Madhu uyku akan gözlerini dik tutmaya çalışsada pek başaramıyordu.Bu uykusuzluğu giderebilmek için bir kahveye ihtiyacı olduğunu düşündü ve kısa süreliğine Malik'in odasından çıktı.Döndüğünde içini tuhaf bir his dalgası sardı.O sırada arkasından bir ses duydu."Bayan Madhubala Malik.Demek paraya ihtiyacın var."Madhu korkuyla arkasını döndüğünde kendine bakan iki nefret dolu göz gördü."Burda ne işin var senin? Kim izin verdi sana söyle?" RK'in dudağının bir kenarı yavaşça yukarı kıvrıldı."Bunun yerine sana parayı vermeyi teklif etsem ve karşılığında birşey istesem.Kabul eder misin?"Madhu öfkeyle gözlerinin içine baktı."Senin ettiğin teklifi ne olursa olsun asla kabul etmem bay Rishabh Kundra."RK'in yüzündeki gülümseme yavaşça solarken konuşmaya başladı."Tanrı bizim yolumuzu neden birleştirdi,Kader.Neden sen bana karşı çıktın,Kader.Tanrı'nın istediği şey bizi evlendirmek Madhu."Cebinden yavaşça bir sindur (Evlilik simgesi olunan ve saç önlerine sürülen kırmızı toz boya) çıkardı ve Madhu'nun eline koydu."Sana 24 saat bayan Madhubala Malik.Madhubala Rishabh Kundra olmaya karar verdiğin zaman ihtiyacın olan parayı vericem.Zamanın doluyor tik tak tik tak."RK yavaşça odadan çıkarken Madhu yine ağlamaya başladı.Şok olmuştu ve ne yapması gerektiği hakkında hiçbir fikri yoktu.Ne olursa olsun o parayı bulmak zorundaydı.RK ile evlenmezdi.Bu konuyu kimseyle paylaşmamaya karar verdi ve elindeki sinduru hemen sakladı.Bu evlilik asla olmicaktı. Madhu o parayı bulacaktı.Ve Bay Rishabh Kundra'ya haddini bildirecek ve onu hayatından tamamen uzaklaştıracak ve silecekti.Ama eğer mecbur kalırsa Malik'in sağlığı için kendi hayatından vazgeçip RK ile evlenmeye hazırdı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşı Karşıya
RomanceBir trafik kazasıyla tanıştılar.Birbirlerine ilk baktıklarında gözlerinde sadece nefret gördüler.Yapılan küçük bir hata...4 gün...4 tokat...4 yemin...Birbirinden intikam almaktan gözleri dönmüş iki insan.iki acının üstüne gelen sonsuz acı.Bir kazayl...