Aloha!
Nagyon szépen köszönöm a sok-sok vote-ot, bekövetést, listázást és hogy egyáltalán olvassátok a történetet!
Szeretnélek megkérni Titeket, hogy hagyjatok Magatok után kommentet, hogyan tetszett a rész, illetve mit gondoltok a szereplők karakteréről.
Ezúttal egy hosszabb részt hoztam. Remélem, tetszeni fog! Jó olvasást!
&&&&&&&&&&&&&&&&
Sokan azt gondolják, hogy akkor szeretnek valakit, ha ragaszkodnak hozzá, holott a szeretetben semmi ragaszkodás nincs. Ha ragaszkodás nélkül, megengedően szeretsz, akkor a legtöbbet adod a szerettednek: a szabadságot.
Ara Rauch
Kim TaeHyung szerette a munkáját. Hackerként bármit megtehetett jóformán, nem kellett unalmas irodában ücsörögnie, hanem elvégezhette otthonról is a rá szabott feladatot, mégis annyi pénzt keresett vele, amennyit nem szégyellt elkérni az ügyféltől. Nem kényszerült arra, hogy idegenek között legyen, össze zárva velük, hallgatva az idegesítő és unalmas életüket, problémáikat. A kanapén ült, ölében a gépével, amin éppen egy játékfejlesztő cég tűzfalát igyekezett áttörni. Neki ez körülbelül húsz perces meló és kemény lóvé nekik pedig egy jobb védelem dukál. Szonja a szőnyegen fetrengett a hátán és a plafont bámulta csendben, mintha a fehérre mázolt falra lennének írva az élet nagy dolgai. Bárki mástól ez eléggé szokatlan megnyilvánulás lenne, de nem tőle. Pontosan ezért szerette a lányt. Ugyanolyan őrült és furcsa volt néha, akárcsak ő.- Építünk hóembert? - fordította oldalra fejét Szonja, megtörve a csendet, melyet csupán a klaviatúra ritmusos, gyors kattanásai zavartak meg.
- Nincs hó. - mormogta TaeHyung fel sem pillantva a munkából.
- Akkor gyűjtsünk csigákat. - vetette fel a másik lehetőséget.
- Kicsikém. - sóhajtotta a férfi - Nem mehetsz ki.
- Aish. - puffogott a lány - Pedig betehetnénk őket egy bazi nagy befőttes üvegbe és adhatnánk nekik nevet. Lehetne például, Mike, Paul, Gergie, Béla, Pityu, Zoli, Ármándó... - mutogatott maga előtt a levegőben.
- Honnan veszed, hogy mind pont pasi lesz? - lesett Szonjára Tae a kijelző fölött.
- A csigák hímnősek. Tehát, ha én azt akarom, akkor mind hapsi. - közölte.
- Hmm. Nem akarom, hogy rajtam kívül más férfival érintkezz. - jelentette ki TaeHyung.
- Ezek csak csigák. Mégis hogyan ronthatnának meg? - kérdezte gúnyosan a lány egy lesújtó pillantással megspékelve - Bár...ha ne adj Isten, megmolesztálnának a csigaházukkal, annak komoly következményei lehetnének... - kötözködött.
KAMU SEDANG MEMBACA
KETREC - Kim TaeHyung fanfiction [BEFEJEZETT]
Fiksi PenggemarBáthory Szonja egy Szöulban dolgozó magyar lány. Sok barátja van, munkájában sikeres, ám a szerelemben nincs szerencséje. Egy nap megismerkedik az elképesztően szívdöglesztő Kim TaeHyung-gal és randizni kezdenek. Hónapok telnek el, a lány pedig ú...