Zayn
"Çok iyi gidiyorsun bebeğim,ah Tanrım seni çok seviyorum Zayn"Yatakta yukarıya kayıp bacağımı hafifçe aralayarak ona içimde daha kolay gel git yapabilmesi için yer açtım,eğilip alnımı,burnumu ve en sonda dudaklarımı öptü."Seninle beraber bu hissi yaşamak bir uçurumun kenarında durmak gibi"Gülümsedikten sonra tatlı noktamda hissettiğim inanılmaz güzel baskıyla gözlerimi yumup kocaman inledim."Siktir evet,orası Liam!"
Hırlayıp boynumu öptü,ellerimizi birleştirip başımın üstünde sabitledi ve canımı yakmamaya çalışırken tatlı noktama doğru hiç durmadan baskı uygulamaya devam etti,onunla olduğum her saniye,her dakika bütün dertlerimi,acılarımı ve sıkıntılarımı unutuyordum,daha doğrusu ben onunlayken kim olduğumu bile unutuyordum.
Terden sırılsıklam olan göğüs uçlarımı diliyle daha çok ıslatıp yaladı ve beni çılgına çevirecek bir süre kadar orada oyalandı,elini penisime atıp hızla bir iki defa çektiğinde avuçlarının arasına doğru büyük bir gürültüyle boşaldım.O daha gelmemesine rağmen içimden çıktığında ne istediğini çok iyi anlayıp dizlerim üstünde durdum ve kasıklarımın ağrımasına sebep olan kalın ve uzun penisini ağzıma aldım.Elini saçlarıma koyup kendisine daha çok bastırırken benim sırıtmama neden olacak şekilde küçük küçük inlemeler bırakıyordu.
Bütün sıcaklığını ağzımın içine bıraktığında zorlukla hepsini yutmayı denedim ve başarılı olduğumda beni tebrik etmek istermiş gibi kollarının arasına alıp sıkıca sarmaladı."Afferim bebeğime"Kahkaha atıp şakasına omzuna vurdum."Şimdi senin bebeğinin derse yetişmesi gerekiyor"Dudağını büzüp başını yan çevirince yanağını öpüp ayağa kalktım ve yerde duran pantolonumu giydikten sonra üstüme Liam'ın tişörtünü geçirdim.
Saatimi takıp sırt çantamı aldığımda beni kucağına çekip popomu okşadı."Dersin biter bitmez hiçbir yere uğramadan yine yanıma gel aşkım,seni şimdiden özledim"Şakağını öpüp istemeden kucağından kalktım ve kapıdan dışarı çıktım.
Ders bitiminde Harry ve manyak arkadaşlarına gözükmemek için merdivenlerden hızlı hızlı indim,çıkış kapısına bir iki adım kaldığında sırtımdan biri kuvvetlice ittirince elimdeki defter yere fırladı."Seni bu aralar yalnız yakalamak çok zor oluyor Zaynie,ibne sevgilin yanında olmayınca seni çok ürkmüş gördüm bakıyorum"
Harry'i duymazdan gelip eğilerek defterimi yerden aldım,sinirle homurdandıktan sonra defterimi elimden çektiğinde defterin arasında duran Louis'le ikimizin fotoğrafı yere düştü.Benden önce davranarak eğilip fotoğrafı aldı ve incelemeye başladı."Onu bana geri ver Harry,özelimi karıştırmaya hakkın yok"
Neden bu kadar çok incelemişti ki fotoğrafı,dalga geçecek daha çok şey bulmak için mi?
"Yanındaki bu mavi gözlü oğlan kim?"Göz devirip fotoğrafı hışımla elinden çektim,defterimi de ondan kurtardıktan sonra bağırdım."Kim olduğu seni hiç ilgilendirmez"Yanındaki arkadaşlarına gitmeleri için işaret verdikten sonra tekrar bana döndü."Lütfen bana sadece ismini söyle"diye rica ettiğinde ağzımı kocaman açtım."Karşımda bu kadar kibar konuşan Harry olamaz,sahte davranışlarına inanmıyorum,benimle uğraşmaktan vazgeç!"Arkama dönüp giderken zorda olsa fısıldadığını duyabilmiştim.
"Sadece ismini öğrenmek istemiştim"
*
"Yani henüz yedi yaşındayken bir erkeğe karşı hiçte arkadaşça olmayan şeyler besliyordun öyle mi?"Kafamı sallayıp onu onayladım ve tabağıma biraz daha püre aldım.Annem ikimize bakıp sırıtırken Harry'e tatlı uzattı."Ah günleri hatırlıyorum da Louis her akşam eve döndüğünde bana uyuyana kadar onu anlatıp duruyordu"
Masadaki herkesin kahkaha atmasıyla utançtan kıpkırmızı kesilip suyumdan büyük yudumlar aldım."Sevgili aile üyeleri artık beni eğlence malzemesi olarak kullanmaktan vazgeçebilir misiniz?"Beklediğimin aksine kahkahaları artarken sinirlenip bahçeye çıktım ve çimenlerin üstüne yatıp gökyüzüne bakmaya başladım."Hadi ama Louis,bunda sinirlenecek bir şey yoktu ki"
Harry'nin üstüne avucumda biriktirdiğim çimenleri fırlattım ve yerimde hafif doğrulup oturması için işaret verdim."Madem benim ilk aşkım bu kadar komiğine gitti,sende ilk aşkını anlatta bende güleyim"Aniden ciddileşip kaşlarını çattı."Ben hiç aşık olmadım,o yüzdem kusura bakma ama seni güldüremeyeceğim"
Başımı yan yatırıp gözlerimi kıstım."Ama kız arkadaşın oldu yani öyle değil mi?Aslında bir kıza karşı duygusal anlamda hiçbir şey hissetmediğim için çokta yorum yapamam"Bana doğru eğilmesiyle refleksle geri kaçmıştım ki tahrik edici şekilde fısıldadı."O zaman erkek arkadaşlar hakkında yorum yap"Sanırım dalga geçiyor olmalıydı....."Bu seni rahatsız etmez mi Harry?"Bana iyice sokulmasıyla tenim karıncalanmaya başladı.
"Hayır bu beni rahatsız etmez Louis,beni bir hetero olarak değil de eşcinsel olarak gör ve öyle dertleş benimle"Ayağa kalkmamla oda ayağa kalktı ve gözlerimin içine baktı."Seninle dertleşebileceğim tek konu var;oda Zayn!Harry alınmanı istemiyorum ama buraya geldiğinden beri bana Zayn'i ne şekilde ve nasıl tanıdığını hiç anlatmadın,tek bildiğim onunla aynı kampüste olduğunuz,onunla yakın mıydın,o kimlerle takılırdı,ruh hali nasıldı,Liam ile...."Dudaklarımın üstüne kapanan dudaklar konuşmak için hazırladığım bütün kelimelerimi ağzımın içine tıktı ve ben öylece kalakaldım.
Tanrım!
Ben hiçbir karşılık vermediğimde geri çekildi ve ikimizde nefes nefese kalmış bir şekilde birbirimizi inceledik.Kendime gelebildiğimde onu göğüslerinden tutup ittirdim."Bunu neden yaptın!?"Cevap vermeyince bu sefer daha sert ittirdim."Sana bunu neden yaptığını sordum!?"Hala cevap vermeyince tekrar ittirmek için kolumu kaldırmıştım ki kolumu havada yakalayıp hamlede bulunmama engel oldu ve benim gibi bağırarak karşılık verdi.
"Çok fazla konuşuyordun ve seni susturmak istedim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"You killed my best friend" (L.S)
Fanfiction"Zayn'in ölümüyle senin nasıl bir alakan olabilir ki?"titreyen sesiyle sordu Louis.Harry bakışlarını kaçırırken çoktan karşısındaki kısa boylu oğlanın etkisine kapılmıştı."Onu uzaktan da olsa tanıyordum"