Yol Arkadaşı

249 20 5
                                    

   Tüm gece uyuyamadım. Off camı açık bırakmışım zaten her yerim tutulmuş.

    Telefonumu elime aldım.

     1 mesaj Eren'den..

     

      "Üzgünüm Aslı. Böyle bitsin istemezdim ama öyle ilişkiye gelemem."

       Oha ya bildiğin öküz öyle boyle değil tam anlamıyla öküz. 

        "Seninle konuşmak istemiyorum Eren. Hayatımdan cık.!!"

       Ohh cevapta yolladim takmiycaktim artik onu. Hem ayriliyorsa baskasini mi bulamiycaktim napiyim yani.

          Banyoya gidip hemen bir duş aldim. Ciktigimda annem odama girmis. Ne yapıyordu bu kadim? Hizlica odamin kapisini actim telefonunu almis kurcaliyordu.

     "Ne yaptigini saniyorsun. Telefonumu birakir misin?"

      "Bakıyorum da o zibididen ayrılmışsın?" dedi tek kasini kaldırarak.

     "O zibidi değil ve daha fazla bagirmadan odamdan cikar misin?" dedim.

      Annem hemen odamdan cikti.  tamam eski sevgilim ama zibidi demesine gerek yokrtu sonuçta ben onu seviyorum değil mi?? Hayir hayir Aslı artik Eren yok!!!

    Üzerini giydim. Saclarıma gelmişti sıra derken telefonum  çalmaya basladi Öne Direction-You And I evet doğru duydunuz One   Direction.... Tam bir Directionerım her neysee.....

      Arayan Bora... Ne olmuştu ki acaba???

        "Alo Bora?"

        "Aslı şey konuşmamiz lazim"

        "Aaa tabi bize gelebilirsiniz!"

         "Tamam geliyorum"

       Bora benimle ne konusabilirdi ki. Acaba o da benimle mi geliyordu. O zaman çok güzel bir hayatim olabilirdi.

          *************--*

Kapinin sesiyle kalktim Yuh ne zaman uyumusum ben yaaaa... Bora geldi sanırım..

      Merdivenlerden koşarak indim...

        hooop dankk!! uff kapiya girdim resmen..

        "Boraaaaa" diyerek oba sarildim.

Ama yüzü hic gulmuyordu.

      "Gel canım arkadasim geç içeri".   

  

       "Aslı üzgünüm ama ben gelemiycem"

New York YolcusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin