Karácsonyi húzás (Jooheon, Jackson, RM)

104 5 0
                                    

Jackson szemszöge

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Jackson szemszöge

Egy hét és végre elkezdődik a mindenki által várt két hetes szabadság. Szabadságot mondtam volna? Szóval a téli szünet. Nem is reménykedem a pihenésben, hiszen biztos, hogy minden tanár egy rakat házit és tanulnivalót fog feladni, hozzátéve persze, hogy „azért pihenjünk is". Mintha lenne rá időnk...

Semmi kedvem nincs iskolába menni, egyedül az a tudat vígasztal, hogy talán a héten már mindenki ünnepi hangulatba kerül és remélhetőleg, csak filmezni fogunk órákon, valamint az, hogy pénteken csak az iskolai karácsony lesz megtartva és utána mindenki mehet a dolgára. Erről jut eszembe: ma lesz a karácsonyi húzás az osztályok körében. Leszokhatnánk már erről, elvégre nem vagyunk az általános iskolában, ahol még hatalmas újdonság ez az egész. - Pláne, ha olyan osztálytársat húzok, akivel négy év alatt, ha három szót beszéltem, akkor túlzok. -

Beérve a terembe lepakolom a cuccom a leghátsó padsorba, Namjoon mellé. Kár, hogy olyan szerencsém úgysincs, hogy őt kapjam. Pedig a legjobb barátomnak nevezhetem egészen a gólyatábor óta. Néhány perc múlva megjelenik az osztályfőnök a jól ismert sapkával, majd körbeviszi azt a teremben. Kíváncsi vagyok, mégis csak szünetben hajtogatom ki a kis cetlit, nehogy a mellettem ülő lássa.

A szívem hirtelen kihagy egy ütemet, mikor meglátom a nevet a papíron. Nam. A gyomrom azonnal görcsbe rándul és tudom, hogy most kell megerőltetnem a fantáziámat, ugyanis a lehető legtökéletesebb ajándékot szeretném adni neki. Ha nem említettem volna, sajnos (vagy nem, ezt még nem tudtam eldönteni) én azóta a bizonyos gólyatábor óta nem csak a legjobb barátomként tekintek Namjoonra. Hogy tudja-e? Dehogy. A legjobb barátjaként azonban volt szerencsém órákon át tartó áradozását az egyik évfolyamtársunk, Lee Jooheonről. Nem volt valami felemelő érzés, de az ő boldogságát többre tartottam a sajátomnál, ezért mindig végighallgattam, ha úgy volt tanácsokat adtam. Jooheon... Hirtelen támad egy zseniális ötletem. Megvan a legtökéletesebb ajándék Namnak: szervezek neki egy randit.

Egész héten nem unatkozom: tervezgetek-szervezgetek. Most adok hálát annak, hogy jóban vagyok a másik osztállyal, így könnyen meg tudom beszélni Jonginnal, hogy a megadott időpontban a megadott helyre hozza el Jooheont.

Az iskolai karácsonyra ajándéknak csak egy nagy tábla csokit viszek és nyilván furcsának tűnt mindenkinek, én tudom, hogy az igazi meglepetés még hátra van. Végigszenvedjük a nyálas filmet, majd az ünnepélyt is, hogy aztán végre indulhassunk haza. Megkérdezem Namot, hogy van-e kedve meginni egy kávét, amit örömmel fogad el. Semmit sem sejt, az ilyenek nálunk gyakoriak.

A kávézóban ülve nagyban beszélgetünk a szüneti terveinkről, mikor nyílik az ajtó, majd belép rajta Jongin és Jooheon. Kikérik ők is az italaikat, majd csatlakoznak a mi társaságunkhoz. Hogy ne legyen túl feltűnő, Jonginnal még maradunk egy ideig, majd bejelentem, hogy nekem most mennem kell és újdonsült szövetségesem is követ. A többiek maradnak. Éppen kilépek a helyiségből, mikor valaki megfogja a karom. Hátrafordulok és nagy meglepetésemre Jooheon áll velem szemben. Kér, hogy maradjak, elvégre tudja ő nagyon jól, hogy Namjoon nekem több, mint a legjobb barátom. Próbálnék ellenkezni, de nem hagyja.

Végül pedig ott kötök ki én is annál a bizonyos asztalnál és bevallok mindent Namnak. Értetlen pillantások helyett azonban mást kapok: egész délután beszélgetünk, ezalatt pedig kiderül, hogy igazából nem vagyunk közömbösek egymás iránt. Lehet, hogy mi hárman együtt folytatjuk?

Ki tudja, mit hoz az újév...

OneShotsOnde histórias criam vida. Descubra agora