in one house

4.9K 120 2
                                    

Když jsem odešla z pokoje, šla jsem klasicky za dětma. Co jiného tady dělat. Děti skákaly na trampolíně. Řekla jsem si, že půjdu za nima skákat ,ale když jsem procházela kolem terasy, mamka si mě zavolala k sobě.

,,prosim tě proč ti Tobias tak vadí?'' Zeptala se mamka s trochu zvýšeným hlasem. Vlna vzteku se ve mě nepřestávala růst. ,,protože je hroznej chápeš? Jsem s ním ve škole a je na mě hnusnej, pomlouvá mě a prostě s ním nedokážu vydržet v jednom domě!a navíc dva týdny a navíc po tom co mi udělal minule'' řekla jsem trochu drze a zkřížila ruce na hruďi.

,,no, uznávám, že vylít na tebe vodu, hodit na tebe mouku, dát ti do batohu falešné švábi a dát ti do pití ocet není úplně dobrý ,ale musíš to vydržet ,protože domů nejedeš'' rozebrala mamka pár 'ještě dobrých' naschválů  ,zahrozila prstem a odešla. Šla jsem hned za ní. ,,ale mami já to tady fakt nevydržím, prosím'' řekla jsem, nasadila ten nejsladší štěnecí pohled ,který umím udělat a chytla jí za rameno. ,,ne, jak jsem řekla'' řekla neůstupně mamka a odešla za jejíma kamarádkama. Povzdychla jsem si.

Tak tohle fakt nedám.

Už zapadalo slunce a tak jsem se vykašlala na děti a šla rovnou do mého pokoje. Doufám ,že už tam nebude ten debil. Jinak ho nazvat nemůžu. Otevřela jsem dveře do pokoje a naštěstí tam nebyl. Řekla jsem si, že dneska už na to kašlu, takže jsem jen šla do kuchyně se podívat jestli tam není něco k jídlu. Naštěstí jsem nikoho nepotkala. Udělala jsem si toasty a čaj. Nic lepšího tady není.

Hned jsem šla do mého pokoje a udělala jsi takový ten skin care večer. Prostě se zamknout v pokoji a dát si na obličej masku a tak. Ale nejdřív jsem se musela vykoupat. A pak mi došlo ,že máme s Tobiasem společnou koupelnu. Sakra.. Ale ještě, že se dá všude zamykat. Vykoupala jsem se a nějak jsem přešla ke mě do pokoje.

Dala jsem si masku a zapla písničky. Musela jsem se nějak uklidnit, protože tohle byl ten nejhorší den, který jsem mohla mít.

Bylo pozdě v noci a děti už spali. Nahoru ta hudba není slyšet ,ale vedle do místnosti jo. A kdo je vedle? Tobias. Takže jse počkala až tam Tobias půjde. Když jsem projížděla instagram, slyšela jsem ,že někdo jde do pokoje vedle. Takže jsem si zapla písničky tak nahlas, jak to šlo. Najednou se ozvalo ,,můžeš to prosím ztišit?'' zařval přes stěnu Tobias. ,,ne sorry ,nemám nějak čas'' řekla jsem a dala to ještě víc nahlas. No co. Někdy hodně pozdě večer jsem šla spát.

***

Druhý den ráno jsem vstala kolem deváté. Tobias už byl asi na snídani. Udělala jsem si z mých hnědých vlasů drdol, šla k bílé komodě a vytáhla z ní bílé krajkové šaty. Oblékla jsem si je a odešla na snídani. Když jsem přišla ,Tobias tam seděl a vypadal totálně nevyspale. A hned se na mě přilepily děti. ,,ahooj Vici'' řekl Bri. Vici mi říká už od..no vlastně ani nevím od kdy ,ale je to proto že nemá rád písmeno k a nerad ho říká. No jo no, malé děti.

,,ahoj Bri'' řekla jsem a pohladila ho po blonďatých vlasech. Sedla jsem si vedle Tobiase a ten se na mě jen podíval. ,,tak co, jak ses vyspinkal?'' řekla jsem a ironicky se usmála. ,,super Vici'' řekl Tobias a smál se i přesto ,že vypadal ,že si lehne do nejbližší postele a vytuhne do minuty.

,,hele ,já za to nemůžu, že mi tak říká a je to roztomilý, víš Tobiásku'' řekla jsem znovu  ironicky. On jen dal oči v sloup a já si šla udělat snídani. Dala jsem si müsli a mléko. Sedla jsem si zpátky na židli vedle Tobiase a dál jsme se nebavili. Celkem mě to začíná bavit.

Když jsem dojedla ,dala jsem misku do dřezu a chystala se rovnou odejít z kuchyně, ale promluvil na mě Brian. ,,pojď si hrát Vici'' řekl Bri a už mě držel za nohu. ,,já nemůžu Bri,musím si udělat vlasy a tak'' řekla jsem a chtěla jsem jít ,ale Brian si nedal říct. ,,ale nemusíš'' řekl Bri a držel se mě jako klíště. Otočila sem hlavu a uviděla jsem Tobiase, jak se mi směje. ,,neboj za chvíli přijdu a budem si hrát jo?'' Řekla jsem a rozcuchala mu vlasy . ,,no jo'' řekl Bri ,pustil mě a hned si vlasy začal urovnávat. ,,konečně'' řekla jsem si pro sebe.

Vyšla jsem dřevěné schody nahoru a vešla do mého pokoje. Sedla jsem si do rohu postele a opřela se o zeď. Vzala jsem si k sobě mojí makeup taštičku a vytáhla z ní pár balení a tubiček. Prostě jsem si dala korektor pod oči ,linky, řasenku a bronzer. Zase nechci ,aby se mi vzhledem k parnému vedru venku makeup roztekl úplně všude. Rozpustila jsem si své hnědé vlasy a nechala je jen tak splývat na mých ramenou. Když jsem byla spokojená s tím ,jak vypadám ,rozhodla jsem se ,že si půjdu vyčistit zuby.

Otevřela jsem dveře a přešla do bílo-černé koupelny a vzala do ruky můj modrý kartáček. Zrovna ,když jsem se z tuby snažila vymáčknout pastu na můj kartáček, otevřeli se dveře.

,,obsazeno'' řekla jsem otráveně, když jsem zvedla hlavu do zrcadla ,abych se podívala ,jaký vetřelec se právě nacpal do 'mojí' koupelny. Samozřejmě, že to byl Tobiáš. ,,smůla ,taky si potřebuju vyčistit zuby'' uchechtl se Tobias a přešel k druhému umyvadlu po mé levici. Já jen dala oči v sloup a dala si kartáček do pusy.

On si mezitím taky dal na kartáček pastu a dal si kartáček do pusy. Tak jsem si tam čistili zuby a koukali na sebe v zrdcadle. Upřímně ,je vážně divný si v jedné koupelně čistit zuby s někým ,koho nesnášíte.

Po chvíli ,co jsme si tam takhle čistili zuby ,jsme se rozhodla ,že už mě to nebaví. Vyplyvla jsem pastu a opláchla si vodou pusu. Kartáček jsem hned vrátila na své místo a odešla bez jediného slova z koupelny. Už mi to vážně leze na nervy.

Je všude. Doslova všude. Nevím ,jestli si na mě jen něco dokazuje ,nebo je to jen náhoda. Ale fakt nevím ,jak to takovýmhle stylem dám ještě dalších 13 dní..

Summer Love✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat