Elimdeki tepsiyi düşürmemle öpüşmeyi bırakıp bana donduler. Suratlarinda saskinca bir ifade vardi.
"Siz ne yapiyorsunuz?" dedim.
"Aslı yanlis anladin"
"Dean neyi yanlis anliycam Allah askina ya"
"Aslı tamam sakin ol" dedi Bora. Kolumu tutmuştu.
Kolumu hizlica çekip, hizli adimlarla onlara yürüdüm.
Nataly'nin kolundan tutup onlari ayirdim.
"Burasi öpüşme yeri değil seni Sürtük!!"
"Ne sacmalamak sen Aslı"
"Kapa ceneni!" diyerek tisladim.
"Canin cehenneme Dean"
"Asli sakin ol"
"Bora bana yaklaşma seni incitmek istemiyorum. Bak ben Dean sana asik filan değilim ama bu yaptigin hic hoş değil. Sen buraya ders vermeye geliyorsun ama yaptıgina bak kiz arkadasini getirmissin."
"Biz sa..."
"Ben gorecegimi gördüm simdi defolup gidin evimden!!"
"Tamam sakin ol sonra gelip konusuruz"
"Kapi orda" elimle kapiyi işaret ettim. Nataly'e dönerek.
"Come Nata"
Nata o surtugun isminin kisaltilmis haliydi. Basini salladi ve onun yanina gitti.
Yere diz çokmuştum. Hayir kriz geciremezdim simdi olmazdi Bora beni boyle gormemeliydi.
"Aslı sakin ol tamam krize girmiyceksin tamam mi? Simdi ana sarilicam ve her şey gecicek"
Ne nerden biliyordu? Ben ondan hep saklamistim. Beni dediği gibi gerçekten çok mu iyi taniyordu.
Bana yaklaşti ve sımsıkı sarildi. Nefes almam daha iyiydi simdi. Krize girdiğimde biri bana sarilmani boyle daha iyi hissediyorum. Kendimi yalniz hissetmiyordum.
*****---********
Sanirim aradan 1 saat geçti. Ve ben hala onun kollarindayim. Hic bikmadan bana sariliyordu.
Basimi kaldirip ona baktim tebessüm etmişti. O olmasa ben ne yapardim.
Anlamadan burnumu ısırdı vayyy çok sinir olurum boyle şeye yaaa ama o bunu bildiği halde yapti.
Bora benim gerçek arkadasimdi ve onun gitmesine asla izin vermem.
Beni bırakmayacagini biliyorum.
" Bora" dedim kısık sesimle.
"Efendim" dedi burnunu saclarimda gezdirerek.
"Beni bırakma seni seviyorum"
"Asla" diyerek daha sıkı sarıldı.
"Aramıza kimse girmesin"
"Ama sen Dean...""
"O konuyu açma onun yüzünden krize girdim. Yaptigi çok aptalcaydi."
"Seni etkiledi ama "
"Umrumda değil artik o"
"Mehmet Abi'ye söylememiz gerekir."
"peki" diyerek onayladim.
"Bora film izleyelim"
"Aslı yaaa çok değişik birisin sen"
"Lütfen askimentio yaaa"
"Tamam hadii"
Evet askimento dedim iste biz bu salakla boyleyiz birbirimize karsi. Sadece arkadasiz ve asla birbirimizle sevgili olmiycaz.
"Dehşet evi ni izliucez Ask"
Basimi salladim. Her korktugumda ona daha da yaklasiyordum.
Aaa bana yaklasiyirdu" hayir hayir bana dokunma beni oldurme Bora yardim et!!!"
******************
Bir günde 3 bolum birden degerimi bilin bence ve bu yüzden kisa okuyan kişi sayisi artiyor sizleri seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
New York Yolcusu
RomanceAslı'nın New York'a gitmesiyle başlayan hayatinin nasil değiştiğini anlatan bir hikaye....