Madhu çok kötüydü ve ne zaman doktora birşey sorsa kötü bir haber alıyordu.Çok çalışıyor ancak yeterli parayı bulamıyordu.Madhu gözleri Malik'in yattığı odanın kapısına dalarken kapının açılmasıyla hızla ayağa kalktı.Iki hemşirenin Malik'i dışarı çıkardığını gördü.Hemen onların yanına gitti."Siz ne yapıyorsunuz!! Neden onu çıkardınız." Hemşirelerin cevabı hiç iç açıcı değildi.Yeterli para bulunamadığı için Malik'in çıkardığını söyledi.Bunun üzerine Madhu doktorla konuşmaya gitti.Doktora yalvardı yakardı.Doktor ise kabul etti ve ameliyat hazırlanırken parayı getirmesi gerektiğini hatırlatıp gitti.Madhu'nun aklına gelen fikir kendinin donmasına sebep olurken gözyaşlarıyla ailesine bakıp ayaklarının götürdüğü yere gitti.Hayatını karartacak ve geri kalan ömrünü geçireceği yere.Süperstar RK'in yanına. Madhu RK'in yanına geldiğinde RK'i sarhoş bir vaziyette buldu.RK Madhu'yu görünce büyük bir kahkaha attı.Ve hızla Madhu'nun yanına ilerledi. "Bayan Madhubala Malik!! Benimle evleniyor olacağını garanti etmiştim ve burdasın!!" Madhu RK'e donuk bir şekilde bakıyor ve cevap veremiyordu.RK Arkasına döndü ve bağırmaya başladı"Bakın sizin karşınızda bana tokat atan kişi ne kadar da masum görünüyor!" Madhu yalvarırcasına RK'e baktı."Lütfen parayı ver.Gidip parayı vereyim daha sonra evleniriz söz veriyorum." RK başını iki yana salladı." Hayır.Önce evlenelim daha sonra Kayınpederimi birlikte ziyaret ederiz." Madhu başını salladı.RK Madhu'nun yüzünü avuçlayıp okşadı."Şimdi git ve benim için hazırlan." Madhu kafasını salladı vr hazırlandı.Yeniden RK'in yanına döndüğünde pederin çoktan geldiğini gördü.RK hızla Madhu'nun kolundan tutup kendine çekti."Artık evlenelim bakalım." RK Madhu ile birlikte pederin karşısına oturdu.Peder duayı okurken Madhu hala donuk bir şekilde karşısında yanan ateşe bakıyordu.RK Madhu'nun elini tuttu ve adak koydu.Dua yapıldıktan sonra RK Madhu'yu ayağa kaldırdı. Ve ateşin etrafında dönmeye başladılar.Tam 4 kez dönmüşlerdi ki RK pederin duasını kesti."Bu kadar yeter.4 yemin senin için yeterli.4 tokat,4 gün ve 4 yemin!!" RK pederden aldığı sinduru Madhu'nun başına hızla savurdu ve kolyeyi boynuna fırlattı.RK Madhu'yu alıp hastaneye sürükledi.Hızla annesini gören Madhu hala donuktu ve kendine gelemiyordu.Annesi Madhu'yu bu halde görünce hızla ayağa kalktı."Madhu bu halin ne böyle ve neden bu adam senin yanında duruyor!!??" RK hızla Madhu'nun önüne geçti."Anneciğim neden karıma bağırıyorsun. Biz evlendik!!" Anjali Madhu'ya baktı.Ve Madhu'yu sarsmaya başladı." Neler söylüyor bu adam!! Bunlar doğru mu Madhu cevap ver bana!!" Madhu başını iki yana salladı.Anjali hızla Madhu'ya tokat attı.RK'se kaşlarını çatıp sinirle Madhu'nun kolundan tutup hastaneden çıkardı ve evine getirdi.Madhu eve girerken RK önüne bir kap koydu.Normalde içinde pirinç olur ve gelinin dileklerini temsil ederdi ancak bu kabın içi boştu.Madhu'dan devirmesini istedi.Madhu devirdiğinde bu kabın boş olduğunu farketti." Bu ise bayan Madhubala Rishabh Kundra senin asla olmayacak dileklerin!!" RK Madhu'nun ayağını kömürlü suya batırdı ve eve izini çıkarttı."Bunun ise kırmızı olmamasının nedeni aşkın yerine nefret olması karıcım!" RK Madhu'nun kolundan tutup merdivenden çıkardı ve süslü bir odaya fırlattı." Bu oda ise senin odan.Aynı evde ama farklı odada kalıcaz!" RK yatağın üstündeki yorganı kaldırdığında yataktaki kaktüsler göründü."Bu ise gül yerine kaktüs çünkü asla mutlu olamayacaksın Madhubala!!!" RK Madhu'yu aşağı indirdi.Ve hizmetçileri çağırdı.8 hizmetçi dizilirken RK Madhu'yu onların yanına fırlattı."Bayan Madhubala Rishabh Kundra!! Bundan sonra sen benim 9.hizmetçimsin!!" Madhu gözyaşları içinde RK'in evden çıkmasını izledi.Madhu sırf ailesi için bu acıyı kabullenmişti.RK canını ço yakacaktı belki ama ailesi mutlu olacaktı.
Madhubala'nun Gelinlikli hali:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşı Karşıya
RomanceBir trafik kazasıyla tanıştılar.Birbirlerine ilk baktıklarında gözlerinde sadece nefret gördüler.Yapılan küçük bir hata...4 gün...4 tokat...4 yemin...Birbirinden intikam almaktan gözleri dönmüş iki insan.iki acının üstüne gelen sonsuz acı.Bir kazayl...