Wanneer ik de volgende ochtend wakker wordt, merk ik hoe Andy's hand door mijn haren strijkt en hij af en toe een kusje op mijn haar duwt. Zachtjes begin ik te bewegen en mezelf uit te rekken. "Goeiemorgen, liefje", kreun ik terwijl ik me omdraai naar hem. "Goeiemorgen, my love", zegt hij plagend en terugdenkend aan het berichtje van gisteren. "Hou jij je Engelse skilz maar voor bij de buurtpolitie", zeg ik grinnikend. Vragend kijkt hij me aan. "Doet 'a valise with a tirette' geen belletje rinkelen?" vraag ik. Lachend laat hij zijn hoofd op mijn schouder vallen. "Hoe laat komt Tine thuis vandaag?" vraag ik wanneer ik een beetje wakkerder wordt en me realiseer dat ze thuiskomt vandaag. "Normaal gezien om twaalf uur, dus we hebben nog twee uurtjes", zegt hij met een sip gezichtje. "Dan maken we toch gewoon het beste van die uurtjes", zeg ik terwijl ik zijn kin een beetje ophef en mijn lippen tegen de zijne druk. "Au", zegt hij plots. Geschrokken kijk ik hem aan. "Wat is er, liefje?" vraag ik bezorgd. "Mijn rug", zegt hij kreunend terwijl hij met zijn hand naar mijn rug grijpt. Ik grinnik. "Daar zal ik straks iets aan doen", zeg ik en stap uit de zetel. "Heb jij hier zo van die diepvriescroissants liggen?", vraag ik. "Normaal wel. Hoe weet jij dat?", vraagt hij. "Weet je nog die ene keer dat je met een baard vol choco veel te laat op de set aankwam?", help ik hem herinneren. "Ah ja...", reageert hij. Die dag heeft hij mij wel tien keer verteld hoe lekker die croissants waren. Het enige nadeel was dat hij zich een beetje mispakt had in tijd waardoor hij te laat was op de set. Ik verwarm de oven voor en loop weer naar de zetel. "Draai je is om", zeg ik. "Waarom?", vraagt hij maar ik zie wel dat hij het eigenlijk wel weet. "Daarom", antwoord ik. Hij grijnst en draai zich op zijn buik. Ik kruip weer de zetel in en ga op zijn onderrug zitten. Ik begin hem te masseren en vind enkele pijnlijke plekjes. Ik voel dat hij helemaal ontspant maar ik stop als in de oven hoor piepen. "Hmm, doe verder", zegt hij als ik rechtsta. "Ik doe seffens verder maar de oven is klaar", reageer ik en loop naar de keuken. Ik zet 4 croissantjes in de oven en zet de timer op 18 minuten voor ik terug naar Andy ga. Ik ga weer verder met masseren tot ik denk dat hij weer in slaap aan het vallen is. "Ben je nog wakker?", vraag ik. Hij zegt niks maar draait zich onder mij om waardoor ik nu op zijn onderbuik zit. Hij neemt mijn handen vast en haakt ze in die van hem. "De handen van een god", zegt hij. Ik glimlach. Hij komt rechtzitten en trekt me tegen zich aan. Ik leg mijn armen rond zijn nek als hij me kust. "Ik wil niet dat je naar huis moet", zegt hij na onze kus. "Ik ook niet", reageer ik. "Maar nog even niet aan denken." Hij zucht en ik geef hem nog een kus maar tijdens de kus begint de oven te piepen. "Oh, ik heb honger", zegt Andy. "Wanneer niet?", reageer ik. Hij grinnikt maar staat dan gewoon recht. Ik zat nog op zijn schoot dus heeft hij mij nu vast. Ik slaag mijn benen rond zijn middel terwijl hij met me naar de keuken wandelt. Hij zet me neer op het aanrecht. Hij wilt de oven opendoen maar ik hou hem tegen. "Wacht, wacht, wacht. Laat mij dat maar doen", zeg ik en spring van het aanrecht af. "Na die vijf aangebrande pannenkoeken van gisteren weet ik niet of ik je nog vertrouw in de keuken", vervolg ik. We besmeren de croissants met choco, leggen ze op een bordje en gaan terug in de zetel zitten. Wanneer ik naar de afstandsbediening van de tv wil grijpen, houdt Andy me tegen door mijn handen vast te nemen. "Ik kijk liever naar jou dan naar de tv", zegt hij met een lief lachje. Ik leg de afstandsbediening terug en kijk hem aan. "Ik ga je zo hard missen", verbreek ik de stilte. "Ik jou ook.. Maar morgen is het toch maandag, he?" vraagt hij enthousiast. "Ja, waarom?" vraag ik niet goed wetende waar hij naartoe wil. "Dan zijn het morgen toch opnames", reageert hij lachend. "Ah ja, dat is juist." "Gaan we anders morgen nog iets samen doen na de opnames?" vraagt hij. "En hoe denk je aan Tine te verkopen dat je nadat zij een weekend weggeweest is niet direct naar huis komt?", vraag ik. "De opnames zijn uitgelopen", zegt hij schouderophalend. Ik grinnik. Als we gedaan hebben met eten gaan we ons allebei omkleden. Ik trek mijn leren broek en topje weer aan en Andy een t-shirt en een comfortabele broek. "Ik snap echt niet waarom ik dit aangedaan heb. Ik heb het koud", bibber ik en ga tegen de chauffage in de badkamer staan. "Wacht even", zegt Andy. Vragend kijk ik hem aan maar hij loopt de badkamer uit. Even later komt hij terug met een grijze hoodie die hij aan mij geeft. "Doe die maar aan. Dat is warmer", zegt hij lief. Ik glimlach dankbaar en trek de trui aan. Hij is veel te groot en staat echt belachelijk bij die leren broek maar hij zit geweldig. Ik slaag mijn armen rond Andy's middel en begraaf mijn hoofd in zijn borstkas. Hij wikkelt zijn armen ook om mij heen. "Ik wil niet alleen zijn vanavond", jammer ik tijdens onze knuffel. "Liever alleen dan met Tine hoor", zegt Andy. Ik grinnik. "Wat gaan we na de opnames doen morgen avond?" vraagt hij. "Maakt niet uit, zolang het maar met jou is", reageer ik. Wanneer ik mijn gsm in de broekzak van mijn leren broek voel trillen, beëindig ik onze knuffel en neem mijn gsm. "Kylian is er", zeg ik triestig. "Dan gaan we in stijl afscheid nemen", zegt hij lachend en pakt me op. Ik klem mijn benen rond hem en al kussend draagt hij me de trap af. Wanneer we bij de voordeur aankomen, zet hij me op de grond. We blijven elkaar korte kussen geven, maar na een tijdje stoppen we. Starend kijken we in elkaars ogen. Zijn hand streelt door mijn haar terwijl hij me een laatste lange kus geeft. "Ik ga je missen schatje", zeg ik zachtjes. "Ik jou ook my love", zegt hij, lachend met dat laatste. Dat zorgt er voor dat ik kan lachen tussen die paar tranen door. "Hey, niet wenen liefje", zegt hij zachtjes, terwijl hij mijn tranen met zijn duim wegveegt. Ik haal mijn schouders op. "Ik vind het gewoon moeilijk dat jij straks met iemand anders in bed gaat liggen en iemand anders gaat kussen en iemand anders 'liefje' gaat noemen en", zeg ik met een krop in mijn keel, maar wordt onderbroken. Hij geeft me een lange intense kus. "Ik hou alleen van jou. Enkel en alleen van jou, met heel mijn hart", fluistert hij in mijn oor en drukt er een kusje op. Ik glimlach. Ik geef hem nog een laatste lange afscheidskus en haak mijn hand in de zijne. Hij trekt de deur open en langzaam glijden onze handen uit elkaar. Hij verdwijnt uit mijn zicht en wanneer hij de deur dichtdoet, richt ik mijn blik op Kylian's auto. Ik stap in. "Wel? Was het leuk zo eens met andere mannen slapen?" vraagt hij geïrriteerd. Ik rol met mijn ogen. "Wij zijn gewoon vrienden", zeg ik, maar kan een glimlach niet onderdrukken als ik terug denk aan gisteren avond. "Gewoon vrienden...", mompelt Kylian zuchtend. "Vertrek nu maar", zeg ik. Hij trapt het gaspedaal in waardoor we vertrekken. De hele rit verloopt in stilte maar als we voor het appartementsblok staan kan ik het niet laten weer over zijn jaloezie te beginnen. "Waarom ben je zo jaloers?", vraag ik. "Ik ben niet jaloers", antwoordt hij zonder me aan te kijken. "Jawel. Altijd als ik over Andy begin, begin jij over iets anders, als ik met hem wegga begin je te zeuren, met jou mag ik wel een bed delen maar als ik bij hem blijf slapen is meneer slecht gezind en wat maakt het jou eigenlijk uit? Wij hebben toch al zo lang geen relatie meer", ratel ik. "Kijk he, Kylian, als je echt een goede vriend zou zijn zou je zelfs blij voor me zijn. Er is geen vriendschap meer als er jaloezie is", vervolg ik. "Waarom maak je zo'n groot probleem van Andy?", vraag ik. "Omdat Andy getrouwd is." En deze woorden, raken me diep. Ik voel een krop in mijn keel komen maar ik weet me te beheersen. "Laar dat weekendje aan zee maar zitten. En de band tussen ons ook", zeg ik en stap uit de auto.
JE LEEST
Only You ~ Nicy
FanfictionWat als je grote liefde onbereikbaar blijkt te zijn? Maar wat als al je dromen in één seconde uitkomen? !!Niks uit dit boek is waargebeurd en is allemaal zelf verzonnen!!