New York...

200 20 0
                                    

"Aslı!!"

"Ne var diye homurdandım

"Kalk hadi bindigimizden beri uyuyorsun geldik artik. Valla bak çok sıkıcısın geri donerim!!"

"Ya Bora ya biraz daha""

"Ama bak New Yorktayiz"

Homurdanarak ayagi kalktim. Bavulu elime iyice aldim. merdivenler den inerken agzim acik kalmisti oha ben gerçekten New Yorktayim.

Bora elimi tutmuştu. Karsida abimi gördüm koşarak ona gittik. Upsss cantam dustu .

"Ya Bora dur cantam dustuu"

"Çok sakarsın Aslı hadi al"

"Aldim yaa."

"Aslı!"

"Abiiii!! Canım Abim benim yaaaa"

Ne çok ozlemisim ben onu 7 aydir gorusmuyorduk. Ah canım nasilda sarildi ya bana.

"Pis pasakli unuttum benu buralarda ne aradin ne sordun"

"Abi yaa sanki sen çok aradin he"

Elimi tutan Bora'ya bakti. Geri çekilerek çocuğu iyice süzdü. Basiyla onu işaret ederek.

"Enisteyle bayagi yakismişsiniz"

Öyle dediği için kızarmıştım.

"Abi bu Bora hani çocukluk arkadasim ne cabuk unuttun yaaaa"

"Haaaa su bizim sümüklü Bora mı?"

"Mehmet abi yaa büyüdük artik bak tas gibi çocuk oldum" dedi badboy sırıtısı yaparak..

"Tamam oğlum kizma hemen hadi hemen eve geçelim."

"Tamam." dedik ve abimi arkasından takip ettik. Onu o kadar ozlemisim ki canim benim yaaa gözleri nasil da parladi hemen.

Ohh eve gelmisiz sonunda yaaa. Ama burada pahali olan evler var kii acaba Abim hangisine oturuyor ya da başka bir sokaktadir. Cunku burlari çok pahalidir bence.

Abim parmagiyla evini gösterdi.

"İste burasi"

Sanırim agzim acik kaldi salyalarim mi akiyor yaaa?? Lan dur Asli topla agzini neyse dur bir Biraya bakiyim. Aha o da benim gibi.

Hemen durtukledim Borayi.

"Burasiymista sen salyalarini topla"

"Aslı kendine bak sel basicak salyalarindan"

"Sus ya pislik şey"

"Pasakli"

"Bira kapa ceneni fermuar i çek hemen"

Eliyle sanki agzinda fermuar varmis gibi kapatti. Abim evin pardon saray yavrusunun kapisini acti..

Tamam bu sefer salyalarim kopeginkinden daha fazla akti yaaaa. Bu evin dişi başka içi baska . Nazar deydircem Allahim yaaa.

"Hadi salona gecin . Bak Aslı en üst cati kati sağdaki oda senin soldaki Bora senin. Gidip uyuyabilirsiniz"

Basimizi sallayip yukari ciktik. Uykum vardi esnedim

"Tüm yol boyunca uyusun Aslı hem üşengec hem uykucusun"

"Napıyım yaaaa uykum var kapa ceneni de bavulumu tasi yukari hadi.."

"Ben niye tasiyor musum??"

New York YolcusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin