Nem engedhetlek közel magamhoz. Nem tehetem. Félek ha megismersz majd segíteni akarsz. Félek ha megteszem s elveszítelek, majd kárt okozok magamban. Félek, mert te lehetsz a gyógyir a bánatomra, s te lehetsz minden problémám okozója.
Sokszor gondolkozok el azon, hogy mi az a barátság, s szeretet, szerelem. Hogy mire jutok?Barátság: Talán két vagy több szémély kölcsönös szimbiózusa. Tudnak együtt s egymás nélkül élni, de soha nem szakad meg. Lehetnek távol egymástól, lehetnek korlátok nélkül magányosak. Ha szükség van a másikra ott van. Lehet tiszta, mint a frissen hullott hó, de lehet mocskos. Hogy véget ér-e? Igen, biztosan, de lehet időt álló, s lehet olyan akár a tapintás. Lehet érdes, s simogató, durva vagy puha, száraz, vagy épp gazdag.
A szerelemet, már sokmindenki definiálta, igy most nem kezdenék bele. Igazából szerintem szvakba lehet önteni, vagy versbe, kissebb prózákba, novellákba, vagy regényekbe. Annyira megfoghatatlan, s mégis olvasni lehet a másik tekintetében mozdulatában.
Szeretet: Számomra a legfélelmetesebb dolog. Annyit jelent, hogy közel engedni a másikat,megosztani vele legféltettebb titkunkat, vágyunkat. S mi lesz belőle? Szerelem? Barátság? Mindegyik alapja a szeretet, mindegyiknél ott van, mélyen vagy épp a felszínen. Felemel, de közben kicsit tönkre is tesz. Hogy miért? Nem mindig kölcsönös, s nem időt álló. Nem mindig a helyes utat mutatja, és kételyeket ébreszt. Megcsalhat, vagy épp elaltathat. Oly zavaros, s sokszor hamarabb kialakul mit ahogy azt kellene.
Tehát nem engedhetem meg magamnak hogy szeressenek. Érzem belül, hogy bántani fogok másokat, érzem ahogy akarva, akaratlan porig égetlek, vagy porig égek miatta. Szeretni nem bűn, nem kiváltság. Mégis félelmet szül, akadlyokat. Ne szeress, de ne itélj el. Ismerj meg, de ne kötödj. S ne miattam, hanem miattad, védd magad tőlem s a "szeretetnek" nevezett érzéseimtől, mert előbb utóbb fájni fog vagy neked, vagy nekem.
ESTÁS LEYENDO
Gondolataim
De TodoNéhány megfogalmazott, gondolat.. Vagy ösztönző vagy romboló. Nem tudom.