New York Yolcusu

953 28 6
                                    

O GECE

      O gece çok sarhostum. Kendimi apartman kapısında buldum. Herhalde beni arkadaslarim birakti. Eve girdigimde annemle göz göze geldim. Uyumamisti.

       Sinirli olduğu yüzünden belliydi. "yine o çocukla mıydın?" dedi.

    Eren hakkında boyle konusmasi hoşuma gitmiyordu. 

         Duymamazlıktan geldim. Merdivenleri cikarken babam seslendi.O. Aslı diyişini hic unutmayacagim.

         "Arkadaş ortamin hic hoşuma gitmiyor. Burada kalırsam geleceğin hic iyi olmayacak. En kısa zamanda New York'a gidiyorsun."

          "Ama..." deememe kalmadan

           "İtiraz istemiyorum küçük hanim simdi cezalisiniz. Doğru odana".

            "peki" diyerek omuz silktim. Merdivenleri çıkıcak halim kalmıştı. İdama girdiğimde kapısını kilitledim, böylece annem giremeyecekti.

             Kendimi hemen yatağa attım. Çok uykum vardı. New Yorka gitme konusunu düşünecek halimyoktu.

               *******************

         Gözlerimi açtığımda başımın çok agridigini hissettim. Dün geceden hic bir şey hatirlamiyorum. En son Erenke bara girmiştim,tek hatirladigim buydu.

           Hemen banyoya gittim, aynaya baktigimda kendimi taniyamadim.  Aman allahim bu ben miyim? Makyajim akmis. İyi de ben makyaj yapmam ki.

           Ilık bir dustan sonra hemen giyinip kahvaltıya indim. Tüm aile kahvaltı ediyordu,bensiz. Ne zaman üvey evlat muamelesi görmeye başlamıştım?

            "Günaydin" dedim.

          "Ooo bizim kız yeni teşrif ettiler kahvaltıya"

            "Anne basim agriyor bir  de seni cekemem"

            "Pazar günü New Yorka  gidiyorsun biletin hazır."

              Ne NEW YOrk mu?? Bu da nereden cıktı simdi? Sasirarak onlara baktim  ama hic bir yüz ifadeleri yoktu.

             "Ne-Ne New Yorku?"

              "Aksam konuştuk ya eğitimin için"

         Ah tabi ya ben onu rüya sanmistim. Hayalindeki yere.  gidiyorum bu inanılmaz.  Hey dur bir saniye iyi guEl gidiyorum gitmesine de Eren ne olacak ? Ya arkadaşlarım? onlari burada arkamda birakamazdim ki.

            Ben kendi sesimle cebellesirken;

         "Kahvaltını et peynirle oynamaya kes!!". annenin sesiyle catali elimden biraktim. Koşar adimlarla odama gittim, arkamdan gelen sesleri duymazdan geldim. Kapıyı sertçe vurdum.

 

           Ben ne yapacaktim simdi? Eren'e ne diyecektim?

            Onu bırakmak istemiyordum. Allahım bana yardım et!!!

              Cantami alip disari ciktim. 

   

            Telefonu mu alip eren e mesaj attim.

               "Hemen parka gel!"

               "Tamam"

New York YolcusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin