안녕하세요!
W dzisiejszym rozdziale przedstawię Wam kilka naturalnie przyrządzonych maseczek dla każdego rodzaju skóry. (Pamiętaj! Jeśli posiadasz cerę mieszaną możesz nałożyć na strefę T maseczkę dla cery tłustej a na policzki dla cery suchej).
⭐⭐⭐⭐⭐⭐
-Nawilżająca maseczka dla skóry normalnej:Utrzyj jabłko na tarce i dodaj do niego 1 łyżkę miodu. Nałóż ten specyfik na twarz na około 20 minut i zmyj letnią wodą.
-Odżywiająco-łagodząca maseczka dla skóry normalnej, dojrzałej:
Obierz awokado i rozetrzyj owoc na papkę, następnie ugotuj marchewkę i zrób to samo jak w przypadku awokado. Połącz te dwa owoce i dodaj miód, śmietanę i jajko. Wymieszaj wszystko na jednolitą masę... Maseczkę tą nałóż na około 10-15 minut.
-Oczyszczająco-odżywcza maseczka dla cery wrażliwej:
2 łyżeczki siemienia lnianego zalej gorącą wodą i zamieszaj na papkę. Nałóż na twarz na około 20 minut i zmyj ciepłą wodą.
-Nawilżająca maseczka dla cery normalnej, suchej:
Utrzyj 1 łyżeczkę miodu z 1 łyżeczką słodkiej śmietanki, a następnie nałóż na skórę na 15 minut i zmyj ciepłą wodą.
-Zmiękczająco-łagodząca maseczka dla cery suchej:
Rozgnieć banana na papkę i zmieszaj z 3 łyżeczkami twarożku lub gęstej śmietany. Nałóż ją na twarz na 15 minut i zmyj letnią lub gorącą wodą.
-Upiększająca maseczka dla cery normalnej:
Wymieszaj sok z 1 brzoskwini, 1 łyżeczkę zmielonych płatków owsianych, odrobinę surowego mleka na papkę. Nałożyć na szyje, dekolt i twarz na pół godziny i spłukaj letnią, przegotowaną wodą.
-Nawilżająca maseczka do cery suchej:
Zmieszaj pół kubeczka jogurtu naturalnego, 2 łyżki miodu i 2 łyżki olejku z kiełków pszenicy, a następnie pozostaw na 10 minut.
-Upiększająca maseczka dla skóry normalnej:
Rozgnieć bardzo dobrze widelcem 3 duże truskawki i kilka malin, dodaj łyżeczkę świeżej śmietanki. Rozprowadź maseczkę na twarzy i zmyj ciepłą wodą po 10 minutach.
-"Turbo" nawilżająca maseczka do cery suchej:
Potrzebujesz do jej wykonania: 1 łyżeczkę kremu nivea, 1 jajko, 1 łyżka olejku migdałowego i 1 łyżkę miodu. Oddziel żółtko od białka i wmieszaj powoli olejek z żółtkiem. Później dodaj miód i na koniec ubite białko i krem. Dobrze wymieszaj i rozprowadź na twarz i szyje na 30 min, po czym spłucz ciepłą wodą.
-Upiększająca maseczka do cery suchej:
2 łyżki jogurtu naturalnego, 1 łyżeczkę miodu i/lub kilka kropel oliwy z oliwek wymieszaj ze sobą i nanieś na twarz na 10 minut. Spłucz ciepłą wodą.
-Oczyszczająca maseczka dla cery tłustej, zanieczyszczonej:
Około 10 dag drożdży lub 1 łyżkę soli morskiej, zmieszaj z mlekiem. Rozprowadzić na twarzy i po 10 minutach zmyj.
-Upiększająca maseczka dla cery tłustej:
2 łyżki jogurtu naturalnego, 1 łyżeczkę miodu i/lub kilka kropel oliwy z oliwek zmieszaj. Możesz dodać sok z cytryny i 1 łyżeczkę herbaty rumiankowej. Papkę nałożyć na twarz na 20 min i zmyj ciepłą wodą.
-Odtłuszczająca maseczka dla cery tłustej, mieszanej, trądzikowej, zanieczyszczanej:
Rozgnieć i ugotuj ziemniaka. Zmieszaj z 2 łyżkami zimnego mleka i kilkoma kroplami soku z cytryny. Rozłożyć na twarz i zmyj letnią wodą po 10 minutach.
-Łagodząca maseczka dla cery tłustej:
1 łyżkę zmielonych ziół (ziela skrzypu, bratków, siemienia lnianego i kwiatu rumianku, w równych proporcjach) zalej niewielką ilością wrzątku i starannie wymieszaj. Po ostygnięciu równej do temperatury ciała rozprowadź na twarzy. Możesz przykryć twarz płatkami ligniny. Zmyj maseczkę letnią wodą.
-Wygładzająco, oczyszczająca maseczka dla cery tłustej:
Zetrzyj bardzo drobno jabłko i zmieszaj z płynnym miodem. Przygotowaną masę nałóż na twarz na około 20 min, a następnie spłucz letnią wodą.
-Upiększająca maseczka dla cery mieszanej:
2 łyżki serka homogenizowanego zmieszaj z sokiem z polowy cytryny, a następnie nałóż na twarz na około 10 minut.
-Rozjaśniająco, antybakteryjna maseczka dla cery trądzikowej, tłustej i mieszanej:
Zmiksuj 1 dojrzałego pomidora z 2 łyżkami jogurtu i 1/2 łyżeczki gliceryny. Nałożyć na twarz (oczy i usta pominąć!). Po 10 min zmyć ciepłą wodą.
-Przeciwzmarszczkowa maseczka dla cery dojrzałej:
Potrzebne ci będzie: 1 łyżeczka miodu, 1 kropla olejku różanego i 1/3 łyżeczka proszku z alg. Olejek zmieszaj z miodem i na koniec dodać algi. Nałożyć na twarz na około 15 minut. Zmyj ciepłą wodą.
-Przeciwzmarszczkowa maseczka dla cery dojrzałej:
1 brzoskwinię obierz ze skórki i pokrój w kawałki, przetrzeć przez sitko. Dodaj 1 żółtko (surowe), 1 łyżeczkę mąki i 1 łyżeczki oliwy. Wymieszaj wszystko do uzyskania gładkiej masy i nałożyć na twarz i dekolt, a po 15 minutach zmyj letnią, przegotowaną wodą.
-Przeciwzmarszczkowa, odświeżająca maseczka dla wszystkich typów skóry:
Zmieszaj 2 czubate łyżki twarogu i umytym startym (drobno) wraz ze skórką ogórkiem (to znaczy 1/4 ogórka). Mieszaninę posmarować twarz i szyję, spłukać po 20 minutach zimną wodą.
⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Napiszcie w komentarzach co poruszyć w następnym rozdziale!
안녕히 가세요!
CZYTASZ
Ulzzang | Jak się nim stać? + Korean/Japan beauty
RandomPoradnik o tym jak stać się Ulzzang 🌷... Jeżeli interesujesz się stylem Ulzzang lub koreańską/japońską pielęgnacją to poradnik idealny dla Ciebie. Nie ważne ile masz lat w poradniku znajdziesz sposoby jak mieć zadbaną cerę, jak poprawnie wykonywać...