Sadece Rüya

128 14 0
                                    

multimedya da Bora ile Aslı var...

BORA'NIN AĞZINDAN

Az önce ben ne yapmistim? Aslı ile opustum. Bora zaten amacin da bu değil miydi? Onu öpmek. Evet amacimdi ama zevk aldim mi, mutlu muyum? Tabiki hayir zorla yaptirdigim bir şeyden nazil zevk alip mutlu olabilirim ki? Ona zorla yaptırmamaliydim.

Şuan kollarimda can cekisiyor. Bu benim yuzumden.

Onu kucagima alip eve götürmeliyim.

*************

Eve geldiğimizde onu hemen koltuğa yatirdim. Buz alip kafasina koydum hafif bir şey mirildandi ama anlayamamistim.

Gözlerini actiginda yüzünde hafif tebessüm olustu. Uyanmisti sonunda benim minik böceğim.

"Bora rüya gördüm "

"Ne ruyasi bebeğim?"

"Şey sen, sen beni sahile götürmüştun. Ihhh iste optun filan"

Hayir rüya sandi ama gerçek olduğunu söylersem benimle asla konusmaz bırakıp gider.

"Ama burdayiz!"

"Evet sadece bir rüya"

"Hadi uyuyalım! Yarın okula gidicez biliyorsun"

"Biliyorum ama veb seninle uyumak istiyorum"

"Tamam uyuruz küçük maymun"

"Bora pasakli bitti maymun mu başladı?"

"Tamam tamam hadi kalk"

Pijamalarimizi giyip benim odama gittik. Ben köşeye yatinca gözlerini dikerek yüzüme dik dik bakti. Ne der gibi bir bakis attim.

"Kalk oraya ben yaticam!!"

"Niyemis o??"

"Çünkü ben öyle istiyorum!" dedi tek kaşını kaldırarak.

"İyi gel" diye karsilik verdim. Bunu söylerken gözlerimi devirmistim.

Yanima yatinca kokusunu iyice içime cektim.

************

ASLI'NIN AĞZINDAN

Sabah yanagimdaki aciyla uyandim. Yanimdaki öküz uyanmam için yanagimi ısırmısti.

"Boracim, sümüklüm ne yapiyon sen yaaaa??"

"Sumukcugum seni uyandirmaya calisiyorum okula gidicez iste hadi kalk kuzum"

Yastigi alip suratina vurmustum. Hemen kalkip koşarak banyoya giriyoru..... hooop ayagimda bir el kendimi yerde buldum. Duyduğum ses bir kahkaha ve banyo kapisinin kapanisi.

"Offf Bora bu haksizlik ama yaaa"

"Wigil wigil wigil....

"Bence susmalisin sesin gerçekten berbat!"

"Wigiiiiiiiiiiiiiiil wigiiiiiiiiiiiiiiiiil wigiiiiiiiiiil" diye anirmaya basladiginda kulaklarimi tikadim gercekten boguruyordu yaaaaa.

Banyodan cikinca hemen ben girdim. Üzerini değiştirip sacimi yaptim okul için hazirdim cantami elime aldim Bira'ya baktim.

Tek kasimi kaldirmis onu izliyordum.

"Ne oldu bebek ? Hazirsan cikalim"

"Tamam cikalim" saskinligimla tek bunu diyebildim. O çok farklı olmuştu.

*******

Yol boyunca onu suzdum acayip havali bildiğin cool Bora oldu yaaaaaa

Okula gelmistik......

New York YolcusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin