Zayn
Elimdeki kahvenin çekilip yere fırlatılmasıyla korkuyla bir çığlık attım ve bunu yapan kişiyi az çok tahmin edebildiğimden bulaşmamaya karar verip arkama bile bakmadan yoluma devam etmeye karar verdim,koridorun sonuna yaklaşmıştım ki iki kol sırtımdan yakalayıp bedenimi duvara çarptı ve pislik yeşil gözlü kendini bilmez liderleri onlara işaret vererek karnıma yumruk atmalarına sebep oldu.
"Sanırım okula kayıt olurken bir kuralı söylememişler sana;bu okulda ibnelere kahve satışı yok"
Canımın acısından yere çöküp kıvranırken Liam'ın sesini duydum."Zayn!"Başımı hafif kaldırıp ona bakmak istediğimde Harry'le karşı karşıya durduklarını gördüm."Lanet olası herif derdin ne senin!?Bizden ne istiyorsun,uğraşma artık,canımızı yakmaktan vazgeç ve bizim de normal insanlar gibi olduğumuzu şu beynine sok artık!"
Harry pis pis sırıtıp ondan bir adım uzaklaştı."Siz ikinize bakarken bile o kadar çok midem bulanıyor ki!Evde dantelli iç çamaşırları giyip birbirinize gösteri falan da yapıyor musunuz yoksa?Çok iğrenç varlıklarsınız,bana göre yaşamanız bile sinir bozucuyken bir de benimle aynı okulda okuyorsunuz,demek ki öyle büyük bir günah işlemişim ki Tanrı sizinle beni aynı okula koyarak bana ceza veriyor"
Liam uzun süredir beklettiği yumruğunu ona savurmak için hamle yaptığında adamlarından biri Harry'nin önüne geçerek engel oldu."Asıl korkak sensin Harry!Yanında iki tane sumo güreşçisi kılıklı heriflerle dolaşıyorsun ve buna rağmen gelip bize laf atıyorsun,bizim saklayacak ya da korkacağımız hiçbir şey yok,kendi korkaklığını kapatmak için bize sataşıyorsun!"
Herkesi şaşırtacak derecede Harry çok uzun bir süre sessiz kaldı."Bu lafların hepsini sana çok pis ödeteceğim!"Liam'a omuz attıktan sonra adamlarını da peşinden sürükleyerek uzaklaştı.Liam beni yerden kaldırıp vücudumda yara olup olmadığını kontrol etti."Bu böyle olmayacak Zayn,olmuyor işte!Senin her gün hırpalanmana dayanamıyorum,o gün Louis'e anlatmama izin vermeliydin"
Elini tutup olumsuz anlamda başımı salladım."Bunları Louis'e anlatıp benim için üzülmesini istemiyorum hem bize nasıl bir yardımda bulunabilir ki?Oda eşcinsel ve Harry kesinlikle ona da dünyayı dar eder,böylesi daha iyi"Yanaklarımı okşayıp göz kapaklarımın üstünü öptü."Bir gün kurtulacağız Zayn,bu yaşadıklarımızın hepsi bitecek,yanımda sen olduğun sürece her şeye ve her acıya dayanırım ben,seni seviyorum"
"Bende seni seviyorum sevgilim"
*
"Hiç kız arkadaşın oldu mu?"Harry'den gelen soru karşısında Niall ve ikimiz de kahkahalara boğulup gözümüzden yaş gelene kadar gülmeye devam ettik,kaşlarını çatıp ikimize bakarken ona daha fazla ayıp olmasın diye kahkahamı zorda olsa durdurdum.Tanrım Zayn'in ölümünden beri hiç gülmemiştim ve bu cidden çok iyi hissettirmişti.
"Bu kadar komik ne sormuş olabilirim ki onu anlamadım"Gülmekten karnım fazlasıyla ağrımıştı bu yüzden cevap verebilecek durumda değildim,Niall çilekli meyve suyundan koca bir yudum aldıktan sonra beni göstererek konuştu."Louis gay"Harry'nin elindeki patates kızartması yere düştüğünde bu sefer Niall ve ben kaşlarımızı çatmıştık.
Harry sus pus bir şekilde bana bakmaya devam ederken Niall ayaklanıp yanındaki sandalyeden sırt çantasını aldı."Dostum benim gitmem gerek,yarın çok önemli bir sınavım var,tanıştığıma memnun oldum Harry"
Niall yanımızdan uzaklaştıktan sonra Harry sessizliğini korumaya devam edince onu beklemeden yerimden kalkıp marketten içeriye girmiştim.Elime bir alışveriş sepeti aldığımda aniden karşıma çıktı."Şey Louis ben geldiğimden beri sizin evde kalıyorum,sanırım bir otele gitmenin zamanı geldi"Elime bir cips alırken bir yandan da ona cevap verdim."Bu konuyu konuştuğumuzu hatırlıyordum,hem bana daha Zayn'le ilgili hiçbir şey anlatmadın sanırım,tek söylediğin onunla aynı okulda olduğundu,sen hazır olana kadar seni zorlamayacağımı söylemiştim"
Ona döndüğümde sanki çok önemli bir şeye bakıyormuş gibi fazlasıyla konsantre olmuş şekilde baştan aşağıya beni incelediğini fark ettim."Ne oldu?"Sertçe yutkunup işaret parmağını elmacık kemiğimin üstüne koymasıyla irkilsem de yansıtmamaya çalıştım,parmağını geri çekip üfledi."Kirpik düşmüş"Zorla gülümsemeye çalıştığımda "Gözün"dedi.Telaşla elimi gözüme götürdüm.
"Bir şey mi var gözümde?"Hafif tebessüm edip dişlerini gösterdi."Rengi çok hoş"Beklemediğim iltifat karşısında şaşırıp öylece ona baktım,onda çözemediğim gizemli bir hava vardı.Ne olduğunu bilmiyordum ama çok değişik birisiydi.
Kasaya geldiğimizde benden önce davranıp cüzdanından kartı çıkarıp kasiyere uzattı."Buna gerek yoktu Harry"Doldurduğum bütün poşetleri tek bir elinde toplayarak önden yürümeye başladı."Ben onları iki elimle bile zor taşıyorum,ne kadar güçlüsün öyle"Göz kırpıp arabasının bagajını açtı.Gördüğüm bir kasa bira şişesiyle tek kaşımı kaldırdım."Merak etme hepsinin içi boş,önceki partilemelerden kalmış olmalı,alkolü bırakmayı düşünüyorum"
'Beni ilgilendirmez'dercesine ellerimi iki yana açtım ve arabanın ön koltuğuna oturup arabayı çalıştırmasını bekledim.Arabayı çalıştırıp ana yola çıktığında fazla gürültü yapan radyoyu kapatıp uzun süredir aklımı kurcalayan soruyu sordum ona.Bu soruyu sorma gereği duymuştum çünkü hareketleri ne yazık ki beni bu yönde düşündürmüştü.
"Homofobik misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"You killed my best friend" (L.S)
Fanfiction"Zayn'in ölümüyle senin nasıl bir alakan olabilir ki?"titreyen sesiyle sordu Louis.Harry bakışlarını kaçırırken çoktan karşısındaki kısa boylu oğlanın etkisine kapılmıştı."Onu uzaktan da olsa tanıyordum"