They don't know about us (ChanBaek)

107 6 1
                                    

A vastagon szedett részeket a One Direction They don't know about us című dalából emeltem ki. 

Az emberek azt mondják, nem kéne együtt lennünk, de unom már ezt az örökké tartó hegyi beszédet arról, mennyire nem helyes, amit teszünk

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Az emberek azt mondják, nem kéne együtt lennünk, de unom már ezt az örökké tartó hegyi beszédet arról, mennyire nem helyes, amit teszünk. Nem értem. A huszonegyedik században már igazán illene elfogadni, hogy mindenki abba szeret bele, akibe akar. Mondjon akárki akármit, nem vagyok hajlandó lemondani rólad, mert ez a szerelem csak erősebb lesz irántad, Baekhyun, szóval nem akarok tovább várni. El akarom mondani a világnak, hogy az enyém vagy.

Szeretném azokat a dolgokat csinálni, amiket minden pár csinál: nyíltan randira vinni téged, a forró nyári estéken megcsókolni, míg a naplementét nézzük, fogni a kezed, miközben a parkban sétálgatunk.

De ők nem tudnak rólunk; nem tudják, milyen csillogás honol a szemedben minden alkalommal, amikor találkozunk, hogy pillangók repkednek a gyomromban, mikor ajkaidra hajolok.

Ők nem tudnak a szeretlekekről, amelyeket elsuttogunk titokban éjszaka a szobánk sötétjében. Ezekről a halk ígéretekről ódákat tudnának zengeni a falak.

Nem tudnak az ébren töltött éjszakákról, mikor egyszerűen nem tudtunk aludni, és a legkézenfekvőbb megoldásnak az tűnt, ha inkább videóhívásban beszélünk.

Nem tudnak arról, hogy egész életemben vártam egy olyan szerelemre, amit ennyire igaznak érzek és valakire, aki a társam, a legjobb barátom és a másik felem, egyszóval olyan, mint te.

Emlékszem még arra, amikor az első randinkon sétáltunk a parkban, te pedig kissé félve ugyan, de megfogtad a kezem. Csak egy érintés és hívő lettem, hisz az volt az a pillanat, amikor először éreztem, hogy mi tényleg összetartozunk. Nem láthattad, de az utunk hátralévő részét két méterrel a talaj felett tettem meg, annyira boldog voltam.

Rég volt.

Ennek ellenére a szerelmem irántad nem múlott, sőt az idő múlásával csak erősebb lett. Minden együtt töltött perc ugyanolyan boldogsággal tölt el még mindig, minden csók egyre édesebb lesz.

Azt hiszem, nyugodt szívvel kijelenthetem, hogy ott fenn tényleg azt rendelték el, hogy mi ketten együtt legyünk, még ha mások nem is nézik jó szemmel.

OneShotsOnde histórias criam vida. Descubra agora