Posta kutusuna konulan birikmiş fatura yığınlarını zorlukla tek elimde toplayıp diğer elimde beklettiğim anahtarla kapıyı açıp nefes nefese kalmış bir şekilde içeriye doğru adımımı attım.Annem gözlerini devirip faturaları elimden aldı ve yanağımı öpüp yemek hazırlamaya gideceğini söyledi.
Daisy koşturarak merdivenlerden indi ve kendi cep telefonunu kulağıma doğru tuttu."Bir dakika küçük hanım,yine hangi gelecekteki kocanla konuşturacaksın beni?"Telefonun diğer ucundan duyduğum Zayn'in sesiyle kaşlarımı çattım."Dostum sakın bana Daisy ile çıktığını söyleme"Kahkaha atıp benim de gülmeme sebep oldu."Hayır seni şapsal yer mantarı,bugün bütün gün sana ulaşamadım neredeyse ve bende kız kardeşini aramaya karar verdim,seninle gerçekten konuşmaya çok ihtiyacım var"
Sonlara doğru sesinin normalden fazla ciddileşmesiyle onunla görüntülü konuşmaya karar verdim ve Daisy'e telefonunu uzattıktan sonra hızlı hızlı kendi odama çıktım,üstüme rahat bir şeyler geçirdikten sonra hemen bilgisayarı açıp Zayn'e görüntülü arama isteği attım.Karşımda yüzü belirdiğinde dikkatimi hemen göz altlarının kıpkırmızı olması çekti.
"Aman Tanrım Zayn,ne oldu sana böyle?"Gülümsemeye çalışsa da ufak bir sahte tebessümden ileriye gidemedi ve somurtmaya devam etti."Seninle en son görüntülü konuştuğumuzda Liam sana bir şey anlatacaktı ve ben engel olmuştum hani,hatırladın mı?"Hızla kafamı sallayıp ne olduğunu bir an önce öğrenmek istediğimi belli etmek ister gibi devam etmesi için işaret verdim."Kampüste sikik bir homofobik var ve Liam ile benimle uğraşmayı kendine hobi edinmiş sanki,ben seninle şuan hastanenin bekleme koridorunda konuşuyorum,Liam'ı okul çıkışı çok kötü dövmüş,ona bir şey olmasından çok korkuyorum"
Yüreğim burkulurken çoktan bir uçak bileti satın almak için bir siteye girmiştim bile."Yanına geleceğim Zayn,seni ziyarete gelmek istiyorum,belli ki bana ihtiyacın var"Telaşla kafasını iki yana salladı."H-hayır Louis,buraya gelmen için anlatmıyorum sana bunları,sadece dertleşecebileceğim tek kişi sensin,buraya gelsen bile o kendini beğenmiş homofobikle başa çıkamazsın,senin de gay olduğunu öğrenirse rahat mı duracağını sanıyorsun?"
Dedikleri karşısında şaşkınlıkla ağzımı kocaman açtım."Zayn sen benim en yakın arkadaşımsın,ve söz konusu sen olduğunda bahsettiğin o kendini bilmez bana dünyayı dar etse bile umurumda olmaz,cinsel kimliğim için kimseden kaçacak değilim"Birisinin ona seslenmesiyle Zayn hemen geleceğini söyleyip tekrar bana döndü.
"Bana bak yer mantarı buraya gelmiyorsun ve bu konuşmada bitmiştir!"
*
Evin kapısını açmak için elimi anahtarı almak üzere cebime attığımda Harry'nin arabadayken sorduğum soruya hala cevap vermediği aklıma geldi ve ona döndüm."Hala soruma cevap vermedin,ve cevabını gerçekten çok merak ediyorum"
"N-ne sorusu?"
Şüpheli bakışlarımla telaşlı yüz ifadesini inceledim bir süre,neden bu kadar heyecan yapmıştı anlam veremedim."Sana homofobik misin diye sormuştum ya hani?"Saçlarını karıştırırken gözlerini mıhlanmış gibi tek noktaya dikti."B-ben...umm...aslında nasıl desem sizin gibilerle alakalı pek bir şey bilmediğimden bu konuya uzağım açıkçası"
Sahte bir şekilde gülüp tek kaşımı kaldırdım."Bizim gibiler derken?"Giderek gerildiği kızarmaya başlayan yanaklarından anlaşılıyordu."Eşcinsellerle alakalı işte,a-ama homofobik değilim,yani olmadığımı düşünüyorum"Telaşlı hali o kadar hoşuma gitmişti ki onunla biraz daha uğraşmaya karar verdim."Yani şu anda senin gözünün önünde bir erkeği öpsem iğrenmezsin öyle mi?"Alt dudağını dişleyip gözlerini büyüttü."Nereden çıktı şimdi böyle sorular Louis,üstüme gelme lütfen"
İçimdeki gülme isteğini bastırmaya çalışırken elimdeki poşetleri yere bırakıp ona doğru bir adım attım ve ellerimi yanaklarına koyup dudaklarına doğru sıcak nefesimi üfledim."Ya da başka bir erkeği değil de direk seni öpsem iğrenmez misin mesela?"Sertçe yutkunduktan sonra bakışlarını dudaklarıma yönlendirdi."Beni cidden öpecek misin?"diye büyük bir ciddiyetle sordu bir anda.
Bir elimi yanağından çekip ensesine götürdüm,sebepsiz yere yumuşak teninde elimi daha çok dolaştırmak isterken üst dudağımı yalayıp ona aramızda milim mesafe kalmayacak kadar çok yaklaştım,eli belime gittiğinde ikimizde gözlerimizi kapadık.Ben geri çekilmek için hamle yapacaktım ki dudağımda hissettiğim ufacık bir dokunuşla refleksle geri kaçıp uzaklaştım ondan ve bütün havayı dağıtacak şekilde kocaman bir kahkaha attım."Hadi ama Harry sadece şaka yapıyordum,seni kendi rızan olmadan öpecek değildim tabiki de,hem sen zaten heterosun,seni öpmemden etkilenecek değildin ya?"
Bir şey söylemek için ağzını açmıştı ki evin dış kapısının açılmasıyla oraya döndük."Kahkaha sesini duyup kapıyı açmaya geldim,niye dikiliyorsunuz ki kapının önünde?"Daisy'e boş boş bakıp yerden poşetleri aldım ve mutfağa taşıdıktan sonra Harry'i görme umuduyla ortalığı kolaçan ettim.Ona uzun bir süredir aklımı kurcalayan başka bir soruyu daha sormam gerekiyordu ve bu sefer ki cidden benim için çok önemliydi.Merdivenlere yöneldiğimde bir anda karşıma çıkınca kolundan tutup onu evin pek kullanmadığımız kilerine götürdüm."Sana bu sefer çok ciddi bir şey sormam gerekiyor Harry?"
Bu sıralar sıklıkla yüzünden kaybolmayan telaşlı ifade yeniden kendini belli etti."Biz Zayn ile genelde hep görüntülü konuşurduk ama son konuşmalarımızda çok çökmüş görünüyordu ve sürekli ağlıyordu,bana bir şeyler anlatmıştı ama o kadar yarım ve eksik anlatmıştı ki hala o çocuğun kim olduğunu bilmiyorum"Derin derin nefesler alırken göz bebekleri küçülüp büyüyordu."H-hangi çocuğun?"
"Zayn'le uğraşan çocuğu tanıyor muydun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"You killed my best friend" (L.S)
Fanfiction"Zayn'in ölümüyle senin nasıl bir alakan olabilir ki?"titreyen sesiyle sordu Louis.Harry bakışlarını kaçırırken çoktan karşısındaki kısa boylu oğlanın etkisine kapılmıştı."Onu uzaktan da olsa tanıyordum"