14.

2.4K 78 18
                                    

안녕하세요!

Który krem BB wybrać?

Na dzisiejszym rynku jest pełno kremów BB, ale który wybrać? Różnią się od siebie: konsystencją, odcieniem, zapachem, składnikami w nim zawartymi, trwałością, ochroną przeciwsłoneczną, ceną, wydajnością, przeznaczeniem do różnych typów cery. A więc, który wybrać???

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Niektóre kremy BB to zwykle fluidy bez dobroczynnych składników zmieszane z tanimi kremami nawilżającymi... Moim zadaniem najlepsze kremy BB wywodzą się z Korei i Japonii. Dlaczego? Posiadają wysoką ochronę przed słońcem (od SPF 25 PA++ do SPF 50+ PA+++), o wiele częściej mocniej maskują niż takie drogeryjne kremy BB w naszym kraju (Garnier i idp.), rozjaśniają naszą cerę i dodają jej blasku, nawilżają skórę i ją pielęgnują. Kremy BB mają mnóstwo zalet, ale jak je prawidłowo aplikować? Są różne metody... Gąbeczką typu Beauty Blender, gąbeczką lateksową, pędzlem do podkładu (pamiętajcie, by pędzel był mocno zbity!) lub po prostu palcami, ale tą ostatnią opcje odradzam, bo krem BB jest nierównomiernie nałożony, a wtedy powstają smugi i plamy.

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Kolory kremów BB w Azji nie różnią się tak bardzo jak w polskich, drogeryjnych podkładach, więc jeżeli twój krem BB troszkę różni się od twojej skóry nie martw się! Kremy te "dopasowują" się w cerę (nie mówię tutaj o odcieniach różniących się od siebie o 5 odcieni! Tylko o kolorach różniących się od siebie delikatnie).
Koreańskie marki takie jak: Skin79, Missha czy wiele innych dysponuje kremami BB, w różnych odcieniach i dopasowań do różnych typów cery, więc na pewno znajdziesz coś dla siebie.

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

A teraz pytanie, który wybrać? Krem BB w tubce czy w poduszeczce? A może sam krem CC ci wystarczy?

Krem CC

Jeśli twoja cera jest w dobrej kondycji i nie posiadasz wyprysków i innych "babołów" wybierz krem CC. Zamaskuje on drobne niedoskonałości i wyrównana koloryt cery. Można go stosować samodzielnie lub pod krem BB i podkład jako bazę.

Golden rose

Ta marka dysponuje kremami CC w czterech kolorach po około 30 złotych za 30 ml:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ta marka dysponuje kremami CC w czterech kolorach po około 30 złotych za 30 ml:

-Zielonym (krem korygujący zaczerwienienia, wygładzający skórę, rozświetlający),

-fioletowym (krem korygujący żółte tony i rozświetlającym),

-żółtym (krem maskujący fioletowe i niebieskie cienie oraz korygującym zaczerwienia),

Ulzzang | Jak się nim stać? + Korean/Japan beautyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz