Karşımda Jungkook vardı, onu gördüğümde rahatlamıştım. Yanına doğru yürüdüm.
''Bu saate neden burdasın Jungkook?''
''Uyku tutmadı, asıl senin burada ne işin var?''
''Beni de uyku tutmadı.''
''Evren bizi buluşturmak istemiş olmalı''
''Galiba, öyle''
''İyi misin?'
''Biraz kötüyüm.''
''Neyin var? Sevgilinden mi ayrıldın?''
''Ailemle tartıştım, benim sevgilim yok.''
''Anlatmak ister misin? İyi bir dinleyiciyimdir.''
''Anlatmak istemiyorum, sadece ağlamak istiyorum''
''Peki anlatmak yerine, sarılabiliriz''
''Olur''
Ben ağlamaya başlamıştım, Jungkook ne yapacağını bilmediği için en sonunda bana sarılmıştı. En azından onun yanında kendimi daha rahat ve güvende hissediyordum.
Yağmur hızlanmaya başlamıştı, ve benim aklıma şemsiye almadığım gelmişti. Jungkook'un kollarından ayrılarak konuşmaya başladım.
''Ji Eun gidelim artık, ıslanacağız.''
''Seninle biraz daha kalmak istiyorum.''
'Tamam ama sadece 10 dakika daha.''
En sonunda Jungkook beni kollarından ayırdı, eve doğru yürümeye başladık. Beni eve bırakıp gitti.
~~~
Jungkook
Onu sahilde bulacağımı biliyordum, ben de kendimden kaçmak istediğim zamanlar da denize yakın olan yerlere giderdim. Neden bilmem ama deniz bana güven ve mutluluk veriyordu.
Konuşmamız bittikten sonra koşar adımlarla evden çıkmıştım Tae Hyung çoktan uyumuştu, o yüzden izin almama gerek yoktu. Sahile doğru ilerlerken onu görmüştüm, uzun süredir aklımdan çıkaramadığım o kızı..
Yağmur hafifçe yağıyordu, belli ki üşümüştü de. Ama yürümeye devam ediyordu beni fark etmemesi için elimden geleni yapıyordum. Kulağında kulaklık olduğu için beni duymayacağını düşünmüştüm. Yürümeye devam ederken cebindeki telefonu çıkartıp daha hızlanmıştı, yakalanmış mıydım yoksa? Ani bir hareket ile arkasını döndüğünde korkak ve bir o kadar da şaşkın bakan gözlerini fark etmiştim..
Artık yapacak bir şey yoktu
''Bu saate neden buradasın Jungkook?''
''Uyku tutmadı, asıl senin burada ne işin var?''
''Beni de uyku tutmadı.''
''Evren bizi buluşturmak istemiş olmalı''
''Galiba, öyle''
''İyi misin?''
''Biraz kötüyüm.''
''Neyin var? Sevgilinden mi ayrıldın?'' bir an taktiklerimi sorgulamak istemiştim
''Ailemle tartıştım, benim sevgilim yok''
''Anlatmak ister misin? iyi bir dinleyiciyimdir.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❝first see❞|jjk¹
Fanfiction''Ne yapıyorsun?'' ''Parmaklarınla oynuyorum'' ''Ellerini tutmak istiyorum demiyorsun da''