sèpt

5.2K 302 160
                                    


Jungkook (2 saat önce)

Bütün gece uyuyamamıştım. Mutluluktan mı yoksa başka bir duygudan dolayı mıydı bilmiyordum. Bu sabah hiç olmadığım şekilde enerjiktim etrafa neşe saçıyordum adeta.

Kahvaltıya Hoseok Hyung gelmişti, onunla vakit geçirmeyi gerçekten çok seviyordum. Bu mutluluğumu okula giderek harcayamazdım. Gitmeyecektim.

''Jungkook-ah kahvaltı hazır aşağıya in''

Tae Hyung'un sesi ile giyinmeyi bırakıp aşağıya indim.

''Sen neden hazır değilsin, yine geç kalacaksın.''

''Hyung bugün okula gitmeyeceğim''

''Ne zamandır seninle ilgili kararları kendin vermeye başladın''

Haklıydı hep onun dediği şeyleri yapıyordum. Bana abimmiş gibi davranıyordu, hoşuma gitsede bazen kendi istediklerimi de yapmak istiyordum

''Tae o artık büyüdü kendi kararlarını kendi verebilir''

''Onu savunma Hyung ne zaman kendisi bir şeye karar verse sonu hep kötü bitiyor''

Tae Hyung'u anlayamıyordum neden Hoseok Hyung gibi rahat olamıyordu ki?

''Tamam bu seferlik gitme Jungkook ama bir daha böyle bir şey ile karşıma gelemezsin mezun olamazsan ailenin yüzüne nasıl bakacaksın?''

Resmen bütün mutluluğumun içine etmişti, ne diye bu kadar abartıyordu ki alt tarafı bugün okula gitmeyeceğim demiştim.

Kahvaltıdan sonra odama çıkıp üzerimi giyindim tüm gün pijamalar ile oturacak halim yoktu sonuçta.

''Jungkook bu akşam seninle erkek erkeğe takılmaya ne dersin?''

Kapının açıldığını bile fark etmemiştim

''Olur Hyung ama Tae Hyung gelmesin, lütfen~''

''Zaten gelmeyecek merak etme''

~~~

''Şu konuştuğun kız ne oldu Jungkook devam ediyor musunuz hala?''

''Ah, evet bazen konuşuyoruz''

''O kızı gerçekte tanıyor musun, yoksa gerçekten eğlenmek için mi konuşuyorsun?''

''Hyung aslında sana bunu söyleyebilirim diye düşünüyorum''

''Neyi?''

Ji-Eun'dan bahsetmeli miydim? Ya Tae Hyung'a söylerse ondan hoşlandığını biliyorum belli etmediğini düşünse de ben anlıyordum. Hyung mükemmel seksi harika Ji Min Hyung varken neden Ji-Eun'dan hoşlanıyorsun ki?

''Ama Tae Hyung'a söylemeyeceksin''

''Tabii ki söylemeyeceğim''

''Söz mü?''

''Söz Jungkook Hyung'una güvenmiyor musun yoksa, anlat dinliyorum?''

Söze nasıl başlamalıydım.. Hyung benim konuştuğum kız aslında Tae'nin arkadaşı.. Yıllar önce ilk görüşte aşık olduğum kız...

''Konuştuğum kız aslında-

Çalan telefon sesi ile masadan kalkıp giden Hoseok Hyung'a bakıyordum. Konuşması bittikten sonra bana döndü

❝first see❞|jjk¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin