Ne oluyor yaa çok güzel bir şey kokuyor. Gözlerimi araladim AA Bora onun kokusu off her yerim tutulmuş.
"Bora hayatimcim hadi kalk"
"SSS biraz daha"
"Boracim hadi alisverise gidicez daha".
"Op beni"
Ne sacmaliyor yine ya?
"Boram hadi"
Tam kalkicaktim ki Bora omuzlarimdan sıkıca tutup yatağa yatirdi. Kendiside üzerime cikti bu çocuk ne yapiyor ya.
Gözleri kapaliydi hicbir tepki veremedim.Tüm gücünü bana veriyordu. Hayir ben onu arkadasim olarak görüyorum beni öpmeye mi calisiuor hayirr Bora.
"Bora yapma. Beni bırak!!"
"Sessiz ol!"
" Bora birak!!"
Kollarinin altında debelendim ama nafile hic kurtuluşum yok kolları çok güçlü.
Hayir!" gözümden sanirim yas akiyor.
Aglamamaliyim.
"Bora lütfen!" aglamam daha da cogalmisti.
Bora gözlerini birden acmisti. Bana saskinca bakıyordu, onu üzerimden iterek kalktim.
Koşarak banyoya girdim. Agliyotdum hickiriklarla agzimi kapatmayi denedim ama sesler kaciyordu.
Banyo buz gibi çok soguktu.
Sanirim kendimi hissedemiyorum titriyorum...
Boğuk boğuk sesler duyuyorum Bora geldi ama dediği şeyi anlayamıyorum.
************
BORA'NİN AGZİNDAN.
Ben be yaptim? Hayir Aslı ya bunu yapmis olamam. Hic birini isteyerek ypmadim gözlerimi actigimda agladigini gördüm.
O kapidan cikip giderken soktaydim. Arkasından gidicektim ama onu yalniz birakmam gerektiğini düşündüm..
Yarim saat geçti artik ona bakmaliyim.
Odasina gittim orada yoktu. Asagiya inicektim ama banyonun yanindan geçerken hickirma sesleri duydum. Agliyordu.
Kapiya vurdum ama bir tepki vermedi.
"Asli kapiyi AC!"
......
"Asli ses versene??"
......
"Asli iyi misin sen??"
.......
"Hayatim kapiyi kiricam kenara çekil."
Kapiyi büyük uğraşlar sayesinde kirabildim. Mehmet Abi bana çok kizicak ama bu umrimda degil.
Hayir hayatimin analami yerdeydi ve cabsiz gibi. Soluk teni daha da bir solmustu. gözlerinin altindaki morluklat daha belirginlesmis dudaklari morumtirak renkteydi..
Hemen yanina gidip diz coktum. Nefes alıyor, kalbi atiyordu. Ama bedeni buz gibiydi hic bir tepki vermiyordu.
Hemen onu kucagima aldim odasina goturdum. yatagin üzerine yavaşca yatirdim. Hemen dolaptan bir kaç yorgan alip onun üzerini orttum.
10 dakika geçti hala bir tepki yok.....
Dayanamayıp yanina uzandim sarildim. Bu benim sucumdu kendimi kay etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New York Yolcusu
RomansaAslı'nın New York'a gitmesiyle başlayan hayatinin nasil değiştiğini anlatan bir hikaye....