Probudila jsem se hlasitými ránami. Někdo mi bouchal na dveře. Zapomněla jsem je včera odemknout. ,,počkej'' řekla jsem rozespale a šla odemknout dveře.
Ve dveřích se objevil Bri a ve vteřině mi skočil do postele. ,,už je tady ten další kluk!'' řekl mezitím co mi skákal na posteli jak na trampolíně. ,,ten nový kluk?'' řekla jsem překvapeně. Nevěděla jsem ,že přijede ráno. Podívala jsem se na mobilu na čas. Bylo 10:27. Kdo mě nechal spát tak pozdě?
,,Bri můžeš na chvíli pryč, já se musím převléknout'' řekla jsem a Bri jen vstal a odešel. Zamkla jsem dveře a koukala do skříně, co si vezmu. Rozhodla jsem se pro krátké růžové tílko ,modré džínové kraťasy a do nich černý pásek.
Rychle jsem se namalovala a letěla ze schodů, abych viděla toho nového kluka. Nemůžu se dočkat až ho uvidím. Když jsem vyšla z hlavních dveří, oni už byli na zahradě a vykládali věci z auta. Tobias se s ním bavil a když mě uviděl, tak na mě ukázal. Uviděla jsem toho kluka. Měl černé kudrnaté vlasy a všude pihy. Vypadal celkem roztomile, ale Tobias je hezčí.
Myslela jsem si ,že se třeba zamiluju do toho nového kluka a na Tobiase zapomenu ,přeci jenom jsme předtím neměli moc dobré vztahy. No uvidíme, třeba to tak vážně bude.
Došla jsem k nim a představila se tomu novému klukovi. ,,ahoj, já jsem Vicky'' řekla jsem mu s úsměvem. ,,ahoj, jsem Dylan'' usmál se na mě a podal mi ruku. Natáhla jsem taky ruku a potřásli jsme si. Tobias tam jen tak stál a koukal na nás.
Mohla bych dělat, že se o Dylana zajímám a koukat na Tobiasovu reakci. Ještě chvíli jsme se bavili a pak se rozhodli ,že půjdeme Tobiase nastěhovat ke mně do pokoje.
***
,,vy spolu chodíte?'' řekl Dylan, když jsme vycházeli schody do mezipatra, kde máme pokoje. ,,ne nechodíme, jak tě to napadlo?'' zasmála jsem se a trochu koukala na Tobiase jak reaguje. ,,jen, že spolu budete spát v jedné posteli ,že vám to ani nevadí'' řekl Dylan a vypadal celkem překvapeně. Najednou se do toho vetřel Tobias.
,,no nevadí ,že jo?'' Řekl Tobias ,přehodil si přeze mne ruku a podíval se na mě. Já se na něj podivala tím výrazem jako bych říkala ,,co to sakra děláš?,,.
,,aha'' řekl Dylan nejistě a dál stěhoval věci do mého pokoje. Musela jsem Tobiasovi u všeho udělat místo. No ještě ,že toho nemá tolik jak já. To by to tady prasklo.
Když jsme konečně vystěhovali vše z Tobiasového pokoje ke mně ,šli jsme dolů za ostatními. Dozvěděli jsme se, že pojedeme na oběd. Zase jsem jela s Tobiasem, jeho mamkou a mojí mamkou v autě a párkrát jsem na sobě postřehla Tobiasův pohled. Dylan a jeho mamka jeli v autě s Payton, Brianem a Kendall. Jeli jsme do naší známe restaurace. Sedla jsem si naproti Dylanovi a jelikož vedle mě seděla mamka a Brian, Tobias si sedl vedle Dylana.
,,to je tvůj brácha?'' Zeptal se Dylan ,když mi zrovna Bri seděl na klíně. ,,ne není ,je to syn Payton ,ale celkem ho i tak beru ,protože se často navštěvujeme a jezdíme od jeho narození na chaty a tak'' usmála jsem se na Dylana ,který jen tak přikývl hlavou.
Koukla jsem i na Tobiase, jak reaguje. Buď se dneska špatně vyspal, nebo jsem něco udělala špatně, protože dnes mě propaluje jeho pohled každou chvíli. Přinesli mám jídlo, tak jsem Briana položila na židli vedle mě ,abych se mohla já i on najíst.
Když jsme všichni dojedli, rozhodli jsme se, že se půjdeme zase projít. Mamky s dětma byli ve předu ,jen já, Dylan a Tobias jsme byli vzadu. Nebo spíš já šla vedle Dylana a Tobias byl za náma. ,,z jakého města jste?'' Zeptal se Dylan. ,,z Dallasu ,Texas'' řekla jsem. ,,ty?'' Dodala jsem.
ČTEŠ
Summer Love✔
Romance,,Co se škádlívá, to se rádo mívá'' ne nadarmo se říká. Osmnáctiletá Victoria Dennison jede každoročne s její mamkou na chatu ,kde tráví čas i s ostatními mamky kamarádkami a jejich dětmi. Kdo by čekal ,že se tam tenhle rok objeví někdo, kdo tam nem...