[TIMESKIP] : ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΡΟΗΜΙΤΕΛΙΚΟ (ΦΑΣΗ ΤΩΝ 8)
Ο Steve αρχισε να κραταει χαμηλο προφιλ. Δεν απασχολησε κανεναν ολες αυτες τις μερες. Η μονη αναφορα που εγινε στο ονομα του, ηταν σχετικα με τον τελευταιο αγωνα της ομαδας του, οπου ολοι πηραν την ιδια δημοσιοτητα. Εξαλλου, δεν τον ενοιαζε πλεον τιποτα αλλο εκτος απο το να περασει ωραια με την Stacy. Δεν ηθελε να επαναλαβει αλλα λαθη.
Οι δυο νεαροι βγηκαν εκεινο το απογευμα. Περπατουσαν στον δρομο αγκαλιασμενοι. Κυριως συζητουσαν. Αρεσε και στους δυο το γεγονος οτι μπορουσαν να εχουν μια εποικοδομητικη συζητηση, οχι κατι ανοητο. Κατι ωραιο, κατι ουσιωδες. Αυτη τη φορα, η συζητηση περιστρεφοταν γυρω απο μελλοντικους στοχους.
-Τι σκεφτεσαι να κανεις μετα απο αυτο το τουρνουα;, τον ρωτησε η Stacy. Ο Steve δεν απαντησε κατευθειαν.
-Σχολειο, πανελληνιες και μετα αστυνομια. Αν δεν μπορεσω να μπω αστυνομια, εχω μερικες εναλλακτικες λυσεις, απαντησε μετα απο ενα λεπτο.
-Εναλλακτικες λυσεις οπως;
-Στρατος ή λιμενικο σωμα. Το δευτερο βεβαια μου φαινεται πιο εφικτο. Εσυ, τι σχεδια εχεις;
-Θελω πολυ να ασχοληθω με το μοντελινγκ. Σαν δευτερη επιλογη εχω την αισθητικη. Βεβαια θα δειξει στο μελλον.
-Δεν μπορουμε να προβλεψουμε τιποτα, αλλα το σιγουρο ειναι οτι μπορουμε να κυνηγησουμε τους στοχους μας, απαντησε ο Steve χαμογελαστος και της εδωσε ενα φιλι στο μαγουλο. Η Stacy του το ανταποδωσε με ενα φιλι στο στομα, και μετα τον κοιταξε στα ματια.
-Αυριο να ξερεις, θα ειμαι σε αγωνα ως ομηρος, ειπε η Stacy αλλαζοντας θεμα. Ο Steve την κοιταξε με ενα περιεργο, αλλα αστειο βλεμμα.
-Με ενδιαφερει να προσεχεις και ολα να πανε καλα, της ειπε. Αυτη η προστατευτικη αντιδραση του βγηκε εντελως αυθορμητα. Εκεινη τη στιγμη, μονο μια φραση περασε απο το μυαλο του. "Ενταξει μαλακα, την δαγκωσες τη λαμαρινα".
-Ολα θα πανε καλα, μην ανησυχεις, του ειπε.
Λογω του αγωνα στον οποιο ειχε να παρει μερος η Stacy, γυρισε νωρις στο ξενοδοχειο της. Φυσικα ο Steve την συνοδευσε ως εκει. Δεν μπορουσε να την αφησει μονη της για κανεναν λογο. Επειτε γυρισε και αυτος στο ξενοδοχειο του.
Ακριβως στην εισοδο, συναντησε τον Jason. Δεν ειχαν μιλησει απο τον τελευταιο αγωνα.
-Επ, Steve, τι λεει;, τον ρωτησε ολο περιεργεια ο Jason.
-Μια χαρα Jason, ολα καλα, του απαντησε ο Steve.
YOU ARE READING
Δεν είναι όλες τους ίδιες
RomanceΟ Steve είναι ένας 16χρονος έφηβος, ο οποίος ασχολείται επαγγελματικά με το paintball. Όλα δείχνουν πως έχει την τέλεια ζωή : ασχολείται με το άθλημα που αγαπάει, η οικογένειά του τον υποστηρίζει σε αυτό που κάνει, ενώ η σχέση του με την Anastasia...