Cesta okolo Lothorienu

16 0 0
                                    

Ešte stále bol večer Tauriel išla pozbierať drevo a s ňou aj Hallen,ktorá sa jej spýtala s úsmevom.  ,,Tauriel ako si sa cítila kedˇ zomieral Kili pretože ja som plakala niekoľko dní."Hallen pozrela na ňu so smútkom v tvári. ,,Prečo sa pýtaš takú otázku no ale odpoviem ti na ňu.Bola si raz zamilovaná?"Tauriel na ňu pozela zo slzami v očiach. ,,Bola lenže zomrel vo vojne."                            ,,Si ešte mladá na to aby si sa zamilovala ako sa volal ak sa smiem spýtať."                                                  ,,Včera jeho meno vyslovil Gandalf a ja som sa potom rozplakala síce som ho nepoznala ale ako som to počula tak vtedy mi ho bolo ľút..."Nestihla ani dopovedať a hnedˇ sa ozvala Tauriel. ,,Smutné."S úsmevom na ňu pozrela. Kedˇ sa vracali do tábora drevo tam už bolo a o oheň sa postaral Gandalf,ktorý sa len smial kedˇ k nim prišli s pár vetvičkami.Po chvíli sa najedli a začali sa rozprávať no potom Aragorn a Gandalf odišli obdaleč.V tom začal spievať elfské piesne potom sa k nemu pridala aj Tauriel. Pritom ako spievali  sa na seba vášnivo pozerali a kedˇ skončili tak sa objali.No ostatok družiny sa rozhodli,že pôjdu spať.Ráno bolo trocha hmlisté ale neskôr sa ukázali slnečné lúče,ktoré všetkých potešili. Gandalf  rozhodol,že pôjdu okolo Lothorienu a všetci súhlasili až okrem Gimliho  no nakoniec ho všetci presvedčili.Cesta tam trvala niekoľko dní ale nakoniec tam prišli. Aragorn  sa obával škratov,ktoré sa nachádzali v Morii ale po škratovi ani stopa.Nakoniec sa dostali do Lothorienu mesto bolo prekrásne no žiadny elfovia tam neboli.Bez nich to tam bolo opustené nehrali tam žiadne farfy a ani iní hudobný nástroj.Pár dní sa tam zdržali pretože mali pocit,že tam mali chvíľu ostať.Tých pár dní čo tam boli mesto preskúmali č tu náhodou neostal niaky elf no nik tam nebol.

Začiatok nového dobrodrúžstva 2Where stories live. Discover now