quatrè

7.3K 353 54
                                    

Jungkook

Yoksa ben olduğumu anlamış mıydı? Yarın olduğunda bunları hatırlamaması için tanrıya dua ediyordum. Sonuçta bunları söylerken sarhoştu değil mi?

Ben beynimi bunlar ile yorarken yanımda koltukta oturan Ji-Eun çoktan uyuyakalmıştı, uzun zamandır onu böyle yakından göremiyordum, bu beni gerçekten üzüyordu.

Bütün geceyi bu güzel kızı izleyerek geçireceğim için çok şanslıydım. Fakat sabah olduğunda yine ondan uzak olacaktım, belki de olmayacaktım.
Ömrümün sonuna kadar yanımda uyumasını diledim.

Flashback~

''Jungkook-ah hadi geç kalacağız''

''Tamam Tae geliyorum.''

''Ya! Bana adımla seslenme diye kaç kere diyeceğim!''

''Hadi ama aramızda 2 yaş var! Bundan sonra seslenmem''

Lisede son senem olduğu için ailem beni zorla Taehyung'un yanına göndermişti. Burada kalmak güzeldi fakat alışmam uzun sürecek gibiydi.

''Giderken markete uğrayalım''

''Yine mi?''

Markete girip en sevdiğim üzümlü kurabiyelerden almak istiyordum, seke seke marketin kapısından girdim. Ben kurabiyeleri alırken Tae Hyung kasada biriyle konuşuyordu.

''Jieun-ah ne zamana kadar burada çalışacaksın?''

''Benim için endişelenme Tae~ aileme biraz da olsa katkıda bulunmak istediğimi biliyorsun.''

''Ah, biliyorum ama artık son iki senen kaldı mezun olamazsan ne yapacaksın? Sehun ile hayallerin suya düşecek''

''Merak etme ne yapıp edip aynı üniversiteye gitmemizi sağlayacağııım~''

Bunlar ne konuşuyordu böyle ayrıca, Tae Hyung bu kızı nereden tanıyordu?

Onlar sohbet ederken yanlarına doğru ilerlerdim.

''Hyung hani geç kalacaktık gidelim hadi''

~~~

Marketten çıkmıştık aklım hala o kızdaydı, Tae Hyung sayesinde onun hakkında çok şey öğrenmiştim. Ondan hoşlandığını anlamamak için salak olmam lazımdı -ama değildim- geç kalacağımı bildiğim halde yavaş adımlarla okula doğru ilerliyorduk.

''Hyung artık bir araba mı alsan?''

''Mızmızlanmayı bırak Jungkook bunu daha öncede konuşmuştuk.''

Taehyung araba almak istemediğini söylemişti, ama ben onun korktuğunu biliyordum ne diye araba sürmekten korkuyorsa. Tamam geçen sene babasının arabası ile yanlışlıkla bir köpeği ezmiş olabilir ama bunu bu kadar abartması çok saçmaydı.

Bugün hiç okula gitmek istemiyordum neden lise 1 sene sürmüyordu ki, ben de üniversiteye geçmek istiyordum tıpkı Tae Hyung gibi~

İlk dersim matematikti -çok severim ya türev konusunu zaten- Bütün günün sıkıcı geçeceğini tahmin etmek zor değildi. Ah ne yapmalıydım.. Ne yapacağımı düşünürken aklıma Ji Eun gelmişti. Yakından göremesemde uzaktan çok güzeldi, kahküllerinin gözlerinin önüne düşüşü bile beni etkilemişti. Sanırım ondan hoşlanmaya başlamıştım.

Okul çıkışı markete gitmeye karar verdim, ve adımlarımı markete doğru yönelttim. Hava sıcak olduğu için saçlarım birbirine girmişti. Telefonumun ekranından kendime baktığımda gerçekten görüntümün kötü olduğunu fark ettim, yanına gidemeyecektim eve doğru yürüdüm.

❝first see❞|jjk¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin