vingtcinq

2.2K 140 38
                                    

Gözlerimi aralayıp bakındığımda çoktan sabah olduğunu fark ettim. Dün erken uyuduğum için bugün yorgun değildim, Jungkook'un evleniyor olmasına sinirlenmiştim. Neden sinirlendiğim hakkında bir fikrim yoktu, ama evlenecek olması hoşuma gitmiyordu. Diğer tarafından bakacak olursam bu beni ilgilendirmiyordu.

Sekterim dün telefonumu toplantı olduğunu belirten mesajlarla doldurmuştu, uykuya dalacakken telefonum ötüp durmuştu. Uyku düzenimi yeni toparlamışken, tekrar bozmak istemiyordum.

Kahvaltı yapacak iştahım olmadığı için sadece süt içmekle yetindim, giysilerimi değiştirip telefonumu elime aldım.

hyukmin: Günaydın

jieun: Günaydıın

hyukmin: Napıyorsun bebeğim

jieun: Şirkete geçeceğim, sen napıyorsun?

hyukmin: Dersteyim kendini çok yorma

jieun: Ben de derste olmak istiyorum

Sen neden mesaj attın, bir şey mi oldu?

hyukmin: Sevgilime mesaj atamaz mıyım?

Açıkcası seninle bir şey hakkında konuşmak istiyorum

jieun: Dinliyorum hayatım

hyukmin: Bu akşam bize yemeğe gelebilir misin?

Seni ailem ile tanıştırmak istiyorum

jieun: Bu akşam şirkette işim var sevgilim~

hyukmin: İşlerini erteleyebilirsin bence

jieun: Ailenle sonra tanışabilirim

Ayrıca sadece 4 aydır beraberiz, erken değil mi?

hyukmin: Hayır erken değil

Tam da zamanı

jieun: Baban çok korkutucu..

Min Sung Oppa~~

hyukmin: Senin abin kadar değil

jieun: Abimden korkuyor musun?

hyukmin: Evet gerçekten korkutucu bakıyor

jieun: Sevgili olduğumuzu öğrenirse daha kötü şeyler olabilir, hazırlıklı olmalısın

hyukmin: Senin için buna katlanabilirim

jieun: Araba süreceğim, sonra konuşuruz

hyukmin: Dikkatli kullan, görüşürüz 

Min Sung ailesiyle tanışmam için beni ikna etmeye çalışıyordu,utanıyordum ve erken olduğunu düşünüyordum. Babası ise gerçekten korkutucu görünüyordu, davette gördüğümde bakışlarından korkup kafamı çevirmiştim.

Şirkete geç kalmamak için sonunda evden çıkmıştım. Arabaya geçip, oturacakken gelen ses ile duraksadım. Bu ses?! Eteğim yırtılmıştı, kenarında yırtmacı varmış gibi görünüyordu. Üstelik etek zaten kısaydı.Böyle şirkete kesinlikle gidemezdim, arabamı marketin önünde durdurdum.

Markete gidip, iğne ve iplik almıştım. Dikiş yapmayı pek bilmesem de şu anlık beni idare edebilecek bir şey yapacaktım. Elime aldıklarımla kasaya doğru yöneldim. Aldıklarımı kasaya koyarken gördüğüm beden ile olduğum yerde kala kalmıştım.

❝first see❞|jjk¹Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin