vtrhli do izby no Hallen tam nehybne ležala a plakala tiež.,,Legolas odpusť,že som ti nepovedala pravdu,že som s tvojho rodu veľmi ma to mrzí.Ani nevieš ako som sa bála keď to zistíš.Ja ani neviem prečo som ti klamala.A teraz sa mi to vypomstilo.Aragorn ďakujem,že si ho zastavil pretože ohyzdi chceli zabiť nás dvoch.Videla som ako na teba mieril druhý šíp tak som nechcela aby sme sa trápili tým som ušetrila jeden život."V ten moment tam prišli všetci.,,Eldarion a Tauriel budte šťastný a zmente celý svet svojou láskou.Gimli a Gandalf budte ďalej múdrymi a vznešenými bytosťami.Aragorn a Arwen vládnite spravodlivo ste ako moji rodičia,ktorých som nikdy nepoznala.Legolas od teba chcem len jednu jedinú vec odpusť  mi vezmi si späť svoj nesmrteľný život."Každý sa s ňou rozlúčil a odišiel zo smútkom.V izbe ostali len traja Aragorn,Arwen a Legolas.Prvá začala Arwen.,,Neviem ako som si nemohla všimnúť,že si jedna z nás a takto si dopadla.Legolas mi rozprával ako si sa ľahko naučila elfský jazyk ako si vedela bojovať. "Arwen sa nevydržala pozerať ako umiera tak odišla.,,Pred tým bojom ako sme sa rozprávali som myslel na tú chvíli keď budem ležať ja a nie ti Hallen takto to nemalo skončiť mal som zakročiť.",,Aragorn keby zakročíš šíp by trafil teba preto som vám povedala aby šli lenže ste ostali a chceli vás trafiť no nemohla som to dopustiť pretože rodina si má pomáhať tak som pomohla ja vám.",,Ako si to teraz predstavuješ mne je to jedno Hallen aj keď si mi klamala stále ťa budem milovať ."Pobozkal ju na čelo a potom s Aragornom odišiel.Hallen si sadla a do pohára s vodou si nasypala prášok z bylín zaspala so strachom.Ráno sa v jej izbe objavili zas všetci.Nevedeli ju prebrať dnes sa konal malí pohreb o ktorom mesto nevedelo.Hallen mala oblečené úzke bledo modré dlhé šaty v rukách mala kvet od Legolasa.Niesli ju na ozdobenej doske.Pred miestom jej hrbu zastavili.Aragorn s Legolasom mali pocit,že sa pohla.No nepohla sa.Všetci zatvorili oči a začali spievať veľmi potichu no po chvíli sa k nim niekto pridal.,,Ai!lauri lantar lassi súrinen yéni únótim ve rámar aldaron!Yéni ve lint yuldar avánier mi oromardi lisse-miruvóreva Andún pella,Vardo tellumar nu luini yassen tintilar i elini ómaryo airetári-lírinen."Otvorili oči a pred nimi stála Hallen,ktorá bola zdravá a veselá. Nikto nedokázal pochopiť ako je to možné všetci sa tvárili prekvapene nemali slov a tak Hallen začala prvá.,,Nebojte sa nie som prízrak všetko vám vysvetlím.Keď som v izbe ostala sama na stole bol prášok z bylín a tak som si ho nasypala do vody a potom som zaspala a bála som sa,že sa už neprebudím a,že vás opustím a už sa nevrátim.Neviete náhodou kto tam nechal ten prášok?"Všetci sa na seba pozerali a napokon sa ozval hlas,ktorý sa Hallen zdal povedomí.Keď sa všetci otočili uvideli muža,ktorý kríval a za ním ženu.,,Starý otec,stará mama ako si sa sem dostali ?",,Na koňoch.",,Ďakujem za to,že ste mi zachránili život s tým práškom."Keď sa rozhodla ich objať rozplynuli sa vo vzduchu.,,Nie!"Pristúpila k Legolasovi a objala ho potom sa vrátili do hradu a po ťažkom dni šli všetci spať.  

Začiatok nového dobrodrúžstva 2Where stories live. Discover now