Ilk Nefret,Ilk Intikam

58 8 3
                                    

Madhu evde Malik'e çay yaparken içeriye bir telaşla giren annesiyle ona döndü."Ne oldu anne.Birşey mi var??"Anjali yüzünde her insanı güldürebilecek bir gülümsemeyle konuştu."Khushi'ye bir talip var Madhu!! Az sonra burda olurlar koş ve Khushi'yi hazırla olur mu?Tanrım sen büyüksün"Madhu da dayanamamış gülümsemişti.Ve koşarak ablasının yanına gitti."Ablaaa sana talip vaarr !!! Az sonra burda olurlar hazırlan!!"Madhu odaya girdiğinde Khushi'nin yüzünde oluşan gülümseme anında solmuştu.Madu da durumu farketti.Ve ablasına sordu."Abla sen mutlu değil misin yoksa?"Khushi bir hışımla Madhu'ya döndü."Hiç tanımadığım bir adamın talibim olduğunu söylüyorsun Madhu.Nasıl mutlu olabilirim."Madhu'nun da yüzü asıldı."Sorun değil abla.O iş bende ben halledicem sen hiç merak etme."

Derken talipler geldi.Madhu'nun aklında çok şeytani bir plan vardı.Görücülerin gözünü korkutacak ve vazgeçmelerini sağlıyacaktı.Görücüler yerlerine otururken annesi Madhu'nun misafirlerle ilgilenmesini kendisinin bir işi olduğunu söyledi.Bu da Madhu için büyük bir fırsattı.Annesi evden çıkarken Madhu koltuğa oturup bacak bacak üstüne attı ve konuşmaya başladı."Ablam Khushi gibi bir gelininiz olacağı için çok şanslısınız.O size hiç sorun çıkarmayacaktır.Çünkü o ne temizlik yapar ne de yemek"Taliplerin yüz ifadesi değişirken Madhu gülümseyerek devam etti."Saat 02:00'da uyanır ve sadece televizyon izler,dans eder,şarkı söyler ve uyur.Hepsi bu kadar.!"Talipler bir öfkeyle ayağa kalkıp bağırmaya başladı."Bu nasıl bir terbiyesizliktir böyle!! Biz de güzel huylu bir kız sanmıştık.oysa neymiş!!" O sırada içeri giren Anjali ile birlikte kadın çekip gitti.Madhu ise olayın şaşkınlığında olan annesine herşeyi açıkladı.Anjali olanları duyunca Madhu'ya tokat atıp evden çıktı.Madhu ise gözyaşları içinde evden ayrılıp makyözlük yaptığı stüdyoya ilerledi...

Süperstar RK saçını yaptırırken bayan aktörün makyajını yapan kişiyi görünce hemen ayaklandı ve yanına ilerledi."Bak bak bak... burda kimler varmış.Bayan..." Hizla Madhu'nun kolundan tutup ayağa kaldırdı."Adın ne söyle hemen?"Madhu hızla onu itekledi."Sanane ha sanane!!"RK Madhu'nun kolundan tutup kendine çekti."Eğer şimdi bana adını söylemezsen burda yalnız sadece ikimiz başbaşa kalırız ve-"demeye kalmadan Madhu tokadı yapıştırdı.ve birtane daha...tam 4 tokat attı ve çekip gitti.Madhu eve giderken duyduğu keskin fren sesiyle birlikte bir kaza olduğunu anladı.Ve kazayı RK yapmıştı.Hemen polisi aradı.Polisler hiçbir suçlunun kim olursa olsun ceza almadan bırakılmayacağını garanti ederek RK'in 4 gün hapis yatmasına neden oldu.Ancak bu 4 gün RK'in kendine olan nefretinin büyuümesine neden olmuştu...

Karşı KarşıyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin