Kimsin Sen!?

45 7 0
                                    

Madhu evde mutfakta Radha'ya yardım ediyordu.O sırada bir telefon geldi ve Madhu salona gidip telefona cevap verdi."Karıcım artık studyoya gelmelisin senin getirmediğin kahvenin tadı bile yok.Hadi buraya gel!"Madhu her ne kadar inkar etmiş olsada RK zorlamış ve kabul ettirmişti.Madhu gidip çantasın aldı ve evden çıktı.Sete girdiğinde RK kibirli bir gülümseme takındı."Evet karıcım bugün filmimin ilk çekimi bu yüzden hindistan cevizi kırmıştım.Rica etsem bunları doğrayıp insanlara dağıtır mısın?"Madhu RK'e döndü ve konuşmaya başladı."Peki kocacım daha sonra evlilik sonrası törenimiz için eve gideriz.Olur mu?"RK kaşlarını çatıp tam konuşacaktı ki Madhu yanından ayrıldı.Madhu ikramı misafirlere dağıttı ve RK'in yanına gitti.RK Madhu'ya kahve getirmesini söyledi.Madhu gidip kahveyi aldı.RK'in yanına ilerlerken tam RK'in yanına gelmişti ki kahveyi alıp sandalyeye oturdu."Evet kocacım ben kahvemi aldım.Sen de al ve iç hadi."RK kaşlarını çatıp Madhu'ya doğru eğildi."Bana meydan mı okuyorsun?"Madhu gülümsedi."Öyle de düşünebilirsin..."RK sinirle Bittu'ya döndü."Bittu!!Söyle şu kadına beni daha fazla sinirlendirmeden gitsin burdan!" Bunun üzerine Madhu"Peki kocacım." Deyip kalktı ve taksiye binip eve gitti.Madhu eve girip hemen odasına gitti.Kapıyı kapattı ve ağlamaya başladı."Tanrım sen bana yardım et ki haksızlığa karşı koyabileyim!"O sırada kapı çaldı ve içeriye bir hizmetçi girdi."Efendim Bay RK sizi çağırıyor."Madhu başını salladı ve gözyaşlarını sildi.Aşağıya indi.RK Madhu'ya tam birşey söyleyecekti ki araya başka bir ses girdi."Kahraman!!" RK sinirle yüzünü buruşturup o kişiye döndü.Sinsi bakışlı bir kadın onlara bakıyordu."Vay canına RK.Duydum ki evlenmişsin.Beni o şanslı kızla tanıştırmayacak mısın?"RK Madhu'ya döndü ve odaya çıkmasını söyledi.Ancak Madhu onu dinledi.Madhu merakla RK'e kim olduğunu sorarken kadın Madhu'nun kolundan tutup çekti ve sordu."Kimsin sen!!"RK öfkeyle kadının kolundan tutup ittirirken bağırdı."KARIM!! O benim karım!! Madhubala Rishabh Kundra!!"Kadın gülümsedi."Ooo demek şu ünlü kadın sensin.Merhaba ben Deephali RK'in yengesiyim" Madhu gülümseyip elini sıktı.RK Madhu ile Deephali'nin ellerini ayırıp Madhu'nun bileğinden tutup odasına çıkardı."Bu odadan ben emredinceye kadar çıkmayacaksın!!Eğer çıkarsan son darbem Malik olur!!"RK odadan çıkıp giderken Madhu yine gözyaşları ile kalakaldı.Ancak o kadında tekin bulmadığı birşeyler vardı.Elbette yakında onu büyük zorluklar bekliyordu..

Karşı KarşıyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin