Als we ook iets gegeten hebben in het stadje moet ik van Andy weer mee naar de auto. Misschien kom ik nu eindelijk te weten waarom ik moest inpakken voor 1 nacht. We rijden nog iets verder tot we in een ander dorpje komen. Daar rijdt Andy de parking op van een wellness-hotel. "Ben je serieus?", vraag ik als we uitstappen. "Voor een keer is wel", antwoordt hij. Verbaasd kijk ik hem aan. Hij pakt onze bagages uit de koffer en loopt me voor naar de receptie. Hij checkt in en als we onze sleutelkaart hebben lopen we naar de lift. "Liefje, je had dit toch allemaal niet moeten doen", zeg ik onderweg naar boven. "Schat, ik doe alles voor jou", reageert hij. We komen aan op het bovenste verdiep van het hotel. Andy neemt me mee naar het einde van de gang waar mijn verbazing alleen maar groter wordt als ik zie dat hij de luxe-suite geboekt heeft. En als hij de deur opendoet valt mijn mond helemaal open. De kamer is super groot, er staat en groot tweepersoonsbed en zelfs een jacuzzi. "Oh my God, liefje", zeg ik wanneer ik mijn handen voor mijn mond slaag. "Dit is zo geweldig... ", zeg ik oprecht gelukkig. Hij komt achter me staan en legt zijn twee armen om mijn middel. Ik draai me om. "Liefje, dit was echt niet ...", begin ik, maar al snel word ik onderbroken door Andy. "Dit was wel nodig", verbeterd hij me. "Waarom?" vraag ik niet goed wetende waarom hij zich schuldig moest voelen. "Omdat je mij moet delen en omdat je er zo gemakkelijk mee omgaat. Ik weet hoe moeilijk het idee moet zijn dat er iemand is, buiten jou, die mij schat noemt, mij kust, met mij in bed ligt... Dat is gewoon allemaal niet makkelijk voor jou en dat besef ik. Dus ik ben je dankbaar", zegt hij lief. Niet goed wetend wat ik moet reageren slaag ik mijn armen rond zijn nek en begraaf mijn hoofd in zijn borstkas. "Ik zie je zo graag", zeg ik bijna onverstaanbaar. "Ik zie jou ook graag", reageert hij. Dan laat ik hem los. "Goed dat je mij loslaat want er staat hier een jacuzzi in de kamer en hier is ook nog ergens een zwembad dat we ook moeten gaan uittesten", zegt Andy. Ik lach. "We zullen nu dat zwembad nu gaan uittesten", zeg ik en trek hem met onze koffers mee naar de badkamer die goed kan doorgaan als balzaal. Als we onze zwemkledij aangetrokken hebben verlaten we onze mega-kamer weer en gaan opzoek naar het zwembad. Als we het zwembad gevonden hebben lijken we de enigen die het idee hadden te gaan zwemmen. Het zwembad ligt helemaal stil en er is niks te horen behalve wat rustgevende muziek. "Amai het is hier stil", zeg ik. Maar dan begint Andy vreemde Tarzangeluiden te maken. "Shht, Tarzan. Het is hier wel een wellnesshotel he", zeg ik en duw hem in het water. "Seg Tinieminie...", zeg hij als hij weer bovenkomt. "Hoofdinspecteur Tinieminie", corrigeer ik hem. "Hoofdinspecteur Tinieminie dan", zegt hij. "Zo gaan we niet beginnen he", zegt hij. Ik lach en leg onze spullen op een stoel. Andy is ondertussen het zwembad weer uitgekomen en om wraak te nemen komt hij naar me toe gelopen en pakt me op. Hij loopt met me naar de rand van het zwembad. "Nee, Andy!", roep ik nog maar hij gooit me het water in. "Onnozelaar!", roep ik als ik weet boven water kom. "Wie wind zaait, moet storm oogsten. Niet mijn woorden", reageert hij. Ik herinner me de aflevering waar Stafke een hondje vond en ik die woorden gebruikte toen Tineke wraak nam op Koen. Ik grinnik. "Als Andy geen boze Nico wil, moet hij dit niet te vaak doen", zeg ik gespeeld serieus. "Ik wil inderdaad geen boze hoofdinspecteur", lach hij en springt ook weer het zwembad in. "Hoewel je wel sexy bent als je boos bent", grinnikt hij. "Alleen dan?" vraag ik met een stiekeme glimlach. "Altijd", reageert hij en bevestigd zijn antwoord met een kus. Een kus die met de seconde intenser wordt, maar wanneer zijn handen afdwalen naar mijn achterwerk hou ik hem tegen. "Wat is er?" vraagt hij en stopt plots met me te kussen. "Dat is voor straks", zeg ik grinnikend. "Maar liefje ...", jammert hij. "Geen ge-maar", zeg ik lachend en trek hem mee verder het zwembad in. Ik klem mijn benen rond hem en mijn armen liggen in zijn nek. Af en toe drukken we eens een kusje in elkaars gezicht en genieten vooral van elkaars aanwezigheid. Maar wanneer het voor Andy iets te rustig wordt, besluit hij daar iets aan te doen. Hij pakte me op en zette me in mijn nek. "Andy!", gil ik zowat het hele hotel bij elkaar. "Schat, je moet stil zijn. Het is hier een Welness-hotel, weet je nog?" reageert hij plagerig op mijn gegil. Gespeeld boos kijk ik hem aan, maar aangezien ik in zijn nek zit ziet hij dit niet. "Ik heb koud", bibber ik. Hij grinnikt en pakt me bij men armen vast en gooit me zo het water in. Wanneer ik terug boven kom zijn de eerste woorden die ik roep: "Peelman!" Met zijn schattige lachje kijkt hij me aan. "Dat ben ik ja", reageert hij plagerig. Ik draai met mijn ogen. Hoe dichter ik bij hem kom, des te zwoeler ik hem begin aan te kijken. "Ik denk dat we genoeg gezwommen hebben voor vandaag", fluister ik zwoel in zijn oor. "En wat was mevrouw dan van plan?" vraagt hij en heft mijn kin op om zo contact te kunnen zoeken met mijn lippen. "Ik had misschien gedacht aan...", maak ik mijn zin niet af terwijl ik enkele vingers van zijn lippen naar zijn borstkas laat glijden en zo verder naar de rand van zijn zwembroek. Ik laat één van de vingers net onder het randje van zijn zwembroek gaan, terwijl ik op mijn lip bijt. "Dit", vervolledig ik mijn zin. "Dat klinkt interessant", zegt hij en wilt me kussen maar ik hou hem tegen. "Boven", zeg ik verleidend en tik op zijn lippen terwijl ik hem zwoel aankijk. "Dan gaan we nu naar boven", zegt hij. Ik grinnik en zwem naar het laddertje.
Wegens persoonlijke redenen zal er even niet meer gepost kunnen worden... Sorry! Het verhaal zal zeker nog verder gaan.
JE LEEST
Only You ~ Nicy
FanficWat als je grote liefde onbereikbaar blijkt te zijn? Maar wat als al je dromen in één seconde uitkomen? !!Niks uit dit boek is waargebeurd en is allemaal zelf verzonnen!!