Dôvera

23 1 0
                                    

Prešlo niekoľko dní a Hallen sa začala každému vzďaľovať a bolo to tu znova vyhýbala sa.Ešte nevyšlo ani slnko a Aragorn sa vo svojej komnate prechádzal zo strany na stranu.,,Aragorn budeš unavený poď si oddýchnuť.",,Nedokážem to Arwen Hallen sa zas začala každému vyhýbať ale neviem prečo.Prešlo niekoľko mesiacov čo je tu s nami ale ani ja ani Gandalf nevieme kto nám zanechal tú hádanku možno sme mali spoznať niekoho nového."Sadol si na postel a pozeral von z okna.Nato sa postavil a šiel za Gandalfom.Keď šiel k nemu do komnaty na chodbe zbadal Eldariona.,,Syn môj ešte niet rána a ty si nohách.",,To je pravda no nemohol som zaspať pretože Hallen sa každému vyhýba znova a vzďaľuje sa nám všetkým veľmi ma to trápi."Aragorn šiel  ďalej a zaklopal na dvere.Gandalf otvoril dvere a pozrel sa naňho pochopil prečo prišiel. ,,Gandalf  Hallen je v kráľovstve niekoľko mesiacov no ešte sme sa nedozvedeli prečo.",,Aragorn nie si jediný koho táto otázka trápi.No týmto sa nezaťažuj vidím na tebe ako veľmi ju máš rád je ti ako dcéra a pre mňa ako moja vlastná vnučka.Nie som jediný čo si myslí,že sa nám vzďaľuje no neviem prečo a to ma najviac trápi pretože veľakrát nám zachránila život a mi jej to chceme oplatiť ale nedovolí nám to,to si už zistil sám ak sa nemýlim.",,Je to pravda čo tu hovoríš no Hallen sa radšej obetuje za nás pretože nás má veľmi rada.Pri niekoľkých rozhovoroch s ňou mám dobrý pocit a nechcem oň prísť.Raz mi povedala,že som ako jej otec a ešte povedala,že miluje rozhovor so mnou to isté aj ja no neviem si pomôcť bojím sa o ňu."Obaja sa pozreli von oknom a videli,že pred chvíľou vyšlo slnko.Všetci sa zišli na raňajkách každý sa pozeral na Hallen no ona ani nemukla.Postavila sa skôr než ostatný a odišla a Legolas sa za ňou rozbehol.,,Hallen so mnou sa rozprávaš ale s nimi nie.Rozprával som sa s nimi a veľmi ich to trápi mohla by si ich aspoň pozdraviť alebo povedať aspoň niečo.",,Legolas ja veľmi dobre viem,že máš pravdu no v posledných pár dňoch len čítam a rozprávam sa len s tebou."Pozrela sa naňho a pobozkala ho potom odišla.Na poludnie bol Aragorn v stajni na kope sena a rozmýšľal no niekto ho prerušil. Okolo neho prešla Hallen a šla si sadnúť na koňa no vrátila sa späť a uvidela Aragorna.Sadla si k nemu usmiala sa a oprela sa o jeho rameno.Chvíľu takto sedeli ale Aragorn sa napokon postavil a odišiel nechcel sa trápiť.Hallen sa cítila smutne a začala plakať začala rozprávať sama pre seba.,,Neviem prečo to zas robím a viem,že vám ubližujem hlavne tebe Aragorn prepáč neviem čo sa to so mnou deje odpusť."Zozadu k nej prišiel Aragorn chytil ju za plece a Hallen sa postavila.,,Aragorn odpusť mi nechcela som sa nikomu vzdialiť najviac ubližujem sebe pretože ste moja jediná rodina.A ty si môj priateľ.Ja sa s vami nemôžem rozprávať pretože vás vidím ako k vôli mne trpíte a to ma bolí."Ako dopovedala tak sa rozbehla preč.,,Hallen neviem čo sa to s tebou deje ale netráp ma prosím ja sa chcem s tebou rozprávať chýbajú mi naše rozhovori kde sa o všetkom rozprávame. Nechcem o to prísť ako si mi to povedala aj ty."Sklonil hlavu a padol na kolená.No potom pred ním stála a sadla si pred neho zo slzami na tvári.,,A pre toto sa s vami nemôžem rozprávať pretože som vás natrápila už veľmi veľa.Niekedy rozmýšľam nad vecami ktoré by umožnili aby ste sa netrápili.Odkedy som vás stretla tak máte moju dôveru ale bojím sa,že vy nedôverujete mne za to čo som vám spravila niekoľkokrát."Aragorn ju chytil za tvár a povedal.,,Hallen my všetci ti dôverujeme lenže sa mi vzďaľuješ.Som už starý a ty to vieš  Eldarionova korunovácia sa blíži a ja chcem aby som bol ešte pri tom a spoznal aj tvoje malé deti.",,Aragorn ty budeš pri tom sľubujem.",,Len aby si bola pri tom aj ty."Obaja sa postavili  a usmievali sa na seba.Pred nimi stál starček menší od nich v ruke držal dýku Hallen sa to nepozdávalo postavila sa pred Aragorna a on chcel urobiť to isté lenže ho držala pevne v zadu a potom sa spýtala.,,Pomôžem vám hľadáte niekoho?",,Nie ale áno už som našiel."Pozrel sa na ňu a priblížil sa k nej Hallen naraz zakričala od bolesti a potom odpadla.Potom sa priblížil k Aragornovi a porezal ho na ruke a potom povedal.,,Nájsť jedno dievča musíme rozum má inteligentná je ale jej meno zistiť musíte.",,Tú hádanku ste nám dali vy no našli sme ju ale prečo?",,Pretože ona zachrániť kráľa mala a umrieť nemusela."Aragorn sa postavil no starček tam už nebol zmizol.Zrazu sa tam objavili stráže a aj ostatný prvý kto k nej bežal bol Legolas.Hallen tam nehybne ležala a Aragorn sedel nad ňou potom sa postavil pozrel sa na Legolasa a odišiel po chvíli sa vrátil aj s dekou a zakryl ju.Všetci sa len naňho pozerali so slzami a vo viere,že sa prebudí.,,Hallen prečo si sa predo mňa postavila prečo si ma silno držala aj ja ti chcem aspoň raz zachrániť život ostaň prosím."Chytil ju za ruku v nádeji,že to urobí aj ona.,,Veď ja som nikam neodišla som pri vás a neopustím vás.Vieš prečo som to urobila Aragorn teraz si to mohol vidieť  a cítiť keď som ťa chytila za ruku zápasil si.Ja som ťa chcela pustiť lenže dopadol by si úplne inak ty by si zomrel a by som zomrela tiež.Počula som starčekov hlas a prikázal mi ťa držať lebo on chcel iba moju smrť.Keď sme sa držali spojili sme sa a to sa nemalo stať pretože keď zomriem ja ty budeš žiť a keď zomrieš ty ja mám na výber buď trpieť alebo odpočívať v pokoji.Ale to je už preč pretože dýkou môže zabiť iba jedného no ja som v tom nebola sama tak zomrel on tým,že sa rozpustil."Usmial sa na ňu a s celej sily ju objal a nepustil.Potom sa k nemu pridali ostatný prvý začal Gandalf.,,Hallen prestaň nemôžeš nás zachrániť všetkých musíš odpočívať v tomto stave.",,Gandalf veď sám si mi povedal,že to nie je isté či je niekto vo mne."Všetci sa rozhodli ísť do vnútra bol začiatok noci veľmi dlho trvalo pokiaľ sa Hallen zobudila.Hallen ležala v posteli v bielych nočných šatách a čítala knihu.Otvorili sa dvere a do komnaty prišiel Legolas. Ľahol si do postele a otočil sa k Hallen.,,Legolas poď bližšie prosím."Legolas sa priblížil a chytil ju za pás pritiahol ju k sebe a bozkával ju po dlhej chvíli veľmi zle zaspali pretože vonku bola hrozná búrka.

Začiatok nového dobrodrúžstva 2Where stories live. Discover now