Joseph'inAğzından
-Aslı hadi kalk gidelim .
....
-Aslı?
..
Uyumustu.. Kucagima alıp evine goturecektim. Sorunu neydi bilmiyorum.
Evine geldiğimizde kapıyı caldim.
Caldim.
Açan olmadığı için evime götürmek zorunda kaldım.
Kapıdan girdiğimizde hizmetçi şaşkınlıkla bana bakıyordu.
-Gormedin!
diye tehtid ettim benden korkmuştu ve bunu soylemeyecekti.
Odama cikardigimda yatağın üzerine yatirdim. Ayakkabılarını çıkarmaya başladım. Ne? Ayakları ne kadar da küçük... Ah uyanık olsa dalga gecerdim.
Ufaklık !
Ne kadar masum uyuyordu. Rüyasında ne görüyordu acaba? Ah kızım çok yanlış adama cattin haberin yok!
Sana nasıl acılar cektiricem bilemezsin. Benimle konuşmaya devam edersen olacaklardan ben sorumlu olamam.
Sana aşık olup vazgeçme gibi bir niyetim de yok. Ben aşık olamam.
Belki de kendi oyunlarıma alet etmeliyim. Ah ne sacmaliyorum ben? Buraya niye getirdim ki evinin önüne birakabilirdim.
Buraya getirip onu elde etmek farklı olurdu aslında.
Uyumam gerek iyice sacmaladim.
Aslı'nınAğzından
Gözlerimi actigimda nerde olduğumu anlamam çok fazla uzun surdu yanımda yatan çocuğu gördüğümde nerde olduğumu anladım.
Ne yanımda yatan çocuk mu?
-Joseph!!
diye haykirdim.
-Kızım ne bu sabah sabah ya?
-Ben burada ne yapıyorum? Bana dokunmadin demi?
-Ne dokunucam sana be uyumussun bende evine götürdüm kimse açmadı sokakta kalma diye buraya getirdim.
-Yanimda Yatman mi gerekiyordu?
-Bi sus sana da iyilik yaranilmiyor hhe!!
-Yapma bana iyilik felan sanane benden yaa!!
Yataktan hızlıca kalktim ama kolundan yakalamıştı.
-Gel buraya daha çok erken uyu iste mızmızlanma!
-Hayır ya beni evime götür!!
-Yat şuraya Aslı!
Daha fazla direnecegimden emin olmadığın için yanina yatmak zorunda kaldım.
Tanımadığımız birisiyle uyuyamazdim ki ben.
Off simdi napicam atkami doniyim bari.
-Ne o?
-Uyuyamiyorum!
-Hadi bana dön.
-Hayır öyle asla uyuyamam.
-Sen dön!
Dediğini yapıp ona döndüm ne yapacağını merak ediyordum.
Bana yaklaşarak iyice sarıldı. Gozlerimi kisarak ona baktım.
Sonra diğer eliyle saçlarını oksamaya başlamıştı. Ah bu çocuk en sevdiğim şeyi yapıyordu.
Annem aklıma geldi onu gerçekten özledim. Geldiğimden beri sadece 1 defa aramistim ve simdi de aklıma gelmişti.
Gözümden bir damla yas geldiğin de görmesini istemedim.
Bir damla daha ve ağzından bir inilti çıktı. Geri çekilip bana baktı.
-Hey neyin var ?
Ağlamaya başlamıştım artik elim dudaklarını bastiriyordu fakat bir faydası yok.
-SS sakin olmalısın!! Tamam bak ağlama !!
Basımı olumsuz anlamda salladim.
-a tamam gel böyle.
Oturarak bana sımsıkı sarıldı. Hıçkırarak agliyordum. Annemi o kadar çok ozlemistim ki. Buraya bile Bora için gelmiştim onun yaptığına bakarmisiniz? Eteksiz gotlerle gezip tozuyor üstelik yatakta yakaladim onlari.
Bira siselerine ne demeli? Ne zamandan beri içmeye başlamıştı ki?
Kriz geçirmek uzereydim. Uzun suredir aglamiyorum ve simdi tanimarigim birinin önünde aglayacaktim.
Ondan kurtulup bir köşeye oturdum. Ağlamaya bir yandan saçlarını çekmeye başlamıştım.
Joseph'in ağzından
Aslı beni itip duvarın dibine oturmuştu ne oluyordu anlamiyorum? ağlamasının sebebi ne?
Saçlarını cekelemeye baslamisti korkuyordu yanina gidip gözlerine baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New York Yolcusu
RomanceAslı'nın New York'a gitmesiyle başlayan hayatinin nasil değiştiğini anlatan bir hikaye....