0.7

20 4 0
                                    

Yemekte pek konuşma olmadı.Aslında hiç olmadı ama neyse.

Yemek bittikten sonra amcamla birlikte oturma odasına gittik o bana gördüğü yerleri ve kızları anlatırken halam ve dedem içeriye girdiler.Dedem yanıma oturunca halam bozulduğunu belli etmeyerek tekli koltuğa geçti.

Dedem gülümseyerek elimden tuttu ve ''Benan sana bir şey söyleyeceğim ama biraz düşünmeni istiyorum''dedi.Bende kafamı onaylamak anlamında salladım.

Dedem derin bir nefes aldı halama ve bana baktıktan sonra gözlerini bende sabitleyerek''Biraz halanın yanında kalmaya ne dersin?hem senin içinde değişiklik olur böylece kuzenlerinlede zaman geçirmiş olursun ve bütün gün evde durmak yerine onlarla birlikte gezersin ne dersin?.

Ben dedemin neden böyle bir şey söylediğini düşünürken söze halam girdi''Benan'cım! seni aramızda görmek istiyoruz hem seninle daha iyi anlaşmak istiyorum o yüzden bizde kalmanı rica ediyorum canım!'' Halamın sözleriyle dedeme baktım ama dedem gülümseyerek halama bakıyordu dedemden ümidi kesince Amcama döndüm onu yüzünde sıkıntılı bir ifade vardı yani beni göndermek istemiyordu.Tam üzerine bastın amca bende gitmek istemiyorum.

Sessizlik can sıkıcı bir hal almaya başladığında ağzımı açmıştım ki Amcam'ın sesini duydum''Baba ben yeni geldim ve Benan'la vakit geçirmek istiyorum yani onu göndermek istemiyorum'' ardından halama döndü ve ''Abla umarım beni anlarsın'' Halam ağzını açmıştı ki Amcam elini kaldırdı ve ''Benan'ı çok seviyorum ve bunu bildiğine eminim'' derin bir nefes verdi ve  ''neyse anlayacağınızı umuyorum''dedi ve elimi tutarak beni kaldırdı oturma odasından dışarıya çıkardı.

Amcama dönüp teşekkür edecektim ki zil çaldı kapıya açmaya gidiyordum ki bir çalışan hızlıca kapıya koşuyordu boş vererek Amcama'a döndüm ve ''Amca'cım teşekkür ederim beni o kadın'ın evine göndermediğin için'' Amcam gülümsedi ve ''Seni Ablamın evine tabiki göndermem sana ne eziyetler ederdi kim bilir '' Amcam cümlesini bitirince ona sımsıkı sarıldım. 

Biz Amcamla konuşa konuşa kapıya vardığımızda kapının önünde uzun boylu,kaslı,mavi gözlü,esmer bir adam bekliyordu.

Amcam ''Buyrun kime bakmıştınız?'' diye sordu.

Adam''Ben Benan'a bakmıştım''diye söyleyince ağzım şok içinde açıldı beni nerden tanıyordu bu adam?

  °°°°•○●♡●○•°°•○●♡●○•°°•○●♡●○•°°°°

Upuzuuuuuuuuun bir sürenin ardından yine burdayım yeniden bölüm yazmaya devam edicem umarım hala kütüphanenizde duruyordur her neyseee

Vote ve yorum atmayı unutmayın

Sağlıcakla Kalın.💕

BEYAZ KARANFİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin