Eve geldiğim de ona bir hoscakal bile demeden suratına kapıyı kapatmıstım. Kendini ne sanıyor acaba? pislik herif.
Ayagımdaki. ayakkabıları çıkarıp ayakkabiligin üzerine firlattim. Kızgınligim hala geçmedi.
Sinir krizi geçirmek istemiyordum. Sakin olmalıydım öyle olmam gerekiyordu. Kahretsin krize girmeme ramak kaldı ve hemen çikolata yemem gerekiyordu.
Koşarak mutfağa gittim, buzluktan donmus cikolatami-yazar burada kendi yediklerini de katti dondurma gibi soğuk olsun diye buzluga koyuyor- aldım ve bir ısırık aldım. Rahatlamıştı.
Sanırım Bora eve geldi. Odasına doğru çıkmaya başladım belki de uyuyordu bu yüzden ses. çıkarmak istemedim.
Kapıya yaklastigimda kahkahalar duydum. Sanırım film izlemeyi uyumaya tercih etmişti. Sesler kesildi. Film bitmiş olmali .
"Bora yı korkutayım biraz " ic ses yine konustu hadi bakalım Aslı dal iceri.
İcerıye dalmamla yerıme cıvılenmem bır oldu.
Yatakta bir kız onubn uzetınde Bora dudaklarına yumulmustu.
Yerde bira sisesi. Sinirden gozum seyırmeye basladı
Bora yavaşça kafasını yukarıya kaldırdı beni görünce ağzı açık kaldı.
-Aslı?
......
-Bak yanlış anladın.
......
Ben ne yapicaktim simdi hic bir şey göremiyorum duyamiyordum.
Bora ve eteksiz got neydi bu kizin adi hatırlayamıyorum neyse eteksiz got bu elbise giymeyi unutmuş.
-Sen?
-Tamam Aslı dur sakin ol.
Bana doğru yaklaşmaya başlamıştı.
-Bana yaklaşma. diye haykirdim.
Bora ayağa kalktığında pantolonu ayağında değildi. Ne yapıyordu bunlar? Ben gelmeden belki de hayır...
-S*ktir Bora!!
Kapıyı sertce kapatıp merdivenlerden aşağıya indim.
Gözlerinden yaslar süzülüyordu. Bunu nasıl yapar ya bende benim evimde -her ne kadar abimin olsa da benim evim- ?
Botlarimi giyip dışarıya çıktım.
Sokakta koşmaya başladım yorulana kadar nefesi. tükenene kadar.
Yorulmustum. sahile geldiğimde kayaların üzerine oturdum. Niye boyle bir şey yaptı? Tamam sevgilim değil ama daha geçen bana beni istediğini söylememiş miydi bu?
Bir süre sonra usudugumu fark ettim. Montumu almamistim.
Joseph'i arasam? ama hayır ona hala sinirliyim ve buraya gelip benimle dalga geçerdi.
Samuel'i arasam ama onun da numarası yok of ne yapicam ben.
Titremeye başladım artik yeter ben niye evi terk ettim ki onları kovabilirdim. Lanet olsun duygularima yenik düştüm.
Titremekten kaslarımi hissedemiyorum artik.
Omzunda bir. el hissetmemle çığlığı bastım. Titremekten sesim çok çıkmamıştı kısık ti.
-Benim getirdiğimiz yeri bu kadar özlediğini bilmiyordum güzelim.
Bu ses Joseph'e aitti. Buğulu gören gozlerimle ona bakiyordum.
Omuz silkerek
-Seninle ugrasamam.
Eli elime degdiginde irkildi.
-Şen üşümüşsun!!
-E-evet.
dedim titrek çıkan sesimle.
Üzerinde ki montu çıkararak bana giydirdi ve sarıldı. basta itiraz ettim ama beni zorladı karşı cikamazdim.
Basımı göğsüne yasladigimda gözleri.e bir ağırlık çöktü.....
Arkadaşlar biraz ara vermiştim ama Zehrosum çok istedi ve bende yazdım bu bolum çok kısa oldu ama parti 2 yaptım o yüzden kısa devamı bir kaç güne gelebilir.
@zhra_erylmz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New York Yolcusu
RomanceAslı'nın New York'a gitmesiyle başlayan hayatinin nasil değiştiğini anlatan bir hikaye....