Nebezpečný pád

10 1 0
                                    

Prešlo niekoľko dní a všetko bolo ako predtým.Nikto nikoho neohrozoval.Aragorn strávil celý deň pri povinnostiach no keď to dokončil bol rád,že si mohol vydýchnuť.Šiel sa poprechádzať do mesta,šiel okolo stajne a vtom videl Hallen ona sa otočila usmiala sa a odišla.Aragorn mal zvláštny pocit tak ju zastavil.,,Hallen zdalo sa mi to alebo sa mi vyhýbaš?"Hallen zastala a potom si sadla na lavičku vedľa nej a Aragorn si sadol tiež.,,Môžno to tak vyzerá ale nie teraz sú moje pocity zmiešané.",,Ale nemusíš sa mi vyhýbať."Hallen sa postavila dala mu pusu na čelo a rozhodla sa ísť preč ale ešte raz sa otočila.,,Aragorn nebudem pred tebou nič tajiť  už pár dní premýšľam o svojej minulosti,prítomnosti a budúcnosti.Načo ti to vlastne hovorím akurát ťa tím obťažujem.",,Toto nehovor veď mi sa rozprávame o všetkom Hallen.Pred pár dňami som o teba skoro prišiel a Legolas tiež.Ale keď nechceš tak sa mi nemusíš zverovať s tím čo ťa trápi."Postavil sa a odišiel.Blížil sa čas večere a Hallen sa na Aragorna ani nepozrela.Keď bolo po večeri každý odišiel a o chvíľu počuli veľký buchot.Keď šli na chodbu k schodom videli,že pod nimi je nehybne ležiaci Aragorn.Prvá k nemu pribehla Hallen a začala plakať.,,Aragorn,Aragorn prosím vstávaj zobuď sa,nemala som byť taká odporná toto mi nerob Aragorn zobuď sa otvor oči prosím.Rozmýšľala som nad odchodom ale už viem,že je to chyba ostanem tu nenechám ťa tu samého len sa zobuď Aragorn."Gandalf prikázal strážiam aby ho preniesli do jeho komnaty. Prešiel deň ale Aragorn ani oči neotvoril.Hallen mala pocity viny a prišla ho pozrieť iba raz na viackrát nemala odvahu.,,Hallen neobviňuj sa za to čo sa stalo.",,Legolas ale Aragorn bol na mňa nahnevaní pretože som sa k nemu pekne nechovala."Legolas ju objal a dúfal,že sa mu polepší. Deň sa blížil ku koncu a k večeri Hallen ostala v komnate.Potom sa šla pozrieť na Aragorna.Sadla si na stoličku,ktorá bola pri posteli a začala rozprávať.,,Stále si neuvedomujem,že si kráľ a takto sa k tebe nemám správať keď si tam nehybne ležal tak som ti povedala,že som rozmýšľala nad odchodom.S Legolasom sme sa o tom rozprávali,že by sme odišli do Temnohvozdu a tam by sme ostali na dlhšie ale chodili by sme Vás navštevovať.No keď sa stalo toto prinútilo ma zmeniť  názor nad,ktorým som priveľmi dlho premýšľala.Ostanem tu no keď nadíde čas tak odídeme.Ale nechám ťa už odpočívať."Postavila sa objala ho s celej sily no keď chcela odísť tak sa otočila a ľahla si na jemný kožuch ku krbu a dávala naňho pozor,po chvíli zaspala.Zobudila sa až ráno no Aragorna nikde nevidela.Šla sa pozrieť do svojej komnaty Legolas tam nebol.Dlho premýšľala kde sú ale nakoniec jej to došlo kde inde by boli keď nie na raňajkách.Keď otvorila dvere sedel tam iba Gimli.,,Oh,Hallen ti si už hore.",,Samozrejme pred chvíľou som sa zobudila a kde sú ostatní?",,Zatiaľ som tu ako prvý." Povedal s úsmevom.Hallen si vedľa neho sadla a začala jesť.Keď sa najedla tak sa postavila no vtom otvoril dvere Gandalf.,,Dobré ráno Vám prajem.",,Aj my tebe Gandalf."A za Gandalfom šli ostatný no Aragorn sa medzi nimi nenachádzal. Zbadala Legolasa dola mu bozk na pery a odišla. Šla hore po schodoch do Aragornovej malej knižnice.Otvorila dvere a vedľa nej bolo malé okno cez,ktoré sa pozrela a videla mesto,vedľa okna v kúte bol stôl na ňom veľa papierov a na druhej strane polica s knihami.Hallen si sadla na stoličku ani si nevšimla,že tam nie je sama.,,Samé papiere,listiny aj knihy,ktoré musíš prečítať inak ti nedajú spať sú tam zaznamenané dobrodružné príbehy,trpaslíci,elfovia,my ľudia."Hallen sa otočila a uvidela Aragorna,ktorý šiel k nej bližšie.,,Keď som ležal v posteli počul som ako sa so mnou rozprávaš.Keď som sa zobudil bol ešte večer Arwen prišla do izby a ľahla si.Videl som ťa ako spíš pri krbe tak som šiel k tebe chvíľu som tam sedel a pozeral na teba a potom som ťa prikryl.",,Keď som ťa videla pod schodami na zemi tak som cítila vinu pretože náš pos...",,Prestaň sa obviňovať za to čo sa stalo iba som sa potkol,spadol som ale aj hlavu som si udrel ale som v poriadku.",,Keď som ťa ráno nevedela nájsť tak som myslela na najhoršie.Eldorion sa veľmi trápil,Arwen  sa o teba veľmi bála.Gandalf,Tauriel a Gimli vedeli,že sa prebudíš.Legolas bol veľmi smutný povedal,že nechce prísť najlepšie priateľa.",,A ty?",,Ja...ja som si myslela,že sa už nezobudíš ani nevieš ako som rada,že si ma tu nenechal,veľmi som sa bála.Tak si sa cítil aj ty keď som mohla zomrieť?",,Ešte horšie ale som rád,že som sa s toho dostal."Hallen sa postavila zo stoličky a silno ho objala.,,Som rád,že si tu."Vtom tam prišiel Legolas.,,Nechám Vás nech sa porozprávate.",,Ach,priateľ môj je toho na mňa veľa nemám kam ujsť  pred úlohou kráľa.",,Nie si v tom sám Gandalf ti pomáha.Mojou úlohou je byť tvoj priateľ na ktorého sa môžeš spoľahnúť a to aj Gimli.Eldarion je tvoj syn ktorého povinnosťou bude prevziať kráľovstvo.Tauriel je ochotná bojovať za kráľa.A Hallen nás spája tvorí s nami veľkú rodinu,ktorú zachráni aj keby mala obetovať život,a Arwen ťa nikdy nepodvedie bude ti veľkou oporou.",,Legolas čo sa dialo keď som ležal?",,Boli sme v strachu či ťa ešte niekedy uvidíme s nami raňajkovať,večerať,zabávať sa s nami.Veľmi ťažko sme to brali všetci.Arwen mala strach,že bude bez teba a to by nevydržala.A ostatný sa snažili to na sebe nedávať na javo.Ale Hallen sa nevedela prestať trápiť,má ťa veľmi rada ani si nevieš predstaviť ako.Raz som sa jej pýtal koho by zachránila keby mala na výber mňa alebo teba.",,Čo povedala?",,Keby mohla tak by zachránila aj mňa ale vybrala si teba pretože si myslí,že jej povinnosťou ťa zachrániť.",,Čo si jej na to povedal?"Že,ju milujem aj keby sa to mohlo niekedy stať tak by som neukrivdil."Aragorn šiel do svojej komnaty tam stála Arwen. Objala ho a bozkávala ho spolu strávili krásny večer.Legolas ležal v posteli a bol zamyslený. Hallen sa prezliekla do bledo modrej nočnej blúzky,ktorá bola až po zem a ľahla si do postele. ,,Dobrú noc Legolas."A otočila sa.Legolas sa k nej prisunul bližšie  a vtom sa Hallen otočila. ,,Dlho sme nemali na seba čas pretože som bola stále unavená prepáč."Pobozkala ho na pery a strávili peknú noc.     

Začiatok nového dobrodrúžstva 2Where stories live. Discover now